Olet täällä

Mitä Tehdä?

Käyttääkö puolisosi, läheisesi tai vanhempasi alkoholia ongelmallisesti? Älä jää yksin. Kotikanavalla keskustellaan asioista ja ongelmista, joihin voi törmätä kotona alkoholin kanssa.

Valvoja: Päihdelinkin toimitus

Re: Mitä Tehdä?

ViestiKirjoittaja Klinikka » 31.3.2009 09:06:54

Neitihän juuri itse vastasi kysymykseensä
Piritta kirjoitti:jos vaisto varoittaa ettei kannata retkuunsa törmätä niin uskoo vaistoaan eikä luota siihen
Klinikka

ViestiKirjoittaja Piritta » 31.3.2009 09:33:38

Klinikka kirjoitti:Neitihän juuri itse vastasi kysymykseensä
Piritta kirjoitti:jos vaisto varoittaa ettei kannata retkuunsa törmätä niin uskoo vaistoaan eikä luota siihen

vittu mua mikään vaisto ei varoita menemästä a-klinikalle... ja toiseks tuo edellinen viesti ei liity nyt tähän hetkeen yhtään mitenkään.
"elä omaa elämääs äläkä miehen, muuta suhtautumistas ja päästä irti riippuvuudestasi..Se on sun korvien välissä vaan eikä oikeasti tähtää sua ysimillisellä" -sintinäippä-
Piritta
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Piritta » 3.4.2009 14:01:38

ei tavattu olipa ylläri joo... ja haukkumiset tuli jo... minä sairas....

mutta minäpäs sain sen oivalluksen jota olen odottanut kuin kuuta nousevaa, Nyt Minä olen VAPAA, täysin vapaa tästä suhteesta ja suossa kahlaamisesta, kaikki nähty ja kokeiltu ja nyt se on ohi.
Ei ole kuin helvetin helpottunut olo ja tieto siitä että voin jatkaa eteenpäin ilman rasitteita tosta suhteesta, aina ei tarvitse kaikkia asioita saada selviksi(etenkään juoppoa) ne voi ihan hyvin jättää sinne maton alle mihin niitä on piiloteltu..

että siinä se... kaikki oli tässä ja enempää ei tule.
"elä omaa elämääs äläkä miehen, muuta suhtautumistas ja päästä irti riippuvuudestasi..Se on sun korvien välissä vaan eikä oikeasti tähtää sua ysimillisellä" -sintinäippä-
Piritta
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Piritta » 14.4.2009 08:29:05

päätös paikkakunnalta lähdöstä on tehty kesäkuussa häipyy tämä perhe ja kauas..

tilanteissa ei sen suurempia ole tapahtunut kuin että tiedän miehen vuoranneen seinänsä mun kuvilla ja etten voi sitä jättää ilman että tulen tapetuksi... :|
Piritta
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja vieraana » 14.4.2009 12:33:44

oli pakko lukea viestisi alusta loppuun. Toivotan paljon voimia, enkeleitä ja onnea uuteen elämäänne! Kannattaa ennen muuttoa laittaa kaikki tiedot salaisiksi, ettei exä pääse jäljillesi. Siis ihan väestörekisteristä alkaen ja ehkä kannattaisi olla yhteydessä poliisiinkin, jos kerran tappo-uhkauksia ilmassa. Sieltä ainakin saisi vinkkejä, miten "kadota" exän elämästä.
vieraana

ViestiKirjoittaja Sevilla » 15.4.2009 09:51:37

Mä kävin tuolla jo huhuilemassa sintin äippää ja aattelin huhuilla täälläkin.

Ei kai Piritta meinaa kadota kotikanavaltakin???
Sevilla
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Piritta » 15.4.2009 15:09:43

me ollaan sintinäipän kanssa löydetty oikea elämä ja ollaan siellä enemmän... :D
Piritta
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Piritta » 22.5.2009 10:49:19

:D
Mutta joo kuinka se rauha saapuikaan tähänkin pitäjään... tai siis ainakin siihen asti kunnes ollaan kamppeet pakattu.. niin tyttöni kertoi koulussa uhkailuista jne... siellä sitten pohdittiin ratkaisua ja sehän oli se että sosiaalityöntekijä hakee lähestymiskiellon ja sillä sipuli...
oikeastaan en enempää itsekkään tiedä asiasta kuin että olen saanut pari katkeraa viestiä "oliko pakko sotkea poliisikin tähän" "mä luulin että meillä vaan on ongelmia mitä ne muille kuuluu" ja sit muutama huorittelu, kuolen ilman sua, älä jätä, haista vittu viestiä...mutta kaikki ne on tullut tuntemattomasta numerosta joten kuka lie ne laittanut :lol: :roll:
mutta tärkein siis rauha mulla se on onnistunut.... :D
yksi oven taakse tulo ja samantien meno, ei muuta... vaikka poliisiasema onkin vieressä niin tulivat kuitenkin alle tunnissa :lol: mutta edelleenkään nou hätää meillä.... 8)

