Olet täällä

Rakkausriippuvuus

Käyttääkö puolisosi, läheisesi tai vanhempasi alkoholia ongelmallisesti? Älä jää yksin. Kotikanavalla keskustellaan asioista ja ongelmista, joihin voi törmätä kotona alkoholin kanssa.

Valvoja: Päihdelinkin toimitus

Re: Rakkausriippuvuus

ViestiKirjoittaja Vieras* » 26.4.2017 07:44:04

No niin, exän uusin parisuhde on karahtanut karille, parisuhteen kesto n. 7 kk. Uudessa naisessaan oli kaikki mitä minusta puuttui, oli mm. sopivan kokoinen, asui oikealla paikkakunnalla yms. yms. Mikäs nyt mahtoi olla naisessa vikana? Naisella oli omat tunteetkin? Mutta ei mitään, seuraava nainen vaan kehiin, vaikka kuulemma on 'pienoinen inflaatio ämmissä, kaikki on lopulta samanlaisia'. :roll:
Vieras*

Re: Rakkausriippuvuus

ViestiKirjoittaja Zena Kananen, kirjautumatta » 8.2.2018 23:59:33

Hei!

Harmi en muista enää käyttäjätunnukseni salasanaa, mutta ei kai sillä niin väliä. Tulin vilkaisemaan tätä ketjua, mutta vielä ei ole rahkeita lukea tätä läpi. Sain teiltä, erityisesti sinulta Vieraampi, kuitenkin valtavasti tukea ja hyviä ajatuksia eroa tehdessäni.

Olen nyt jostain syystä nähnyt Kukkosesta paljon unia, ja tämä on pyörinyt mielessä. Lähinnä kivuliaina muistoina. Emme ole Kukkosen kanssa missään vaiheessa jutelleet ja käyneet läpi suhdettamme, emmekä ole olleet edes yhteyksissä. Kaikki avoimet kysymykset ovat jääneet itselle pohdittavaksi. Sekin tuntuu aika väärältä, mutta enhän minä edes usko, että Kukkonen osaisi minulle niihin rehellisesti vastatakkaan. Uskon, että hän ymmärtää itseään vielä huonommin. Tai mistä minä sen tiedän. Etäisyyden turvin uskallan itse kuitenkin ajatella niitäkin asioita, joilta aiemmin yritin vaan sulkea silmäni.

Olipa se kyllä hurja suhde! Olen tyytyväinen vaan siitä, että pidin lapseni siitä erillään. Se oli tietysti paljon Kukkosenkin valinta - mutta ihana, ettei hän tullut sekoittamaan lapseni mieltä. Varmasti opin tuosta taas paljon - ainakin sen, miten toimia ihmisen kanssa, joka pyrkii kaikilla puheillaan ja toiminnallaan vaan sekoittamaan ajatuksiani ja hämäämään. Kyllähän tuollaisia ihmisiä on maailmansivu. Kai tuossa tuli kohdattua omat demoninsakin - se, miten väkivalta lamaannutti minut täysin. On sen asian syntyjuuria joutunut varovasti miettimään, ja kivuliasta sekin.

Vähän sillä silmällä suhtautuu tuleviin suhteisiinsa, että mitähän hirveyksiä ne tuovat tullessaan. Enhän minä Kukkosestakaan olisi arvannut, päällisin puolin mukava ja turvallisen oloinen mies. Veljeni tosin sanoi, että oli ajatellut Kukkosesta heti, että tämä on aivan lukossa henkisesti. En itse ymmärrä vieläkään, mistä hän sen näki.

Haluan kuitenkin toivottaa teille kaikille ketjuuni kommentoineille hyvää jatkoa ja kiitos ajatustenne jakamisesta. Tuona aikana se oli minulle hyvin tärkeää. Kunpa kaikki tuollaisessa tilanteessa saisivat tarvitsemaansa tukea ja apua päästä pois :cry:
Zena Kananen, kirjautumatta

Edellinen

Paluu Kotikanava