Olet täällä

Mitä Tehdä?

Käyttääkö puolisosi, läheisesi tai vanhempasi alkoholia ongelmallisesti? Älä jää yksin. Kotikanavalla keskustellaan asioista ja ongelmista, joihin voi törmätä kotona alkoholin kanssa.

Valvoja: Päihdelinkin toimitus

Re: Mitä Tehdä?

ViestiKirjoittaja Piritta » 10.3.2009 13:24:17

Tuisku1 kirjoitti:Pirittan ulosheitetyllä miehellähän on asiat tosi hyvin; saa seksiä ja viinapullokin kannetaan eteen. Vastauksena ketjun otsikkoon: Avaa silmäsi, Piritta!

niin on sillä miehellä tosiaan menee hyvin :mrgreen: ei voi kuin onnitella...
pääsinpähän nopeesti eroon kun tohon luunsa parkkeerasi eikä tarvitse jossitella koska lähtee juomaan...
paljon parempi että juo kuin leikkii rakastavaa isää, ei sitä tänne kukaan oikeasti ole halunnut.
"elä omaa elämääs äläkä miehen, muuta suhtautumistas ja päästä irti riippuvuudestasi..Se on sun korvien välissä vaan eikä oikeasti tähtää sua ysimillisellä" -sintinäippä-
Piritta
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Piritta » 10.3.2009 13:25:01

Lina kirjoitti:Niin, mutta kuules P. Ei enää eroseksiä. Ei etenkään ilman ehkäisyä. Ei, vaikka imettäisit. Ei, vaikka perustelisit, että vain omaksi iloksi. Ihan totta. Jalat ristiin vaikka vain tukeaksesi kanssasisarta kamppailussa, jossa hampparin käyrää tunkee kohta jo postiluukustakin. :lol:

:lol: voihan luukku.... :lol: :lol:
"elä omaa elämääs äläkä miehen, muuta suhtautumistas ja päästä irti riippuvuudestasi..Se on sun korvien välissä vaan eikä oikeasti tähtää sua ysimillisellä" -sintinäippä-
Piritta
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja exjuoppo » 10.3.2009 14:38:03

Piritta kirjoitti:.. ei sitä tänne kukaan oikeasti ole halunnut.

Eikä edes...leikisti..? Se vaan...tulla tupsahtelee...aina silloin tällöin... :mrgreen:
exjuoppo

ViestiKirjoittaja Piritta » 10.3.2009 15:37:28

exjuoppo kirjoitti:
Piritta kirjoitti:.. ei sitä tänne kukaan oikeasti ole halunnut.

Eikä edes...leikisti..? Se vaan...tulla tupsahtelee...aina silloin tällöin... :mrgreen:

joskohan nyt enää käy vain leikkimässä lapsensa kanssa tosin eipä se paljon kiinnosta....
leikisti leikittiin perusta perhettä mutt totesin että ei nappaakkaan mua yksinkertasesti ei ole mitään tunteita ko. ihmiseen ei edes sääliä eikä *********...
puljatkoon sen talonsa kanssa :lol: :lol: :lol:

minä itse perheeni kanssa katselen isompaa asuntoa ja hoidan kukkia...

ps. sintille tiedoksi olen laittanut kaikki kukat uusiks ja katson pysyykö ne hengissä ja on jopa opas niiden hoidosta :D
Piritta
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Sintin äippä » 10.3.2009 17:08:23

Eeehhehheh :mrgreen:

Mä laitoin omat kukkani poikki, niks naks. Sit juurtumaan ja uusia kasvupisteitä odotteleen. Eikä ne kasvioppaat oo mistään kotosin, ne on amatööreille. Terveisin 3.polven kasvimaanmöyrijä 8)

Myö lähetään ostoksille, katsotaan paljonko suklaata saa pullonpalautusrahoilla. Onneksi perjantaina tulee tili!
Luojan kiitos elämä ei ole reilua, silloin olisin itse vastuussa kaikesta tästä paskasta
Sintin äippä
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Piritta » 10.3.2009 18:38:41

mä olen amatööri 8)
mutta nyt mulla on ihanat kukkivat vaaleenpunaset kukat (entiä nimee) ruokailuhuonees, lilois ruukuis, ihan sairaan söpöt, sopii uusiin tulppaani verhoihin :mrgreen:
ja olkkariin laitoin limen vihreisii söpis ruukkuihi jtn???? tummia kasveja :lol:
ja taioin kuolleesta palmustani kolmen suuren ruukun nurkan :roll: se on kans kiva....
niii ja lastenhuoneet täytty kans rahapuista 8) siis että mistä näitä senttejä oikein tulee :lol: :lol: eiku vauvoja :D :D
huomenna alan miettiiin mitä laittais kattoon roikkuun 8) exjuoppo varmaan kehottas narua katteleen mutt meinasin jtn kukkivia kukkia :mrgreen: :mrgreen:

että tälläst meillä....
Piritta
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Sintin äippä » 14.3.2009 21:10:35