oli miten oli niin missään vaiheessa lapsi ei ollut miehen mielessä kuten arvattiin jo aikoinaan niin vain sairas pakkomielle muhun ei muuta... ei voida jäädä tähän kylään asumaan liian pieni paikka käydäkseen sotaa loppuelämä... vaikka tytön koulu vaihtuu ja kaveripiiri menee uusiksi niin parempi nyt lähteä kuin sitten taas ensi kesänä itkeä vittuaks tänne jäin...

mutta tällästä... jos seuraavaks löytäs ihan tavallisen tyypin ja tavalliset haaveet... eikä miestä joka on itsekäs kusipää, vaikka iloinen mun pitäs olla sen puolesta onhan se nyt saanut itselleen talon ja perheautonkin, kyllä niillä kelpaa :mrgreen:

muuten ei kuulu ihmeitä normi arki :D vauva kasvaa kauheeta kyytiä ja osaa jo vaiks mitä temppuja ja suht terveitä oltukkin, ainoa huoli on enää asunto... mutta vaikka sitä ei kuulu niin kirjat muutetaan mummolaan kesäkuussa ja tavarat vien sitten varastoon siihen asti että saadaan asunto eli ehkäpä tässä ollaan sitten asunnottomiakin vielä kesän aikana, mutta eiköhän tää tästä järjesty ihan huomaamatta...
Piritta
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Samanlaista » 22.5.2009 11:30:38

Onnea Piritalle, että oikeakin elämä on löytynyt :)
Samanlaista

ViestiKirjoittaja Sevilla » 18.6.2009 14:14:47

Hyvää kesää tännekin!

Mulla vielä kaksi viikkoa laskettuun aikaan... :D

Ja toivotaan että teidän asiat järjestyy!
Sevilla
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Piritta » 21.6.2009 21:26:30

zemppiä sulle sevilla :D

viikko enää tässä pitäjässä, pakkaaminen suoritettu 8)

paljon olisi asioita ehkä palaan ne kirjoittamaan paremmalla ajalla ehkä en...
viime viikollakin retku vielä jaksoi useana päivänä tulla kysymään -eikö me muka olla yhdessä :!: enkö rakasta kun hän niin kauheesti kuitenkin rakastaa... diipadaapa...
joo ei jaksa miettiä sitä :D
nukkumaan...oli kohtalaisen raskas juhannus :mrgreen:
Piritta
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Piritta » 25.6.2009 22:34:00

:D
ei meistä tullut asunnottomia.... saimme uuden kodin :D
kaksi yötä ja muuttokuorma lähti..... :D
Piritta
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Piritta » 8.7.2009 13:45:53

dodiii...uusi koti olis pystyssä ja kesä jatkuu... kaikki oikein kivasti jos ei mukaan lasketa sitä että herra retku on hommannut itsensä töihin tohon pikkusen matkan päähän :lol:
ei helvetti,melkein menetin päiväuneni... ihmettelee miksi en kylään kutsu :lol: :lol:
muuta mietittävää siinä ei enää ole..kuin että miten pitkään se jaksaa paskaansa jauhaa.. en kyllä iha heti olis uskonu että perässä tulee :D kai se kohta naapurista hommaa asunnonkin... :mrgreen:

numeron vaihto olis kiva, mutt kun on kaikenlaiset asiat hoideltavana niin ei jaksa millään alkaa uutta numeroa ilmottelee ties mihin.. mutta kai noi viestit kestää :D
ei niitä ole tullut kuin 40kpl sen jälkeen kun puhelin sekos 990viestiin :lol: ja piti käydä päivittää...

no mutta kaikki hyvin uusikoti on kiwa :D :D :D
Piritta
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Piritta » 18.1.2010 23:12:58

Elämä jatkuu, vuosi vaihtunut kuten numerokin taas... jätkä juo ja sekoaa ei vieläkään hyväksy että häippästiin saati että en sitä elämääni halua....
melkeen kaikki on sieltä jo nähty... 8)

lähtö oli hyvä asia.

aika menee.. nopeasti.
Piritta
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Piritta » 9.7.2010 11:48:02

:roll:
Viimeksi muokannut Piritta päivämäärä 17.9.2010 11:24:11, muokattu yhteensä 1 kerran
Piritta
Vahvasti panostava jäsen

EdellinenSeuraava

Paluu Kotikanava