Olet täällä

sotatilan julistus sairautta vastaan

Haluatko tukea ja keinoja alkoholinkäytön vähentämiseen? Me Vähentäjät on vertaistukeen perustuva keskustelupalsta kaikille, jotka etsivät muutosta alkoholinkäyttöönsä. Kirjoittaminen vaatii rekisteröitymisen.

Valvoja: Päihdelinkin toimitus

Re: sotatilan julistus sairautta vastaan

ViestiKirjoittaja Ginger2 » 13.10.2019 10:43:05

Kiitos Sylvia ja kaikki muutkin, jotka täällä olevassa ketjussani kommentoitte päätöstäni.

Toivon Sylvia rakas sinulle kivuttomia hetkiä. Ja kykyä nauttia arjen pienistä iloista. Niissä puitteissa kuin se tällähetkellä on mahdollista. Voimahalihalit!
Kyllä sä pystyt!
Ginger2
Vahvasti panostava jäsen

Ollut raittiina

ViestiKirjoittaja SylviaPlaa » 14.10.2019 10:39:39

sekavuus tuntuu pahenevan. jouduin taas menemään nettiin varmistamaan mikä päivä ja aika on meneillään. 10:30 maanantai eli aamu, vaikka elin iltaa. tosin päivänvalokin sen kertoi. helvetti tätä unohtelua sekä merkillistä sekoilua!
ja jos koen että läppärilläkin on vaikea kirjoittaa niin kännykällä tekstaamisessa vasta onkin skarppaamista.
mutta valitsen silti tämän sekoilun kuin kivun, totta kai.
ihan päivittäisiä päivytyksiä en varmastikaan jaksa enää pitkään, ehkä päädyn siihen että vain lueskelen plinkkiä. tosin sekin on muuttunut
vaikeaksi, lukea teidän tai kenenkään tekstejä, puhumattakaan vastata niihin.

niinpä taidan tehdä nytkin. ensin menen varaamaan pyykkituvan jos sattuisin saamaan ajan sinne ajan iltapäiväksi, koska vanha ystäväni N tulee tänne yökylään ja hön auttaa mua pyykäri- ja muissakin asioissa. sitten ryhdyn lukemaan Plinkkiä.

terveisin sekoileva Syltty :cry:
SylviaPlaa
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Korkinkadottaja » 14.10.2019 12:20:28

Taitaa olla se morfiinia tuuttaava kipupumppu joka vetää mielen sumeaksi. :?

Kun isävainaa sai samaisen vekottimen kouraan, meni jutut vähän sekavaksi. :roll:

Jokaista Syltyn postausta täällä silti edelleen ilolla luetaan. :)
Elämä on ihmisen parasta aikaa.

- Matti Nykänen -
Korkinkadottaja
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja helistin » 14.10.2019 15:18:43

Sylviatipulle on tullut hienoa väritystä rintaan sekä molemmille "olkapäille". Alkuun se oli ruskeampaa, mutta nyt se on sellaista vaalean punertavaa kiiltävää silkkimäistä hehkua, melkein roosaa. Siitä tulee kyllä koko kanala missi tuota menoa! - Veljen nimeksi olisi aivan hyvin voinut laittaa vaikka Rosvo-Roope, sillä hommat sillä on vähän sellassia ja se on musta kuin mikä.
helistin
Vahvasti panostava jäsen

Ollut raittiina

ViestiKirjoittaja Pecorino » 14.10.2019 15:37:49

Niin, ehkä se lääke tekee sen. Mutta tärkeää on se, ettei tarvitse kärsiä kivuista. Se on ihan henkilökohtainen helvetti jos joutuu taukoamatta kärsimään. Ole nyt tarkkana pyykki ym touhujen kanssa ettet kaadu tms.

