Olet täällä

mistä tiedän onko hän holisti?

Käyttääkö puolisosi, läheisesi tai vanhempasi alkoholia ongelmallisesti? Älä jää yksin. Kotikanavalla keskustellaan asioista ja ongelmista, joihin voi törmätä kotona alkoholin kanssa.

Valvoja: Päihdelinkin toimitus

Re: mistä tiedän onko hän holisti?

ViestiKirjoittaja yksin jouluna » 8.12.2017 21:08:24

Tuohon kysymykseen, että mistä tietää, onko hän alkoholisti (ja/tai muu addikti). No, minun(kin) mielestä siitä, että jos ylipäätään tulee mieleen kysymys, että onkohan hän vai eikö ole.

Omalla kohdalla taas tyrkyllä alkkis tai ainakin siihen suuresti taipuvainen mies, voi p***a. Miksi ei löydy kunnon miestä? No joo, kunnolliset miehet on tän ikäisenä varattuja. Onko suomalaiset vaan niin juoppoa kansaa.
yksin jouluna

ViestiKirjoittaja Vieras » 10.12.2017 02:57:11

yksin jouluna kirjoitti:Miksi ei löydy kunnon miestä? No joo, kunnolliset miehet on tän ikäisenä varattuja. Onko suomalaiset vaan niin juoppoa kansaa.

Paskapuhetta. Tiedän lonkalta sanoa useita kunnollisia keski-ikäisiä miehiä, jotka eivät ole alkoholisteja. Osa jopa raivoraittiita. Nämä miehet eivät ole olleet niitä parisuhdekarusellin halutuimpia "hevosia", ehkä ujoutensa, ulkonäkönsä tai harrastustensa takia ja sen takia ovat jääneet sinkuiksi. Vaan kyllä heitä on. Pitäisi vain osata etsiä muualtakin, kuin sieltä lähipubista. :roll: Nämä miehet eivät varmaan enää niin etsikään, kun eivät ole aikanaan kelvanneet.
Vieras

ViestiKirjoittaja yksin jouluna » 10.12.2017 17:29:27

Omalla kohdalla kolmas vuosi, kun etsin kunnollista miestä (seuranhakupalstoilta, jotka siis nykypäivää) . Niin, ja kapakoissa en ole käynyt, enkä käy. Olen ihan kiva ja kivannäköinen viiskymppinem tavis, ei vaan tärppää, paitsi alko-ongelmaiset on kiinnostuneita (siitäkin huolimatta, että olen selvästi ilmoittanut, että ongelmaiset ei käy, eikä varatut).
yksin jouluna

ViestiKirjoittaja Heifo » 26.12.2017 13:25:24

Kiitos.Lastensuojeluilmoitus tehty,niitä teki myös muut ihmiset.
Mies vannoo kostavansa minulle, on täyttä,niin täyttä vihaa ,että pelottaa.
Sanoi lopettaneen saa Venlaxin käytön ominpäin sekä kaljan juonnin.

Kuka uskoo,kuka ei.Minä en ainakaan.
Mistä tulee hänen vihansa minua kohtaan.se on todella syvää.
Heifo

ViestiKirjoittaja yksin jouluna » 27.12.2017 23:11:32

Mun ex (joka itse lähti veks) vihasi ja kai vihaa mua tosi syvästi hautaan asti - se syvä viha on minusta ihan epänormaalin voimakasta. Eihän erot mitään herttaisuutta ole yleensäkään, mutta kyllä mä tiedän eronneita, jotka silti saavat asiat rullaamaan lasten huoltajuuden kanssa esmes. Jollei alkuhämminkiviha laannu koskaan, kai se liittyy siihen epänormaaliuteen vaan, addiktioihin ja muihin psyyken ongelmiin.

Parempi olla olematta missään tekemisissä, sen läksyn olen oppinut.
yksin jouluna

Edellinen

Paluu Kotikanava