Olet täällä

Vaikeaa rakkautta

Käyttääkö puolisosi, läheisesi tai vanhempasi alkoholia ongelmallisesti? Älä jää yksin. Kotikanavalla keskustellaan asioista ja ongelmista, joihin voi törmätä kotona alkoholin kanssa.

Valvoja: Päihdelinkin toimitus

Re: Vaikeaa rakkautta

ViestiKirjoittaja Carola » 25.1.2020 11:50:01

"Oma jaksaminen on kyllä parantunut todella paljon. Tuli nyt oikeastaan ensimmäistä kertaa sellainen olo että ihan sama, tehkööt mitä tekee, elämä jatkuu silti. Ja mulla on hyvä elämä. Aloitin työn ohessa opiskelutkin uuteen ammattiin ja omaa raittiutta tulee kohta 7 vuotta täyteen. En ole koskaan ollut näin hyvässä kunnossa ja onnellinen. Olen lisännyt liikuntaa entisestään ja se on kyllä itsellä se asia mistä saan eniten voimaa ja jaksamista. Kohta lenkille koirien kanssa. :) Mukavaa viikonloppua kaikille! Kyllä se elämä voittaa kun pitää itsestään ja omasta jaksamisesta huolta![/quote]"

Hei,
juuri näin olet hienosti saanut palikat oikeisiin paikkoihin. Jaksa luottaa itseesi ja anna itsekkäästi itsellesi sitä hyvää aikaa, elämyksiä jne.
Jatka huolenpitoa itsestäsi! Hyvää viikonloppua sinne myös! :)
Askel kerrallaan
Carola
KokeNet vertaiskeskustelija

Re: Vaikeaa rakkautta

ViestiKirjoittaja xyzxyz » 19.2.2022 21:40:29

miner kirjoitti:Hän ei koskaan pysty itse lopettamaan juomista, aina se loppuu vasta kun haen hänet jostain kotiin tai joutuu osastolle.

hän on alkoholisti, niin tää on ihan "normaalia"

toivottavasti sai raittiudesta kiinni :/
xyzxyz

Edellinen

Paluu Kotikanava