Piritta kirjoitti:siis että mistä näitä senttejä oikein tulee :lol: :lol: eiku vauvoja :D :D

Tota kuule.. Jollei sulle oo tässä vaiheessa vieläkä selvinny että mistä ne vauvat tulee.. Ni jonkun olis EHKÄ aika alkaa kertoon, muuten sulla on kohta niitä täys tusina ja saman verran sit niitä ööh, juovia haikaroita?

Vai joko kävi ns. perinteisesti!?!?!! :shock:

:mrgreen:
Luojan kiitos elämä ei ole reilua, silloin olisin itse vastuussa kaikesta tästä paskasta
Sintin äippä
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Piritta » 15.3.2009 12:53:19

ei tässä ehdi mtn... juhlia juhlien jälkeenkin.... :wink:

toisinaan tällästä...kiirettä elämässä :mrgreen:

toi sun munakas juttu toisaal oli jees... minä kans... jos sellasia jossai olis 8)
Piritta
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja kotivalo » 15.3.2009 14:39:57

:idea:
Viimeksi muokannut kotivalo päivämäärä 23.5.2009 21:13:56, muokattu yhteensä 1 kerran
“Until you make the unconscious conscious, it will direct your life and you will call it fate."
kotivalo
Vahvasti panostava jäsen

Ollut juomatta

ViestiKirjoittaja Piritta » 16.3.2009 21:19:56

onneks on kiire ettei ehdi ressautua sekopäisyyksistä kun taas multa viedään vauva 8) hullulla on kaikkee ja mulla ei mitään :roll:
tilanteessa tutussa siis 4päivän mielialan vaihtelut menossa tyypillä...*haukotus*
ja käsikirjoituksen mukaan tätä olis jatkumassa viikonloppuun saakka kunnes taas posahtaa :lol:

minkähänlaista säätä se on luvannut??
ja mikäs se salmonella tilanne olikaan?? en oo uutisia ehtinyt kattoon enkä lukee enkä varsinkaan mitään kuule :|
Piritta
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Piritta » 17.3.2009 10:08:41

Linakin oli juopponsa siskolle avutunut, tai en minä avautunut mutta satuin ihmiseen törmäämään kun hain keskimmäistä päikkäriltä niin olipa siskolla huoli kuinka tyyppi jalkansa kanssa pärjää... niin ja kuinka talon lattian laita on kun ei ole päässyt tekemään :) eikä töihinkään ole päässyt/pääse pitkään aikaan.. voi voi... vahingossa kertoi myös mitä jalalle oikeasti on tapahtunut sen vertaa se ei mua kiinnosta että tähän sen kirjoitan mutta arvelinkin ettei se tasaisella tiellä ainakaan kaatumalla ole mennyt.. polvilumpio halki :wink:
eipä siinä toivoteltiin vointeja puolin ja toisin 8)
kysyikö meidän elämästä----> ei
eikä kyllä sille kuulukkaan mutta hassu juttu kun olettaa mun olevansa veljensä kanssa... ja edelleen oletetaan että minä lasteni kanssa olen muuttamassa jonnekin metsän keskelle :roll:

Joopa joo... eilen mietin että miten helvetissä mä tässä olen jaksanut ja jaksan :shock: älytöntä kiirettä kokoaika joka suuntaan repeämässä yhtäaikaa, ja kodinhoitokin vielä... täällä on kuitenkin imuroitu se 2krt viikossa, pyykkiä on nyt likasena koneellisen verran, tiski pöytä on puhdas, itse tehty ruokakin kaapissa ja kaikilla puhtaat vaatteet ja lakanat, kukatkin elää vielä ja kukkii :)
joo, olen suihkun tarpeessa mutta kestoväri kulmissa ja ripsissä helpottaa aamun lähtöä kummasti..
roskat on viemättä ja pulu on vallannut parvekkeen muuta moitittavaa en keksi 8)
mitenniin arkeen tarvitaan kaksi aikuista, ei mitenkään, ei tähän arkeen tarvita :D
keskimmäinen odottaa kitarisa leikkaukseen ehkä ens kuussa jo päästään.. :|
esikoinen saa raudat kitusiinsa kohta :|
vauvalla nuha :|
mulla selkä niin prkl kipee että kohta marssittava lekuriin sinnittelen panadolilla :|
siinä mun murheet 8)
Piritta
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Piritta » 22.3.2009 14:13:37

