Olet täällä

Miksi vielä jatkan? Läheisten kootut selitykset

Käyttääkö puolisosi, läheisesi tai vanhempasi alkoholia ongelmallisesti? Älä jää yksin. Kotikanavalla keskustellaan asioista ja ongelmista, joihin voi törmätä kotona alkoholin kanssa.

Valvoja: Päihdelinkin toimitus

Re: Miksi vielä jatkan? Läheisten kootut selitykset

ViestiKirjoittaja Vieras* » 20.9.2016 21:21:50

Jatkoin koska sitä kautta sain asua unelmieni kaupungissa, kaupunki oli tosi kiva ja kaunis ja ihana (sen lieveilmiöitä lukuunottamatta), mies ja yhteiselo ei.
Vieras*

ViestiKirjoittaja Selityksiä aina löytyy » 11.12.2016 00:34:38

Minulla tärkein syy olla päihdeongelmaisen puolisoni kanssa on se, että olemme olleet yhdessä lähes 20 vuotta enkä halua lapsestani erolasta, sillä pelkään avioeron aiheuttavan hänelle kovan tuskan ja kivun. Lapsi on elämässään kokenut jo menetyksiä enkä eroamalla halua tuottaa niitä hänelle lisää. Lapsi rakastaa isäänsä kuten isä myös lastaan ja hoitaa selvänä lastaan hyvin. Puolisoni sanoo usein minulle rakastavansa minua kuten minäkin häntä.

Mutta samanaikaisesti olen miettinyt eroa useasti, sillä tuntuu, että puolisoni haluaa jatkaa alkoholinhuuruista elämäänsä. Minä en sitä oikein kestä, kun koko ajan saan olla varpaillani, onko hän juonut vai ei. Saa nähdä, lopetanko selitykset ja ryhdyn toimiin.
Selityksiä aina löytyy

ViestiKirjoittaja Rinalda » 8.12.2020 18:03:21

Nostanpa tämän ketjun ylös, kun Selitysten parhaimmistoa-ketjussa kaipailtiin myös puolisoiden selityksiä..
Juu, tulee sitä seliteltyä.. Nöyrin mielin luen näitä :P
En kadu mennyttä, en häpeä tätä päivää;
pelotta katson huomiseen.
Rinalda
Rinalda
Vahvasti panostava jäsen

Edellinen

Paluu Kotikanava