Ajankohtainen ja mielenkiintoinen juttu, minulla nimittäin on kuulunut tähän viime kuukausien (äh, oikeasti vuosien) yksin tissutteluun se, että iltapäivällä nappaan vielä töissä jotain välipalaa, sitten menen kotiin ja siellä siis alan vetää brolutta kaksin käsin siinä vaiheessa iltaa, kun ei ole enää pelkoa, että joku (muu kuin miesystävä) soittaa eli joskus 19 jälkeen. Kiskon juomani ja noin klo 22 teen pienen iltapalan. Josta tulee iso iltapala. Eli laitan "vielä vähän" lisää sitä, mitä ikinä laitankin, ja siihen päälle usein vielä vedän parit voileivät.
Mutta tuossa vähän aikaa sitten oli taas Iso Riita miesystävän kanssa ja olin niin ahdistunut, etten pystynyt syömään vaan kiskoin brolueni ja kaaduin sänkyyn. Ja silloin totesin, että ihan turhaan minä niitä liikakaloreita yösyömällä hankin; simahdan joka tapauksessa heti, kun laitan pääni tyynyyn, eikä olo ole aamulla sen huonompi tai parempi olin sitten syönyt tai en. Ja niin minä lopetin iltasyömisen.
Viikonloput on asia erikseen, silloin me yleensä syödään vasta 21 aikoihin, tuo edellä kuvattu toiminta liittyy niihin iltoihin, kun tissuttelen yksin kotona (jos sitä kaksin käsin tempomista voi tissutteluksi kutsua).
(Jos joku on uusi palstalla eikä tiedä, mitä on brolut, niin se on sitä kun juodaan halpaa brandya ja huuhdellaan se alas oluella.
)
If you're going through hell, keep going.