hullu on hullu... eipä jaksa vaivata itseensä että enää kirjoittaisi kokonaisuuden mitä v*ttua taas teki... jos vaan olis niin että ei se vaikuta mun ja lasten elämään hevonpaskan vertaa... tosi tosi pitkästä aikaa sai mut itkemään mutta olipahan univelkaa niin paljon ettei siihen juuri kovin suuria olisi tarvinnut tehdäkkään...
mutta nyt sitten evään äijältä mahdollisuuden käydä lasta katsomassa, ei voi antaa uskaltaa tänne tulemaks :?

näköjään se täytyy kaikki asiat tapahtua aina kantapään kautta, ennen kuin tajuaa minkä pommin kanssa on tekemisissä... pääasia että kukaan ei oo kuollu...

ei muutakuin hauskaa sunnuntaita.. nyt ulkoilua... :arrow:
Piritta
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Sintin äippä » 22.3.2009 21:54:30

Tiedän että kyttä on natsisika, mut jossain vaiheessa se posilli voi olla myös ystävä.. Ainakin silloin ku jollain alkaa oikeasti isopyörä heittämään. Mä kerron jollei sulle oo kukaan kertonu, sit ku pelottaa tosissaan, ni voi soittaa numeroon 112, josta täti kertoo mitä voi tehä tai että onko kahta koppalakkia vapaana käymäs koputteleen virkavallalla järkeä nuppiin. Ei tarvi välttämättä sinne turvakotiin kaahaa enstemmäiseks. Terkuin vieläkin varavaatteet auton peräs ja tulee oleenkin.
Sintin äippä
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Piritta » 27.3.2009 16:51:27

:D :D :D
kaikkien lupausten ihmemaa taas toimii täysillä, hellurei ja hellät tunteet :mrgreen: :wink:
mutta joo, onhan juopollakin tunteet ja kyllähän se varmaan haluaisi sitä sun tätä ja että kiva kiva kaikilla kivaa.. mut mut se iso mutta meillä ei ole eikä tule yhteistä kivaa... uusin sävelin jatkuu tarina nyt koska mun rajojen veto ei toiminut enää niin uudet rajat ja uudet ajat :D
siis se ihminen ei enää kulje tuosta ovesta yhdenkään valheen voimin vaan olen ilmoittanut että seuraava keskustelu yhtään mistään, yhtään mihinkään liittyen käydään joko mun terapeuttini huoneessa tai herran omassaan (jota ei ole) ja ilmoitin oman seuraavan aikani joko sinne ilmestyy tai on ilmestymättä mutta sanaakaan (ei kirjoitettuakaan) vaihdeta ennen sitä :D
ja että miksi no siksi koska viimeaikaiset juttuset sieltä päin meni siihen suuntaan että :shock: :shock: ja toiseks törmäsin aivan loistavaan ihmiseen vai ilmako vain kirkas 8) mutta kuitenkin tälläinen ratkaisu täällä ei muuta...

mutta sanon kanssasisarille että jos vaisto varoittaa ettei kannata retkuunsa törmätä niin uskoo vaistoaan eikä luota siihen kun ei se ennenkään oo kiinni käynyt.. nämä herraset kun alkavat tajuamaan tilanteen lopullisuuden niin siinä ei näytä enää puhumiset auttavan kun nuppi sekoaa 8)
ps. mulla on homma hanskassa mutta miehellä lähti lapasesta kuten arvata saattaa :?
Piritta
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Piritta » 31.3.2009 08:42:45

jahas :D
menee siis niin että sitten tavataan seuraavaksi a-klinikalla :?

jos mulla ei olis kaikkea tätä tietoa mikä nyt on (kokemusta) niin olisin iloinen nyt olen vittuuntunut että eikö se saatana voi jatkaa nyt sitä ryyppäämistään.... :twisted:
olin asennoitunut jo ettei mun tarvitse sitä vaivaa nähdä että enää yhtään yritän mitään... herra on pikkusen myöhässä...mitä mun pitäs yrittää... nii ei mitään... kai... :?

exjuoppo Mitä vidduuu nyt :?: :?: :?:
antis tulla vastaus nyt heti (pois töistä) 8)
Piritta
Vahvasti panostava jäsen

EdellinenSeuraava

Paluu Kotikanava