Kirjoittaja Galatea1 » 22.9.2020 09:04:35
Olisikin kyse ollut alkoholista. Mutta ei, ongelma oli täysin puhtaasti seksiriippuvuus. Välit hajosivat pysyvästi. Pettämiset, jatkuvan huomionhakemisen muualta, viestittelyt, puhelut jne jne. olen jo antanut jokseenkin anteeksi, itseni vuoksi. Mutta en kykene unohtamaan kaikkia valheita, kuinka huonosti minua ja perhettä on kohdellut. En kykene unohtamaan sitä kipua ja tuskaa minkä toinen aiheutti, kykeni seuraamaan sitä vierestä ja jatkamaan touhujaan, kunnes jäi jälleen kiinni, enkä kyennyt enää jatkamaan. Että toinen kohteli kuin omaisuutta. Jäin ilman selityksiä, ilman vastauksia, joita sain riittäväski kyllä muilta kuvion osallisilta. Jäin ilman anteeksipyyntöä. Ja mikä kuvottavinta, jaamme lapsen, seuraan vaihtuvia naisia lapsen elämässä ja exä ei kykene ymmärtämään miksi emme voi viettää perheenä aikaa yhdessä, tai viettää juhlia yhdessä. Hän haluaisi että jatkamme hänen teatteriaan, mukavaa kulissia, ilman että hänen tarvitsee ottaa vastuuta seurauksista. Kaikki, mitä joskus oli, katosi savuna ilmaan. Halveksin sitä toimintaa, tapaa kohdella ihmisiä, valehdella, manipuloida. Joskus toivoin, että välit olisi saanut korjattua edes vanhemmuuden osalta. Nyt tiedän, että sekin on liian myöhäistä. Ei ole enää jäljellä mitään mitä voisi korjata, eikä mitään syytä, miksi haluaisin olla tekemisissä. Ei, ei edes lapsi. Oma terveys kärsi niin pahoin, nyt keskityn vain suojelemaan itseäni ja perhettäni siltä huonolta kohtelulta, kivulta ja tuskalta. Hän voi lakaista asiat maton alle, minä en siihen kykene.