Olet täällä

Ulpukka haluaa liittyä jengiin

Haluatko tukea ja keinoja alkoholinkäytön vähentämiseen? Me Vähentäjät on vertaistukeen perustuva keskustelupalsta kaikille, jotka etsivät muutosta alkoholinkäyttöönsä. Kirjoittaminen vaatii rekisteröitymisen.

Valvoja: Päihdelinkin toimitus

Re: Ulpukka haluaa liittyä jengiin

ViestiKirjoittaja Onneli47 » 8.5.2019 16:55:18

Kyllä harmittaa puolestasi Ulpukka. Toivon sinulle voimia ja tyyneyttä. On piinaavaa odottaa, että tutkimukset tehdään ja tulokset valmistuvat. Lämmin ajatus suuntaasi.
Onneli47
Vahvasti panostava jäsen

Ollut juomatta

ViestiKirjoittaja vilmasto » 8.5.2019 17:02:32

No voi hyvänen aika sentään :( tsemppiä kovasti täältä <3
Believe you can and you´re halfway there.
vilmasto
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Ulpukka » 8.5.2019 17:43:05

Olette aivan ihania :D Haluais tähän sydänhymiön tai halihymiön. Mieliala on petraantunut huikeasti. Eli jälleen todistuskappale Plinkin voimasta. Huomasin sen aiemminkin yhdessä vaiheessa Alkon kulutuksessa. Mitä hartaammin plinkkaa, sitä vähäisempää on iloliemen kulutus.

Ja on mulla iloisiakin tapahtumia tiedossa. Syksyllä on yhden jälkikasvun häät, menivät kihloihin tässä vuoden vaihteessa. Ja yhden jälkikasvun perheeseen tulossa syksyllä perheenlisäystä, pellavapää saa sisaruksen. Elämä se vain jatkuu. Sukupolvesta toiseen.
Valoa ei olisi, jos ei olisi pimeää, johon sen voi laittaa.
Ulpukka
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja SylviaPlaa » 9.5.2019 11:16:00

siis mitäköhön taas kuvittelin, että Ulpukka tulee eiliseltä lääkärireissulta tulokset taskussa :roll: tietenkin asiaan kuuluu odottelua ennen kuin näytekään saadaan kuntoon. järki katosi päästä, en osannut ajatella vaikka itsekin juoksen tutkimuksesta toiseen ja sina siihen kuuluu odottelu. itse olen ottanut tavan, että jos vaikkapa TT-kuvaus tehdään, asennoidun odotteluaikaan kuin lomaan. sitä lomaa vietetään epätitoisuuden maastossa mutta loma mikä loma. se jotenkin auttaa. ajattelen että elän nyt tätä pikkuelämääni pikkupuuhineni siihen asti ja katsotaan sitten tulosten saavuttua mikä tulee olemaan senhetkinen "elämäntilanne".
kannattaa suunnata ajatukset noihin tuleviin iloisiin tapahtumiin. niistä muuten jo etukäteen onnittelut!
tsemppailaan taas Ulpukka, ei meitä ihan helpolla nujerretuakaan saa!
SylviaPlaa
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Ulpukka » 15.5.2019 16:47:48

Kyllä ne päivät näkyvät kuluvan, vaikka hitaastikin. Huomenna on sitten ohutneulanäytteen otto kaulan imusolmukkeista. Ja sitten taas odotetaan. Suunnaton ahdistus ja masennus ollut päällä koko viikon, eli ultrasta asti. Epätietoisuus on niin pahasta.

Sylvian ketjua olen ahkerasti seurannut, voi rakas sisko, kuinka sinua lämmöllä ajattelen. Toivon pystyväni samaan kuin sinä, ihailen sinua ja asennettasi. Ammennan sinusta voimaa, toivottavasti en ime sinua tyhjiin :D

Uskomattoman rankka oli päiväsi tänään, toivottavasti huominen tuo helpomman olon tullessaan.
Kiedon käteni ympärillesi halaukseen.
Ulpukka
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Ulpukka » 16.5.2019 11:02:52

Ahdistaa ja pelottaa. Unet loppuvat jo parin kolmen tunnin jälkeen, sitten meneekin yöt valvoessa. Ihoa kutisee kauttaaltaan, nimenomaan öisin. Maksa-arvot oli kuitenkin labroissa ok. Viinipullokaan ei ole kokonaan pysynyt kiinni, pienen hetken rentoutuksen olen sillä saanut. Jotensakin on nyt hällä väliä asenne sen suhteen.

