Olet täällä

Äidin hätähuuto

Käyttääkö puolisosi, läheisesi tai vanhempasi alkoholia ongelmallisesti? Älä jää yksin. Kotikanavalla keskustellaan asioista ja ongelmista, joihin voi törmätä kotona alkoholin kanssa.

Valvoja: Päihdelinkin toimitus

Äidin hätähuuto

ViestiKirjoittaja Pojan huumeiden köyttö » 8.7.2019 15:14:13

Aikuinen 31 v. Poikani on suboxonen hoidossa. Ohessa käyttää bentsoja. Katkoja, sekä jatkohoitoa on kymmeniä, ei viihdy niissä kun pari päivää. Asunnoton, ja nyt on tullut minun äidin luokse, kun kukaan ei halua hänestä kuullakaan. Olen itse eläkkeellä, ja tahtoisin elää omaa elämääni rauhassa. Pojalla myös skitsofrenia. Mitä teenheitänkö pihalle, vai mikä on ratkaisu tähänjärkkyyn tilanteeseen. Poika ei itse koe mitään ongelmaa kun on täällä sotkemassa ja aivan sekasin lääkkeistä. Kaikesta avusta olen kiitollinen.
Pojan huumeiden köyttö

Re: Äidin hätähuuto

ViestiKirjoittaja Carola » 9.7.2019 10:35:05

Hei,
Hankala tilanne, olet kuitenkin tukenut poikaasi. Kuitenkin hän on aikuinen ja on vastuussa omasta elämästään. Vanhempana on raskasta seurata ja olla osallisena kun toinen vaan jatkaa samaa rataa.
Onko sinulla ollut mahdollisuutta saada tukea ? Sinulla on oma elämä ja oikeus nauttia siitä.
A-klinikka voisi olla yksi mahdollisuus päästä juttelemaan ja saada asia jäsennetyksi. KokeNetin kautta on mahdollista saada yhteyttä kokemusasiantuntijaan joka voi keskustella kanssasi riippuvuudesta josta poikasi kärsii.
Tämä ei ole ihan suora vastaus kysmykseesi, ajattelen että sinun olisi myös hyvä saada tukea.
Voimia ja jaksamista!
Askel kerrallaan
Carola
KokeNet vertaiskeskustelija

Paluu Kotikanava