Olet täällä

Miksi jää huonoon suhteeseen?

Käyttääkö puolisosi, läheisesi tai vanhempasi alkoholia ongelmallisesti? Älä jää yksin. Kotikanavalla keskustellaan asioista ja ongelmista, joihin voi törmätä kotona alkoholin kanssa.

Valvoja: Päihdelinkin toimitus

Re: Miksi jää huonoon suhteeseen?

ViestiKirjoittaja Renja » 12.9.2010 13:53:38

En tiedä, miten pitäisi toimia tuollaisessa tilanteessa. Turvakoti kuulostaa paikalta, josta saisit tosiaan sitä turvaa ja varmasti jotain käytännön apua ja neuvoja. Onko sinulla joku läheinen, joka voisi auttaa uuden asunnon etsimisessä ja muissa voimaa vaativissa asioissa? Nyt ei ainakaan ole aika hävetä tapahtuneita vaan saada sinut turvaan, eikö niin?
Suosittelen taas kerran vertaistukiryhmiä, joita pitäisi löytyä useilta paikkakunnilta. Sinne voi mennä ihan heikkona ja särkyneenä ja sieltä löytyy varmasti samanlaisia asioita kokeneita, joilla on apukeinoja tarjota sinulle.
Voimia paljon!
Renja

Re: Miksi jää huonoon suhteeseen?

ViestiKirjoittaja Ellis79 » 13.9.2010 14:04:02

Kauheaa!! Olen aivan turrana ja järkyttynyt puolestasi. Samalla olen onnellinen siitä, että keräsit voimasi rippeet ja menit lääkäriin ja poliisille. Se oli ainoa ja oikea tapa, olet epäilemättä ollut hengenvaarassa.

Minäkin tahtoisin kuulla että olet turvakodissa.

Sydän syrjällään odotan sinulta tänne viestiä ja kuulumisia.
Jumala suokoon minulle tyyneyttä hyväksyä asiat, joita en voi muuttaa,
rohkeutta muuttaa mitä voin, ja viisautta erottaa nämä toisistaan.

(selenita79@gmail.com)
Ellis79
Vahvasti panostava jäsen

Edellinen

Paluu Kotikanava