Niin, sieltä se syksy on taas tullut. Oletko päässyt yhtään ulos haistelemaan syksyistä meri-ilmaa?
Pecorino
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja SylviaPlaa » 15.10.2019 23:12:31

Korkkis, juuri noin se taitaa olla, morfiini sekoittaa puheeni toiselle osapupuolelle käsittämättömäksi jarconiksi. kaksikin puhelua on mennyt siten että vetelen jotain monologia ja toinen sanoo pitäisikö soitellaanko myöhemmin, mee lepäämään. sitten kumpikin repeää nauruun. ei mua haittaa tuommoinen suorapuheisuus. tai nyt toi taas sekava. tai en mä ymmärrä tosta taaskaan yhtään mitään :lol:
Helistin, Sylvia-tipunen herättää minussa tunteita. värikäs kullanmuru, superkaunotar.
Peco, pihalle pääsen mutten siitä pidemmälle. mutta olisiko pari kolme kertaa kun olen sen toteuttanut :oops:
iloisia uutisia: yöhoitaja huomasi että keltaisuus sekä silmissä että kasvoissa on kadonnnut :shock: hämmästelimme tätä pitkän ajan. se tarkoittaa että uudehko stentti toimii! hänkin suositteli tekemään raportin tekemistä HUSille. ja veljenihän on jo aloittanut prosesin. oli löytänyt HUSin sekavista selonteoista kohdan, mikä myöntää virheen. siihen on tartuttava. vanha jo likaantunut stentti, mikä olisi pitänyt kontrolloida välillä, ei tehty ja siksi verenmyrkytys, mikä taas johti ascites-ongelmiin ja olin kaikin puolin kuolemanvaarassa.

eilen oli taas niin ihana ilta. N siivosi, laittoi ruokaa ja hoiti pyykkihommat. annoin hänelle pikkuisen rahaa. seteli oli pakko työntää hänen takkinsa taskuun kun ei meinannut suostua. söin jopa vähän liikaa. varsinainen Puuha-Pete tämä N. valmisti vieläpä joulutorttuja.
pulputusta riitti herkuttelun lisäksi yöhön saakka, siksi heräsimmekin vasta yhdenttoista maissa, ja päivähoitajan käytyä menin takaisin unille.

mutta nyt nukkumaan.
kauniita unia kaikille ja hyviä heräämisiä :P
SylviaPlaa
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja vilmasto » 16.10.2019 05:15:11

Ihanhan tässä hymyilyttää kun luki, että Sylvia on täällä käynyt pulputtamassa ja olosuhteisiin nähden asiat jotenkin mallillaan.
Se tipunen lämmittää myös mieltä tosi paljon, jännää kuinka yks plinkin tipunen voikin herättää tunteita :lol:

Ei nyt oikein runosuoni syki näin aamutuimaan. Kahvia ryyppäilen tässä eikä kannata ees ulos tuijotella kun on niin pimeää vielä, yritän herätä aamuvuoroon. Hommasin tuohon ikkunan taakse ulos pienen lyhdyn roikkumaan, semmonen itämäisen eksoottisen näkösen. Mulla tulee aina sinä siitä mieleen kun sullakin on ollut tapana sitä kynttilää siellä partsilla tuijotella. Toisilla on tipuja ja mulla Sylvia-niminen lyhty ikkunan takana :lol:

Oikein mukavaa päivää jokaiselle täällä <3
Believe you can and you´re halfway there.
vilmasto
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Pecorino » 16.10.2019 05:31:29

Huomenta. Hyvä kun teette raportin, ikinä ei tiedä vaikka auttaisi välttämään vastaavan tilanteen jonkun muun kohdalla.
Sun ilta kuulosti kivalta! Hyvä ruoka parempi mieli?! Se mainoslause on muuten hyvin onnistunut, kaikki tietää sen. K-kaupan, eikö? Samoin kuon tämä dna:n elämä on.
Mä täällä heräilen kanssa. Yksi syyslomapäivä lasten kanssa (joilla siis on koko viikko). Yhtään enempää lomaa en pysty pitään just nyt.
Mukavaa päivää kaikille.
Pecorino
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Ginger2 » 16.10.2019 07:31:39

Huomenet Sylvia minunkin puolesta, ihanaa jos se uusi stentti toimii ja keltaisuus vähenee, antaa taas toivoa.

Joulutorttuja - oletko jouluihminen - muistaakseni et? Mut mikäpäs siinä jos ne maistuu. Elämän pieniä iloja. Kuten myös ne lyhdyt, kynttilät, valot pimeyteen.

