Alan epäillä omaa arvostelukykyäni mieheni kanssa. Olemme olleet yhdessä n 7 vuotta ja juominen on ollut koko ajan kuvioissa mukana. Viime aikoina on ryhdistäytynyt siten, että voi mennä pitkiäkin aikoja juomatta (useista viikoista kuukausiin).
Hänellä on raskas reissutyö, josta kotiutui pari viikkoa sitten. Neljä päivää meni päissään. Eilen sitten vetäytyi pelaamaan pleikkaa, kaljaa meni 9 pitkää, itselleni varaamat pari pientä juomaa, viiniä.
Aamulla piti sitten saada lisää, josta sitten hermostuin. Mielestäni hän päätti itsekkäästi viikonlopun suunnitelmat minunkin puolestani. Hänen mielestään olen mielisairas nalkuttaja, koska hän ei näe tässä kuviossa mitään väärää. Alkoi tenttaaminen suunnitelmista, että mitä muka olisi pitänyt tehdä. Ja kauhea ulina siitä miksi olen niin inhottava häntä kohtaan.
Hön ei harrasta töiden lisäksi mitään muuta kuin pleikan pelaamista. "Koska raskas työ" , on selitys. Hän juo mieluiten yksin, ei halua nähdä kavereitaan. Naureskelee ja vähättelee minun saliharrastusta. Hänellä on pian 18v poika, jonka kanssa ei tee koskaan mitään.
Tällaista tämä on ollut koko suhteemme ajan. Selvinpäin kuin toinen ihminen. Jollain tasolla tiedostaa ongelmansa.
Olenko todellakin kohtuuton, kun en ymmärrä tuota loippaamista...