Olet täällä

Alkoholisti päätti lopettaa juomisen ja syyllistää minua

Käyttääkö puolisosi, läheisesi tai vanhempasi alkoholia ongelmallisesti? Älä jää yksin. Kotikanavalla keskustellaan asioista ja ongelmista, joihin voi törmätä kotona alkoholin kanssa.

Valvoja: Päihdelinkin toimitus

Alkoholisti päätti lopettaa juomisen ja syyllistää minua

ViestiKirjoittaja Minä vain » 2.3.2018 18:30:18

Mietin taas mikä pyörremyrsky minuun iski. Olen jälleen kerran puulla päähän lyöty. Alkoholisti päätti lopettaa juomisensa, koska huolestui itsekkin omasta terveydestään. Oli antabuksen avulla useamman kuukauden juomatta. Lopetti antabuksen ja sinnitteli juomatta. Nyt yllättäen syy onkin minussa, koska minun takia ei voi juoda, koska minä nalkutan. Elämä on hanurista, kun ei voi silloin tällöin ottaa niin kuin muutkin ihmiset. Koska minä olen niin paska-akka ja liian tiukka. Just minun syyhän se onkin, että hänellä juominen lähtee lapasesta. No nyt on taas hyvä syy jatkaa entiseen malliin. Hän on uhrautunut ja minä en osaa olla kiitollinen tästä. Nyt taas juodaan :roll:
Minä vain

Re: Alkoholisti päätti lopettaa juomisen ja syyllistää minua

ViestiKirjoittaja Vieras156 » 3.3.2018 06:10:21

Niin tyypillistä alkoholistin kieputusta.
Vieras156

Re: Alkoholisti päätti lopettaa juomisen ja syyllistää minua

ViestiKirjoittaja Mastodontti » 6.3.2018 11:35:19

Laita tuollaiset vittumaiset juopot vaihtoon pikimmiten. Ei minulla ole muita neuvoja. Suomi on täynnä ongelmattomia tapauksia ja ihan terveitä ihmisiä.
Jos et osaa käyttää ni älä vittu käytä.

Mastodontti
Vahvasti panostava jäsen

Paluu Kotikanava