Olet täällä

Kuntoutus

Käyttääkö puolisosi, läheisesi tai vanhempasi alkoholia ongelmallisesti? Älä jää yksin. Kotikanavalla keskustellaan asioista ja ongelmista, joihin voi törmätä kotona alkoholin kanssa.

Valvoja: Päihdelinkin toimitus

Kuntoutus

ViestiKirjoittaja Kuntoutuja » 1.11.2012 21:48:40

Jos tarvitsette päihdekuntoutusta, niin älkää ainakaan Sanaskotiin menkö!!!!! Siellä vain yksi hoitaja vetää keskusteluryhmiä ja jos hän on poissa eivät muut hoitajat kykene vetämään mitään keskustelua tahi ryhmää!!! Jos sattuu sairastumaan esim. pitkittyneeseen flunssaan, ei heidän kerran viikossa käyvä lääkäri kuulemma ota kantaa fyysisiin sairauksiin, vaikka antibioottikuurin usealle ilman tutkimuksia kirjoittikin!!! Minun olisi sairaana pitänyt lähteä kävellen parin kilometrin päästä lähteä hakemaan antibiootteja, vaikka muille ne haettiin autolla!!!! Ja , kun pari kertaa sattui ensimmäisen kolmen viikon aikana suutuspäissään kiroilemaan, niin uhattiin uloskirjauksella, kun on kuulemma jonossa ihmisiä tulossa!!! Ja kun sain autokyydin apteekkiin, niin minulle annettiin kirjallinen varoitus ja taas uhkaus uloskirjauksesta!!! Tämä kaikki on kuulemma dialektista terapiaa..... :?:
Kuntoutuja

Re: Kuntoutus

ViestiKirjoittaja Kuntoutuja » 1.11.2012 21:51:51

Niin, ja olen ollut aiemmin Kankaanpään A-kodilla, Jossa asiat toimivat!!
Kuntoutuja

ViestiKirjoittaja Noppa » 2.11.2012 09:51:54

Sanaskoti onkin enemmän mielenterveyskuntoutujien paikka ja siellä vedetään hyvin samalla kaavalla myös päihdekuntoutujien "terapia".
Noppa

ViestiKirjoittaja Ano » 28.2.2021 02:43:57

Täällä sama juttu Sanaskodissa. Hoitajat mielivaltaisia ja uloskirjaavat porukkaa jos on liian hankala potilas. Ei mitään käsitystä siitä että päihdehoito saattaa vaikka pelastaa jonkun hengen.
Ano

Paluu Kotikanava