Olet täällä

Miehen riippuvuudet

Käyttääkö puolisosi, läheisesi tai vanhempasi alkoholia ongelmallisesti? Älä jää yksin. Kotikanavalla keskustellaan asioista ja ongelmista, joihin voi törmätä kotona alkoholin kanssa.

Valvoja: Päihdelinkin toimitus

Miehen riippuvuudet

ViestiKirjoittaja Maria1234 » 2.9.2020 21:09:16

Mies juo nykyisin myös viikolla, 6-12 pientä olutta. Tämän lisäksi viikonloppuna myös, silloin yleensä menee se 10-14 olutta... On myös alkanut pelata entistä enemmän, ei siis rahaa kulu siihen juurikaan ja on voittanut paljon mutta ajankäytön kannalta ei hyvä että jää kauppaan pelaamaan ja netissä pelaa illat. Ei siis rahapelejä kokoajan mutta pelaa kuitenkin. Ei ymmärrä että olen huolissaan, suuttuu kun asioista sanon. Mietin välillä että jospa tämä ei olekkaan rakkautta vaan että olen tullut läheisriippuvaiseksi hänestä. Olo on tälläkin hetkellä todella pettynyt, oli mukava päivä ja silti Mies haki eilen ja tänään 6 olutta ja jäi tunniksi pelaamaan kauppaan. Missä menee raja, pitääkö minun edelleen ymmärtää ja ajatella ettei tilanne ole paha? Erotakko tässä pitäisi ? Mieli ihan sekaisin tästä tilanteesta. Kuitenkin pääosin menee hyvin.
Maria1234

Paluu Kotikanava