Se oli kyllä ristiriitaista aikaa, mutta päätin siis hyvinkin pian hävittää ne "ns. omat juomat".
On ollut selviä viikkoja ja toisaalta taasen viikkoja kun olen ne juonut, mutta tulevaisuus olisi yhä tarkoitus viettää selvänä. En tiedä kuinka monta kertaa sen olen aikaisemmin täällä sanonut, mutta nyt se on viimeistään selvää, että ei ole enää muuta vaihtoehtoa kuin täysraittius sikäeli mikäeli todella koen haluavani raitistua.
Kohtuutta on turha mietistkellä, että se voisi mahdollisesti olla yksi vaihtoehto. Se on joko tai. Minun olisi pitänyt alkaa miettimään näitä kahta vaihtoehtoa jo paljon aikaisemmin ja täällä forumillakin minua on siihen pyydetty jo vuosia sitten. Vaikka lähdin täältäkin apua hakemaan niin olen antanut alkoholin hekumalle aina alintajuisesti jo lähtökohtaisesti voiton ja sen on ollut nähtävissä edellississä (yhä olemassa olevisssa) viesteissäni .
Olen viettänyt myös pidempiäkin selviä aikoja, (reilun viikon) mutta aina se sitten jossain kohtaa vain lähtee juomingille.
Mitä minä tarvitsisin olisi sen verta riuska akka joka oikeasti laittaisi minut ruotuun. Se olisi se helpoin tie. Toiseksi helpoin tie olisi se, että etsisin sen riuskan akan vasta raitistuttuani.

. Tuli vain mieleen kun jo nuoruudessani minulle sanottiin, että minulla tulisi olla jokin taho joka aina potkisi sopivasti persuksille

.
Ukrainan sotaan en ota juurikaan kantaa. Toki se on ilman muuta humanitäärinen katastrofi.
Toki minulla on siihen omat johtopäätökseni, mutta ne ovat teidän silmissä todennäköisesti vääriä. Itse olenkin keskittynyt seuraamaan kriisiä viimeiset viikot yksinomaan ainostaan taloudellisesta näkykulmasta.
Sanoisin siihen, että elämme tällä hetkellä äärimmäisen mielenkiintoisia aikoja. Länsimaiden ajama globaali joukkohypsooni on tulossa tiensä päähän ja maailma on ajautumassa yhä enemmän kohti moni- napaisempaa maailmaa mikä minusta on ehdottomasti ainoastaan positiivista. Kun sanoin Lähsimaiden ajama niin tässä voimme sitten kysyä, että kumpi oli ensin: muna vai kana.
Globaali talouskriisi jo ennen Venäjän invaasiota vaiko vasta sitten. Globaali talouskriisihän on ollut olemassa jo vuodesta 2008. Keskuspankit muutti mark to market- periaatteen Mark to Fantasiin. Elämme yhä siinä illuusiossa.
Ikään kuin taantuma olisi jollain tapaa peikko jota ei uskalleta kohdata vaikka taantuma on täysin luonnollinen osa taloutta.
Tiedän tiedän. Maailmantalous ei kestä globaalia taantumaa sekä keskuspankkien voimakasta koronnnostopolitiikkaa, mutta se on tosiasia

.
Siitä voidaan keskustella myöhemmin.
np: Perturbator Death Squad Extended
https://www.youtube.com/watch?v=qHv7hHf ... eNsk&t=111Milloinkas se olikaan kun minä kirjoitin inflaatiosta?

Sen jälkeen kirjoittamani inflaatiota seuraava deflatorinen musta-aukko on yhä mahdollinen.
USA:n pörssi on yliarvostetuin taho mitä maalla on. USA:han tulee taantuma. Ei niin pian kuin EU:ssa. EU- jo taantumassa-/lamassa. USA tulee tällä kertaa pienellä viiveellä.
USA- pörssi. Nyt kannattaa lähteä saman tien. Näitä asetelmia ei tulla näkemään vuosikausiin.
Viina miehen tiellä pitää. Mömmöt vie taivaaseen.