Olet täällä

joka arki-ilta 4-8 kaljaa

Haluatko tukea ja keinoja alkoholinkäytön vähentämiseen? Me Vähentäjät on vertaistukeen perustuva keskustelupalsta kaikille, jotka etsivät muutosta alkoholinkäyttöönsä. Kirjoittaminen vaatii rekisteröitymisen.

Valvoja: Päihdelinkin toimitus

Re: joka arki-ilta 4-8 kaljaa

ViestiKirjoittaja Ramppe61 » 22.10.2014 15:59:06

Terve

Tunnistan itseni joo tästä. Mua harmittaa niin suunnatomasti, että lähdin leikkimään saman asian kanssa taas uudestaan kun tuossa viime syksynä - tämän vuoden helmikuusa tuli vedettyä jo 5 kk raitista eloa. Ei voi antaa pikkusormea tulle alkomaholille se on jo niin nähty. Nyt olen päättänyt, että se loppuu tähän se alkoholin litkiminen siis!! Tänään päivä nolla. Alkaa tuntumaan, että terveyskin pettää ja psyyke, Ei muuten väliä mutta lapset vielä sen verran pieniöä, että tarttevat isää. Ja itsekin haluaa nähdä kun ne kasvaa ja kaikkea tuollaista.

Tsemppiä kaikille!
" Kukaan ei ole hyödytön, aina voi olla vaikkapa huonona esimerkkinä "
Ramppe61
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja 4rkkitehti » 22.10.2014 17:05:43

Ramppe61 kirjoitti:Terve

Tunnistan itseni joo tästä. Mua harmittaa niin suunnatomasti, että lähdin leikkimään saman asian kanssa taas uudestaan kun tuossa viime syksynä - tämän vuoden helmikuusa tuli vedettyä jo 5 kk raitista eloa. Ei voi antaa pikkusormea tulle alkomaholille se on jo niin nähty. Nyt olen päättänyt, että se loppuu tähän se alkoholin litkiminen siis!! Tänään päivä nolla. Alkaa tuntumaan, että terveyskin pettää ja psyyke, Ei muuten väliä mutta lapset vielä sen verran pieniöä, että tarttevat isää. Ja itsekin haluaa nähdä kun ne kasvaa ja kaikkea tuollaista.

Tsemppiä kaikille!

Tsemppiä itsellesi! Huomenna on varmasti haastava päivä, koska saatat olla ihan eri mieltä... :D
4rkkitehti
Miedosti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Triggeri » 2.11.2014 14:18:58

Luottotiedot menee, kuulostat osastohoidon tarpeessa olevalta.
Blogi, jossa kerron, pohdin ja analysoin. Saa osallistua, jos sille päälle sattuu. http://tervejahoikka.wordpress.com/
Triggeri
Miedosti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja ukCo » 2.11.2014 18:54:54

Mulla on sama, että lähes joka ilta juon 3-6 olutta ja kaikki viikonloput kännissä. Viikonloppuna menee 24 olutta päivässä, eikä jaksa tehdä muuta kuin juoda. Arkisin jaksaa työt tehdä, mutta kotihommat kärsii jo. Tätä on kestänyt n. vuoden. Sitä ennen en juonut viikolla, mutta samanlaiset viikonloput oli.
ukCo
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Terppa90 » 13.11.2019 20:04:47

Kuka tätä eloa ilman mitään keinotekoisia virikkeitä jaksaa, suorita suorita ja mitään ei käteen jää, 16v ollut rakennushommien kanssa tekemisissä ja tällä hetkellä perheellinen mies, lapsi ja vaimo löytyy [Poistettu asiatonta - Päihdelinkin moderaattori]
Tuoreena isänä hauska huomata että kela ei maksa lapsesta lapsilisää ensimmäiseltä kuukaudelta edes osittain vaikka lapsi olisi syntynyt kuun ensimmäisinä päivinä [Poistettu asiatonta - Päihdelinkin moderaattori]

Hyvä homma on se, että olen tasan 2 kertaa eläessäni ollut kelasta mitään hakemassa, intissä ja lapsilisä asioissa, ja molemmissa pettynyt ja todennut että mielummin maksan veroja 30% kk kuin hakisin valtiolta mitään apua edes todellisen tarpeen niin vaatiessa. Ja sitten ihmetellään miksi juon.
Terppa90
Miedosti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja juhanikari » 14.11.2019 01:26:56

Sitten vaan persuja äänestämään. Jussi Halla - Ahohan on jo matkalla seuraavaksi pääministeriksi!

t. Juhani
Vähentäjä! Less alcohol is more life! :-)
juhanikari
Vahvasti panostava jäsen

Edellinen

Paluu Me Vähentäjät