Ihania aurinkoisia päiviä on riittänyt, aivan mahtavaa! Minulle on todella iso motivaattori juomattomuuteen tällaiset päivät. Kun laitan vaakakuppiin mukavan rentouttavan illan alkoholin kanssa ja sen, että voin nauttia auringosta ja luonnosta pirteänä niin kyllä jälkimmäinen nykyään alkaa useimmiten voittamaan. Tällä viikolla olen ollut parina aamuna hiihtämässä ennen töihin tuloa ja oikein imenyt itseeni valohoitoa nousevasta auringosta. Ja parina iltapäivänä työpäivän jälkeen olen ollut kävelyllä meren jäällä samassa puuhassa. Piristää paremmin kuin kokkeli

Joskus kyllä sitten voittaa se alkoholin käyttö ja huomenna taitaa olla niin. Vihdoin on moneen kertaan siirtynyt päivä ystävien kanssa kaupungilla teatterin ja ruuan merkeissä. Päivänäytös, väli stoppi ja illallinen hyvässä ravintolassa. Voi siis olla, että sunnuntaina en herää ihan yhtä nautinnollisissa fiiliksissä, mutta nyt se on varmasti sitten sen arvoista. Enkä usko, että mitään kauheaa koomaa aikaiseksi saadaan kuitenkaan, ei ole sellaista seuraa.
Sunnuntaina on paljon tekemistäkin, kun ensi viikolla on lomareissuun lähtö. Pitää aina siivota kunnolla talon hoitajaa varten, että hän tulee vielä seuraavankin kerran

Lomalle en asettele muuta alkoholiin liittyvää tavoitetta kuin sen, että ei övereitä, ei sellaista krapulaa, että haittaisi menoa eikä alkosta riitelyä miehen kanssa. Ja lomalta paluu pitää hoitaa niin, että eka työpäivä ei ole tuskaa. On itselleni tärkeä tuo uusi työproggis ja haluan päästä siihen heti käsiksi hyvissä tunnelmissa, kun palaan.
Hippuli; oltiin viime syksynä Rethymnonissa ja tykättiin tosi paljon. Kreikka on ihana ja tosiaan rakastan sitä ruokaa. Mutta kyllä sielläkin on vaaransa. Kuten syksyllä raportoin, tuli meillä siellä juopoteltua 1,5 päivää liikaa. Kun ei ollut suunniteltua ohjelmaa. Mulle sopii parhaiten se, että on sovittua ohjelmaa, mutta ei ihan koko päivää. Kuitenkin niin, että aamuna pitää mennä muiden ihmisten seuraan. Silloin pysyy juominen hallinnassa, mutta myös nautin ohjelmasta. Valitsen sellaista mikä itseä kiinnostaa. No, kyllä ajattelen toki miestäkin. Häntä en yritä pakottaa patikoimaan

Oikein keväistä viikonloppua koko porukalle täällä. Nauttikaa auringosta ja pysykää omissa tavoitteissanne