Olet täällä

Aika katsoa totuutta silmiin

Käyttääkö puolisosi, läheisesi tai vanhempasi alkoholia ongelmallisesti? Älä jää yksin. Kotikanavalla keskustellaan asioista ja ongelmista, joihin voi törmätä kotona alkoholin kanssa.

Valvoja: Päihdelinkin toimitus

Re: Aika katsoa totuutta silmiin

ViestiKirjoittaja Piritta » 19.4.2009 15:31:26

meillä tavattiin mitä tavatttiin ja enää ei edes tavata.. ja hiljaisuus on päällä taas vaihteeks, eikä se enää edes tunnu oudolta.. olin jo unohtanut koko ihmisen ennenkuin sitä joku kysykään multa...
muuttoa odotellessa, nopeesti aika menee....

mutt sevilla lopeta ne kolmen yön vierailut nyt heti.... :wink:
"elä omaa elämääs äläkä miehen, muuta suhtautumistas ja päästä irti riippuvuudestasi..Se on sun korvien välissä vaan eikä oikeasti tähtää sua ysimillisellä" -sintinäippä-
Piritta
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Sevilla » 20.4.2009 21:05:19

Piritta kirjoitti:mutt sevilla lopeta ne kolmen yön vierailut nyt heti....

Joo tiesinhän mä tän jo ennen kun kirjoitin tänne asiasta. Siis että parempi vetää raja tähän touhuun. Mutta vaikeaa tää on...en siis kai ole edelleenkään päästänyt täysin irti menneestä, mut työstän asiaa kaiken aikaa. :!:

Tänään ainakin sain kunnon vauhdittavan potkun persuksille asian suhteen, kun juoppo keksi huutaa ja haukkua mua puhelimessa. Ja syy oli se, kun olin käynyt lapsen kanssa uimassa, eikä häntä oltu pyydetty mukaan. Aikuinen mies huutaa ja mesoaa jostain uimisesta...haloo... :lol: :lol: :lol:

Että tämmöstä ihmistä sitä on tullut majotettua oman katon alla :D 8) :mrgreen:
Sevilla
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja tigera » 21.4.2009 05:46:46

Sevilla kirjoitti:Tänään ainakin sain kunnon vauhdittavan potkun persuksille asian suhteen, kun juoppo keksi huutaa ja haukkua mua puhelimessa. Ja syy oli se, kun olin käynyt lapsen kanssa uimassa, eikä häntä oltu pyydetty mukaan. Aikuinen mies huutaa ja mesoaa jostain uimisesta...haloo...

Hyvä merkki siitä, ettei mies ota koko eroa edelleenkään tosissaan, vaan luulee kuuluvansa yhä teidän elämäänne samoin kuin ennenkin. Älä majoita miestä yöksi. Lapsen tapaaminen onnistuu muutenkin, jos sitä tosissaan haluaa.
tigera
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Chloe » 29.4.2009 13:06:01

Moi Sevilla, miten menee?
Jos lapio on hukassa, ota tikkaat!
Chloe
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Piritta » 7.6.2009 20:59:25

missäs olet???
eikös laskettu aika ollut jo???
missä vauva uutiset?
ja ne toiset?? :D
"elä omaa elämääs äläkä miehen, muuta suhtautumistas ja päästä irti riippuvuudestasi..Se on sun korvien välissä vaan eikä oikeasti tähtää sua ysimillisellä" -sintinäippä-
Piritta
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Sevilla » 18.6.2009 13:40:24

PAKKO OLI TULLA TOIVOTTAMAAN HYVÄÄ JUHANNUSTA KAIKILLE!!!

Niin että hyvää juhannusta tasapuolisesti koko kotikanavan väelle ja muillekin! :D :D :D

On näköjään hurahtanut melko pitkä aika, kun täällä olen viimeksi vieraillut. Jotenkin olen halunnut sysätä koko alkoholismin pois mielestäni, mutta täytyy myöntää etten siitä koskaan pääse kokonaan eroon. Kun ei toi lasten isä mihinkään muutu ja sen takia kai joudun kestämään ongelmaa jollain tasolla koko loppu ikäni.

Meille kuuluu ihan kohtalaisen hyvää. Vauvauutisia en vielä pääse toitottamaan...pari viikkoa laskettuun aikaan, että kaipa tulokas voi kolkutella "ovellaan" koska tahansa...

