Olet täällä

Tytön juominen

Käyttääkö puolisosi, läheisesi tai vanhempasi alkoholia ongelmallisesti? Älä jää yksin. Kotikanavalla keskustellaan asioista ja ongelmista, joihin voi törmätä kotona alkoholin kanssa.

Valvoja: Päihdelinkin toimitus

Tytön juominen

ViestiKirjoittaja Vieras » 12.3.2018 17:26:58

Minun tyttö juo lähes päivittäin, mitä teen. Hän asuu toisella paikkakunnalla omassa yksiössä. yritän pitää yhteyttä viestimällä jos ei vastaa puhelimeen . Olen huolissani kun hänellä ole ystäviä eikä mitään harrastuksia koulukin menee melko huonosti. Mistä hän saisi apua .
Vieras

Re: Tytön juominen

ViestiKirjoittaja Mastodontti » 13.3.2018 02:11:13

Vieras kirjoitti:Minun tyttö juo lähes päivittäin, mitä teen. Hän asuu toisella paikkakunnalla omassa yksiössä. yritän pitää yhteyttä viestimällä jos ei vastaa puhelimeen . Olen huolissani kun hänellä ole ystäviä eikä mitään harrastuksia koulukin menee melko huonosti. Mistä hän saisi apua .

Jos on täysi-ikäinen ja ei halua hoitoa et oikein voi tehdä mitään. Jos hoitomyöntyvyyttä löytyy niin sitten A-klinikalle tai sairaalan päivystykseen.

Jos taas rahaa löytyy kunnolla niin sitten tyttö psykiatrisen erikoislääkärin tai päihdelääkärin luokse ykistyispuolelle pikaisesti.
Jos et osaa käyttää ni älä vittu käytä.

Mastodontti
Vahvasti panostava jäsen

Paluu Kotikanava