Kiva kun kirjoitit Onneli! Täytyy kyllä myöntää, että kun nopeasti luin viestisi ensimmäinen alhainen ajatukseni oli kateus

Miksi muiden miehet muuttaa tapojaan, mutta omani ei. Mutta kun pysähdyin miettimään hetkeksi ymmärsin toki, että sinun onnesi ei ole mitään minulta pois. Ja tuli tosi hyvä mieli kuulla, että sinulla on asiat vihdoin paremmin tuollakin saralla. Olen onnellinen Onneli puolestasi
Olen itsekin huomannut, että enemmän ja enemmän tulee oma hyvinvointi simppeleistä asioista ja etenkin luonnosta. Olen moneen kertaan pysähtynyt sitä miettimään tämänkin vuoden aikana, parhaiten saavutan mielenrauhan kun olen keskellä luontoa. Toki edelleen nautin hyvästä ruoasta ja ystävien seurasta mutta arkeen tuo onnea luonnossa liikkuminen ja rauhallinen kotielämä. Matkustushimoa minusta ei kyllä saa pois millään, tuskin ikinä

Se on kyllä jossain tosi syvällä DNAssani. Mutta siinäkin nykyään usein pyrin yhdistämään luonnossa liikkumisen.
Venkulle vinkki; mikset kokeilisi tuota Onnelin lähestymistä? Eli ensin lopettaminen ja sitä kautta "perusvire" ja "flow" päälle? Jos se toimisi niin päin eikä niin, että ensin yrittää tavoittaa ne ja sitä kautta saada juominen vähenemään / loppumaan?