Lauantaina meni alkoholia jonkin verran enemmän kuin ehkä olisi hyväksi, mutta toisaalta pääsi pitkästä aikaa irrottelemaan kunnolla. Ja huomattavaa parannusta on jo se, että jos aiemmin 5 päivää per lapsivapaaviikko sijaan ollaan 1 päivässä per lapsivapaaviikko, eikä edes joka viikko. Mutta jooh - tanssiminen - siitä nautin. Pitäisi kyllä opetella tanssiin kunnolla ja mennä johonkin tunnille. Voisin ihan mielelläni jossain yökerhossa heilua täysin selvinpäinkin. Kuitenkin lähes aina käynyt niin että kun pääsee tanssilattialle, alkoholi on vaihtunut veteen. Lauantainakin olin yhdessä mestassa sitten lopulta toista tuntia vain tanssimassa, ostin yhden tuopin, join siitä n kaksi kulausta, ja sitten vettä meni 2 tai 3 tuopillista.
Miten olen nyt suunnitellut elämäni? Olen mentaaliseen kalenteriin nyt iskenyt tiukasti lauantain lenkkipäiväksi. Viikonloppuna olen reissussa niin tarkoitus lähteä la aamusta tai aamupäivästä juoksulenkille. Sitten taas kotona niin pitkään kun lehdet ovat puussa, lauantai on pitempää pyörälenkkiä varten. Se on hyvä syy kieltäytyä alkoholista perjantaina. Syksystä en tiedä, miten sen hoitaa. Luultavasti pitää tehdä siitä sitten jonkinlainen sali- tai uintipäivä ja keskittyä koko talvi ensi kesän pyöräilyyn.