Valvoja: Päihdelinkin toimitus
Kirjoittaja kevät tulee » 15.3.2019 19:59:42
Kirjoittaja Carola » 16.3.2019 09:06:36
, siellä on tietoa ja apua.kevät tulee kirjoitti: että a-klinikalta apua oikeasti ehkä saakin
Kirjoittaja kevät tulee » 21.3.2019 17:39:24
Kirjoittaja Carola » 23.3.2019 14:30:57
Kirjoittaja kevät tulee » 2.6.2019 10:02:47
Kirjoittaja Maaret » 4.6.2019 01:15:49
Kirjoittaja kevät tulee » 4.6.2019 08:01:56
Kirjoittaja kevät tulee » 4.6.2019 08:10:16
Kirjoittaja metsänpeitto (poistunut käyttäjä) » 6.6.2019 03:08:28
kevät tulee kirjoitti:Vielä lisään tähän, että kunnasta tuli myöhemmin paperi, jossa maksusitoumus oli kirjattu nimenomaan kk:ksi, mutta a-klinikka tiputti sen silti. Voiko se edes olla mahdollista?
Kirjoittaja kevät tulee » 6.6.2019 16:20:16
Kirjoittaja metsänpeitto (poistunut käyttäjä) » 9.6.2019 11:08:54
kevät tulee kirjoitti:Kiitos vastauksestasi Metsänpeitto. Voihan se olla näinkin, paikalla olin kun puhelu jakson lyhentämisestä tuli, mutta en toki voi tietää mitä esim. ennen sitä on puhuttu/sovittu. Olen hyvin tietoinen tästä tavasta valehdella ja kaunistella asioita, ja olen myös sen verran realisti, että tiedän, ettei oikeanlaista ja -aikaista apua välttämättä löydy koskaan. Toki myös vielä jaksan kuitenkin toivoa, ei kai tässä muuten oltaisikaan, enkä ole halukas/valmis jättämään toista tämän sairauden takia. Tunnistan myös itsessäni tyypillisiä omaisen piirteitä juomisen mahdollistajana ja ikävien asioiden piilottelijana, mutta siitä olen ylpeä, että enenevässä määrin olen kyennyt asioista myös ulkopuolisille puhumaan. Toistaiseksi koen, että sitä omaakin halua löytyy, ei ehkä 100%, tai edes 90%, mutta edes jonkin verran, ja uskon myös, että oikeanlainen kuntoutus voisi sitä motivaatiota kohottaa. 14 vuotta takana, ja paljon mahtunut näihin vuosiin, mutta tiedän myös, että pahuuttaan se ei juo. Yritän nyt seuraavaksi saada oman "hoidon" aluille. Hyvää kesää, ja tsemppiä sinulle omiin taisteluihisi.
Kirjoittaja kevät tulee » 21.9.2019 13:10:14
Kirjoittaja Carola » 23.9.2019 12:18:07
Kirjoittaja Harhailija » 23.9.2019 22:02:37
kevät tulee kirjoitti:Hei kaikille! Kirjoittelen taas välillä kuulumisia omaksi terapiaksi. Kesä meni kohtuu hyvin, muutamia repsahduksia, mutta ne katkesi heti. Selincro ollut käytössä, ja uskon, että sillä on ollut oma osuutensa asiaan. Toki, eihän alkoholisti sitä kertaakaan ole omaehtoisesti ottanut, saatika, että ottaisi ennakoivasti.. Tuosta lääkkeestä on nyt vaan tullut mulle uusi toivonkipinä, ettei pitkiä, mieltä raastavia putkia tulisi..mutta eihän sitä omaa yritystä edelleenkään juurikaan ole.. nyt on putki päällä. Eikä himmannut Selincrokaan tällä erää.. siitähän sen taas sai oppia kantapään kautta, ettei mitään oikotietä onneen ole. A-klinikasta ei ole kuulunut mitään sen jälkeen, kun oma työntekijä perui tapaamisen oman sairastumisen vuoksi, eikä tietysti alkoholisti itsekkään sinnepäin ole aktiivinen ollut.. Tuntuu, että tää kehän kiertäminen ei lopu koskaan. Enkä ole vieläkään saanut itselleni omaisena asiakkuutta järjestettyä..ehkä, kun kesä oli helpompaa aikaa.. sehän tän niin raadolliseksi tekee, kun nämä putket sitten tulee kun salama kirkkaalta taivaalta hyvän kauden jälkeen. Olen edelleen sen Minnesota-hoidon kannalla, mutta kunnassamme ei kuulemma sinne ole maksusitoumusta mahdollista saada. Ja toisaalta, jos ei alkoholisti itse halua muuttua, niin.. ei taida olla sellaista asiaa, mikä pysäyttäisi..valitettavasti. Mutta omia juttuja en ole perunut, tosin, ei näinä päivinä kauheasti ole mielihaluja mihinkään mennäkkään.. Aika pitkälti ystävätkin iän ja elämäntilanteen vuoksi jääneet, enkä aina jaksaisi niitä muutamaa kuormittaa näillä.. menipä valittamiseksikauheinta ehkä kuitenkin on, että samalla, kun suurin pelko on se, että jotain ikävää sattuu näillä reissuilla, myös (salaa) toive on, että sattuisi, että tämä kierre katkeaisi tai edes ne silmät aukesivat.. melko hullua, eikö? Tavallaan en vaihtaisi päivääkään, paljon on hyvääkin näissä vuosissa, mutta toisaalta, kyllähän sitä joskus miettii, et jos ei oltais tavattu ollenkaan.. tosin silloin ei myöskään olis mun suloista pientä poikaa ❤ kaikessa ja kaikissa on aina jotain hyvää, niin myös tässä päivässä. Näin on jaksettava ajatella! Ihanaa syksyä teille kaikille ja voimia omiin koettelemuksiin!
Kirjoittaja kevät tulee » 11.10.2019 15:15:25