Vähien unien ja muissa ajatuksissa olemisen seurauksena kolhin tänään autoanikin. Onneksi tuli vain pientä maalivikaa. Taitaa ne naarmut olla tämän hetkisistä murheista pienimmät.

Varmaan tyyneysrukous on nyt paikallaan. Rukoilla voimia hyväksyä ne asiat, joita ei voi itse muuttaa.

Nautitaan kuitenkin keväästä ja auringon paisteessa.
Ulpukka
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Vilma1966 » 16.5.2019 12:34:58

Kamalaa tuo odottaminen. Toivottavasti tulokset tulevat todella nopeasti. Ja todellakin toivon, että tulos on hyvä, pelkkä säikähdys. Lämpimiä ajatuksia lähetän sinulle Ulpukka, muuta en osaa.
Vilma1966
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Pecorino » 16.5.2019 15:35:37

Huh, epätietoisuus ja odotus on pahinta. Se ajatus "mitähän mun loppuelämöstä tulee". Se on kamalaa! Samoin valvominen. Se vaan lisää sitä ahdistusta ja synkkiä ajatuksia. Toivotaan, että pääset säikähdyksellä. Voimahalaus!
Pecorino
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja SylviaPlaa » 16.5.2019 17:00:53

kunpa voisin lievittää ahdistustasi, Ulpukka. kuten tuossa muutkin toteava odottaminen raskasta taivaltamista. ja unettomuus, tuo on kyllä ihan liian vähän tuo pari kolme tuntia mutta saatko sitten päivällä nukuttua?
hylkää nyt kaikki pitäisi tehdä- ajatukset. paitsi että pihalla mönkiminen sekä metsässä haahuilu tekee mielelle varmasti hyvää. rauhoitu. hengittele syvään. käy lämpöisessä suihkussa ja rasvaa kinttusi. hoida ja hoivaa itseäsi. luota tulevaisuuteen. asiat voivat mennä oikein hyvin, se on melkeinpä todennäköistä. piina on joka tapauksessa pian ohi. jos/kun saat hyviä uutisia, iloitset elämästä varmasti. jos taas käy huonommin, hyviä hoitoja on saatavilla. et kuole tänään etkä ensi viikolla etkä edes ensi kuussa tai vuonna. muistele sitä kun parannuit viimeksikin.
voi ressukkaa, olen todella pahoillani kun jouduit tällaiseenkin rumbaan mutta pakkohan se tilanne on tutkia. ja onneksi tutkitaan! koko maailman pätevimmät onkologit seuraavat tilannettasi. niin minäkin ajattelen omista hoidoistani vaikka välillä äksyilen jostain yksittäisistä sattumista. tiedän kuitenkin sen, että olen parhaassa mahdollisessa hoidossa.
et ole yksin, täällä me ollaan hengessä mukana ja pura mieltäsi tänne niin paljon kuin siltä tuntuu.
virtuaalihalauksia sinne paljon, paljon! kyllä sä klaaraat tämän. sitten elämä taas jatkuu ja tiedossa on hyviä elämänjaksoja vaikka kuinka. jaksa uskoa siihen!
SylviaPlaa
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Ulpukka » 16.5.2019 17:47:31

Railakkaat rutistukset ja kiitokset tsempeistä. Olo on jo nii.......iin paljon parempi.
Neulanäyte on nyt otettu, sekin helpottaa, kun on tunne, että oikeasti on jotain tehty. Senhän toki ymmärtää, että viljelyssä menee aikaa. Tai mitä niille näytteille sitten tehdäänkään. Ja neulalla tökkijä oli tosi symppis nuorehko radiologi :D

Nyt sitten päätin noudattaa Sylvian neuvoja, ja olla pari viikkoa lomalla. Yritän olla uhraamatta asialle ainoatakaan ajatusta. Lähden oikeasti pidennetylle vkl lomalle Lappiin ystävän mökille. Siellä erämaakämpässä riittää rauhaa ja hiljaisuutta. Savusaunan lämmitystä, ja joo, saunajuomat on myös mukana. Jospa siellä olisi nukkumatonta unta. Sylvia, en ole koskaan osannut nukkua päivällä, uni ei vain tule. Neljän viiden tunnin unet ovat hyvin tavallisia. Ilmankos sitä autoa kolhinkin, tunsin olevani väsynyt. Piti vain vanhukselle käydä kaupassa.