Vitsi että nyt tulikin yhtäkkiä kauhea tarve avautua kaikista juopon törttöilyistä, mutta mä koitan nyt keskittyä tähän hetkeen ja siihen, että perheen lisäyksen pitäis kaikesta huolimatta olla onnellinen asia. Välillä on ollut vähän masis olo, kun on miettinyt sitä, miten ihanaa ois ollu jakaa tämä odotus VASTUUNTUNTOISEN isän kanssa. No, mutta hyvin tämä on näinkin mennyt ja vauvan isoveikka odottaa pikkusisarrustaan muidenkin edestä. Hauskaa miten ylpeä tommonen reilu viisvee voikaan olla siitä, että saa pikkusisarruksen :D

Mä koitan vähän lueskella mitä muille kuuluu, ja jos sitä jaksais taas jotain kommentoidakin. :mrgreen:
Sevilla
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Piritta » 8.7.2009 14:01:13

:D
vauvauutisia odottelen 8)
Piritta
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Sevilla » 19.8.2010 20:27:00

Hei vaan kaikille uusille ja vanhoille tasapuolisesti!

Ihana päivä takana ja jostain ihmeestä tuli yllättäen mieleen päihdelinkki kotikanavineen. Hurjaa...yli vuosi mennyt elämässä eteenpäin ja asiat niin mallillaan kun vaan olla ja saattaa.

Tää on kauheeta hehkutusta, mutta meidän perheelle kuuluu todellakin hyvää. Juopon kanssa olemme yhteydessä vain lasten asioissa ja mikä parasta...ei enää yökyläilyjä tai mitään muutakaan!!! Siis ihan mielettömän vapautunut olo! Lapset tapaa isäänsä viikonloppusin ja vierailut on menneet -kas kummaa- melko hyvin...välillä pieniä epäilyjä siitä, että alkoholi olisi ollut kuvioissa illalla kun lapset olleet nukkumassa, mutta näitäkään epäilyjä ei juurikaan ole tullut...vaikka ainahan asia ilmassa on ja ikinä ei voi olla varma. Mutta kun olen hakenut lapset kotiin, vastassa on yleensä ollut kaksi tyytyväistä veijaria mahat pullollaan ruokaa, joten eiköhän siellä isän luona asiat suju keskimääräisesti hyvin.

Ja mun täytyy todellakin sanoa, että ero on ollut mun kohdallani paras ratkaisu. Voi hel***ti sentään, miten kauan sitä rämmittiin syvällä suossa ja nyt sitä tietysti miettii, että minkä ihmeen takia??? Kyllä teki kipeetä, mutta kyllä kannatti!!! Ihan vaan näin mun kokemuksena muille, jotka tällä hetkellä ehkä painii samojen asioiden kanssa kuin itse aikanani...

Uutta miestä ei ole ja hyvä näin!!! Ehkä tulee, ehkä ei! Sen näkee sitten, mutta mikään kiiru ei ole mihinkään. On vaan kiva nauttia näistä ihanista päivistä lasten kanssa!

Ja kyllä on nainen kasvanut ihmisenä ihan hurjasti. Toisaalta se tuntuu hyvälle, toisaalta välillä tulee jossiteltua, että miten mukava ydinperhe mulla voiskaan olla, jos oisin alunperin valinnut jonkun muun miehen...Mut tää on just tätä...jossittele koko elämäs tai unohda ja tähtää parempaan. Helpommin sanottu, kuin tehty...Tiedän...todellakin tiedän!!! Mut tää on nyt meidän perhe. Minä ja lapset. Ja meillä on kaikki hyvin!

Ihanaa syksyä kaikille!!!
Sevilla
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Chloe (ei jaksa kirjautua..) » 22.8.2010 14:21:46

Moi Sevilla!!! :D :D

Ihana kuulla, että elämä kantaa ja kaikki on mainiosti! Moneen hetkeen en ole täällä vieraillut (vaikka toisinaan aina palaankin visiitille). Tänään sitten sattui se hetki, että päätin kurkata ja täällähän oli mukavia viestejä sinulta! Voisin allekirjoittaa tuon lausahduksesi "Kyllä teki kipeetä, mutta kyllä kannatti!!!", ero Retkusta oli elämäni paras päätös. Jollain tasollahan sen taisi jo rämpiessään tietää, että näin sen täytyy mennä - nyt voi vain hymyillä isosti ja olla onnellinen rämpimisen lopputuloksesta. Elämä on tasapainossa eikä alkoholisti keikuta venettä enkä minä näin ollen myöskään raahaa mitään kivirekeä enää perässäni - nyt mennään koiruuden ja poikakaverin (hih!) kanssa kepein askelin ihan omalla vauhdilla kohti uusia seikkailuja. Eli kaikki hyvin täälläkin!!

Virtuaalihaleja ja aurinkoista mieltä syksyysi :D
Chloe (ei jaksa kirjautua..)

Edellinen

Paluu Kotikanava