Olisi hienoa jos HUS saisi palautetta siitä sun stenttivirheestä. Se vaan on niin hiton raskasta alkaa hoitamaan tuollaisia asioita kovin sairaana. Juttelin eilen maailman mukavimman potilasasiamiehen kanssa, joka kehoitti minua ehdottomasti tekemään palautetta päivystyskäynnistäni. Ja hän vielä älysi kysyä minulta , oliko kantaan kirjoitettu, että kun ko lääkäri tutki minua, niin oliko maininta että "lääkittynä". No eipä ollut ja eipä ollut ihme että kaikki liikeradat olivat normaalit :mrgreen:

Mut tää on tätä, toivottavasti päiväsi olisi kivuton, itse menen ip omalääkärille, josko viimein lähete MRI:hin irtoaisi? Jokatapauksessa nautin näistä lähes kivuttomista hetkistä ja ulkona leimuavasta upeasta ruskasta. Ehkä pian jaksan jo kävellä hetken.

Eletään tätä hetkeä joka toivottavasti olisi melko mukava.
Kyllä sä pystyt!
Ginger2
Vahvasti panostava jäsen

Ollut raittiina

ViestiKirjoittaja SylviaPlaa » 16.10.2019 10:09:30

onko Vilmatsonillakin Sylvia-tipu! no jo on leviävää ilmiö, koska mullakin roikuu lintu ikkunassa, semmoinen pieni positiivinen ja kodikas jonka ristin nimekseen oikean Sylvian kaimaksi.
eikä, en ole tippaakaa jouluihminen, härrekyyd!
ei edelleenkään kipuja. heiveröin, ainoa ongelmani nykyisin. tasapoaisti. ja se sekavuus.

pitääkin lopettaa heti. hoitaja pirautti voiko tulla vähän sovittua aikaisemmin.
joten moikka moi! :P :P :P
SylviaPlaa
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Varjolilja » 16.10.2019 10:48:01

Täälläpä mukavia Sylvia lentäviä lintuja ja lyhtyjä.
Ulkona aikamoinen koiranilma. Ollaan syyslomalla mökillä ja pitäisi haravoida piha, joka on isojen vaahteranlehtien peitossa. Trampoliini saatiin onneksi eilen kuivana kasattua ja laitettua talviteloille.
Minä oon jo ostanut muutaman joululahjan lapselle :lol: :lol: :lol: :lol:
Aloitin tänä vuonna Toooosi ajoissa... kun rahaa ei ole paljoa, on ostokset hyvä tehdä pikkuhiljaa, niin ei tunnu sitten niin isolta kerralla.
Karsee himo tonne sienimetsään. Ehkäpä perjantaina pääsisin sinne rämpimään ja samalla saisin kunnon jumpan siellä.
Halaukset ja mukavaa päivää kaikille!
Pienin askelin pitkätkin taipaleet taitetaan! Ole armollinen itsellesi.
Varjolilja
Vahvasti panostava jäsen

Ollut juomatta

ViestiKirjoittaja SylviaPlaa » 16.10.2019 18:04:21

luin Varjoliljan tekstin väärin: Ehkäpä perjantaina pääsisin sinne ryyppäämään ja samalla saisin kunnon jumpan siellä.
itse kun oon tehnyt sitä(kin). patikoinut koira vapaana metsän uumeniin, etsinyt sopivan kolon tai kannon ja istuskellut repustani löytämieni pikkukaljojeni parissa. :roll: valmistelin reissuni hyvin etukäteen ja kylmetin oluet hileiksi jotta ne olisivat tarpeeksi viileitä määränpäähän saakka sopivan viileitä. koitti suuren nautinnon hetki, pah.
SylviaPlaa
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja vilmasto » 17.10.2019 04:50:48

No voihan tuota mun lyhtyä tipuseksi sanoa vaikka se onkin lyhty eikä lintu :lol: :lol:
Believe you can and you´re halfway there.
vilmasto
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja JuuliaS » 22.10.2019 11:02:53

Olen huolissani Sylviasta. Tietääkö kukaan hänen voinnistaan?
Asioilla on tapana järjestyä
JuuliaS
Vahvasti panostava jäsen

Ollut juomatta

ViestiKirjoittaja Ulpukka » 22.10.2019 11:13:22

Sylvia on tainnut viimeksi kirjoittaa 18. päivä ketjuun Ulpukka haluaa liittyä jengiin.
Valoa ei olisi, jos ei olisi pimeää, johon sen voi laittaa.
Ulpukka
Vahvasti panostava jäsen

EdellinenSeuraava

Paluu Me Vähentäjät