Aiemman sairastumisen etu oli se, että olin nuorehko sairastaja. Kävin töissä, ja minulla oli kolme kouluikäistä Junnua. Ei siinä vaan voinut päästää päähänsä yhtään negaa ajatusta. Sairastin sen kuten flunssan, flunssathan vain hoidetaan pois päiväjärjestyksestä. Vasta kymmenen vuoden kuluttua lääkityksen loputtua sain lääkäriltä kuulla, kuinka hyvin on selvitty vakavasta huonoennusteisesta taudista. Hyvä, kun eivät kertoneet aiemmin. Enkä kyllä kysynytkään :D

Toivotaan, että huolisäkki on täytetty ihan turhaan ennakkoon. Ja jos ei, niin sitten ei. Asia sitten uudelleen työn alle.

Oikein mukavaa viikonloppua, aurinkoa luvassa. Sylvialle erityishalit. Ja sydänhymiö
Ulpukka
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Ulpukka » 24.5.2019 17:51:14

Edelleen odotellaan ohutneulanäytteen vastauksia. Dalai Lama on joskus viisaudessaan sanonut:
"Vuodessa on kaksi päivää, jolloin mitään ei voi tehdä. Ne ovat eilinen ja huomenna, joten tänään on oikea päivä rakastaa, uskoa, tehdä ja elää." Tätä yrittäkäämme kaikki toteuttaa. Ei se aina ole helppoa. Odottavan aika on pitkä.

Mukavaa, kohtuullista viikonloppua teille kaikille.
Ulpukka
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Sporttari » 25.5.2019 07:55:13

Voimaa ja levollista mieltä tähän hetkeen ja viikonloppuun, Ulpukka!
Sporttari
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja SylviaPlaa » 26.5.2019 11:47:38

Ulpukka hoi, täällä ollaan hengessä mukana sun odottelupiinaa ajatellen! olet ollut mielessäni tuon tuosta sillä toiveella että piinasi päättyisi positiivisiin uutisiin. koska tulokset tulevat? en muista enää. olen muuten huomannut että mun muisti reistailee nykyisin, tai ehkäpä se on reistaillut jo pitempäänkin mutten vaan ole itse noteeranut sitä näin kirkkaasti kuin nyt.
olet kirjoittanut mulle niin lohdullisia viestejä. olet siinä paljon parempi kuin minä. se on lahjasi.
voi tätä elämää! miten jaksamme tämän kaiken? vastaus on kaiketi että siten kuten ennenkin. on kuitenkin hetkiä kun elämä on pelkkää selviytymistä, siltä se tälläkin hetkellä tuntuu, valitettavasti. odotan niin malttamattomana hyviä uutisia. pakkohan niidenkin vuoro on tulla! luottakaamme siihen. mitä tässä muutakaan voi pieni ihminen tehdä?
SylviaPlaa
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Pecorino » 27.5.2019 04:37:22

Mäkin kävin kurkkimassa josko Ulpukan piina olisi selvinnyt mutta ei vielä. No, mukavaa maanantaita silti.
Pecorino
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Ulpukka » 27.5.2019 06:31:18

Ei ole piina päättynyt, ei. Lääkäri puhui kahdesta viikosta, eli sehän tulisi täyteen keskiviikon maissa.
Piinaahan tämä on, kun miettii, mitä kaikkea voi olla. Nyt vielä kaupan tekijäisiksi sain flunssan, ja yskiä röykkyyttänyt ja niistänyt yöt läpeensä. Joten fyysinen ja psyykkinen fiilis on ajettu mankelin läpi.

Aika ei kuitenkaan voi pysähtyä, joten ne uutiset tulee, halusi tai ei. Kerron kyllä,
olette kaikki ajatuksissani.
Mukavaa alkanutta viikkoa :D
Ulpukka
Vahvasti panostava jäsen

EdellinenSeuraava

Paluu Me Vähentäjät