Olet täällä

nisti vai mikä lie?

Käyttääkö puolisosi, läheisesi tai vanhempasi alkoholia ongelmallisesti? Älä jää yksin. Kotikanavalla keskustellaan asioista ja ongelmista, joihin voi törmätä kotona alkoholin kanssa.

Valvoja: Päihdelinkin toimitus

nisti vai mikä lie?

ViestiKirjoittaja villE8 » 4.1.2010 03:57:28

olen 32 vuotias entinen ongelmakasa kai mut kohta ei oo ongelmii koska sairaala ei ole kuunnellut ottanut mitään huomioon vaan pistänyt väärin syin ensimmäisen kerran psykiatriseen ja diaknoosi siitäkin on lääkärin harha kuvaa noh mutta koska ne ei koskaan mulle ole edes sairaalas näyttäneet mitä ne sinne kirjoittaa itse olen sitten jälkeempäin saanut ne lukea yksityisellä kunne sinne tilattii niin siinä psykiatri pokkana väittää että olen ollut amffetamiini psykoosissa noh mut joka tapaukses syy et jouduin sillon sairaalaan oli työterveys lääkärin määräämän lääkkeen aiheuttama hengitys - ahdistus kohtaus mutta ne pisti sen takia mut kolmeksi kuukaudeks pakko hoitoon ja loppu tuloksena lääkitys jonka kanssa turha yrittää töihin ja olen ollut sen jälkeen ilman lääkkeitä mut en ole saanut aina sitten nukuttua eli ainoo lääke mitä olisin tarvinut olisi ollut nukahtamis lääke tarvittaessa mut ei sitä en ole saanut ikinä tuolta mukaan viimeks nukkumis ongelman takia yritin saada lääkkeet taas sama homma ja vahvempaa mömmöö mä olin loppu ajan sairaalas semmosis lääkkeis et sydän löi levossa 115 ja sitä repi ja kouristi rinnast puolt toista kuukautta ne piti niissä lääkkeissä pakko hoidossa eikä niit kiinostanu mun pumppu yhtään noh nyt on sit tilanne jo se et elimistö meni ja sairaala väitti et ei oo mitään tommosta vikaa mä ooon kuitenkin tutkinut lukenut noi vaivat mut mikäs jossairaala tekee virheet ja mä maksan eihän se ole lääkärin kukkarosta kiinni nyt kaveri sai työnnettyä mut ulossairaalasta lähes tajuttomana nyt olen selvinnyt 1,5 kuukautta kotona mut pakko ottaa hetki kerrallaan mut ei tässä mitään mä oon asettanut tavoittei nyt aina vaan kotona ensin oli syntärit sitten joulu nyt on uus vuos jos ei kaveri ois hakenut mua sairaalas jossa yritettiin antaa lääkettä esim veri hyytymän liuvotus hoitoon maksa pamahtaneelle ihmiselle mä en väitä että en ole itse nautinto aineilläkin tuhonnut itseäni mutta se että olen joka hoito kerta sanonut maksastani vastaus on ollut että ei mitään vikaa vaikka on otettu näytteet ja puoli vuotta päästyäni nyt viimeeltä reissulta kun taas kerran olin sanonut että pistää edes ne lääkkeet mitkä ei käy niin maksan päälle niin siihen oli vastaus ei ole aihetta noh mut nyt on tilanne se että voisin sanoo et hengi menee noiden muutaman psykiatrin takia vaikkka lopetinkin lääkityksen viimekesänä kun pääsin pois eikä sydän tempuillut mut muut vauriot ovat peruuttamattomat eikä siirrretty hesaan nyt vaikka pyysin koska taas sanottiin muuta kun vika on mut ei maalikko ooniin tyhmä kun ehkä lääkäri pitää mut ei emmä voi sanoo kun et emmä nyt ois halunnut tätä
villE8
Miedosti panostava jäsen

Paluu Kotikanava