Ensin näin unta, että pakoilin / jahtasin sarjamurhaajaa. Uni ei ollut pelottava, mutta alkoi lopulta rasittamaan, kun siitä ei tullut valmista mihinkään suuntaan. Emme saaneet tyyppiä kiinni, mutta hän ei myöskään onnistunut tappamaan lisää ihmisiä. Kun sitten heräsin vessaan päätin, että en halua tuota enää katsoa enempää.
Seuraava uni veikin sitten ihan eri maisemiin. Olin villissä lännessä ja jostain syystä minun piti viedä sieltä intiaanityttö (välillä myös poika) Nizzaan laulukilpailuihin. Homma annettiin kuulemma minulle siksi, että osaisin laulaa paremmin kuin paikalla olleet cowboyt (no en varmana osaisi

Kolmannessa unessa olin töissä rakennusliikkeessä. Sellaisessa joka järkkää rakennustöitä, mutta myös myy tarvikkeita. Siellä alkoi paljastumaan jotain hämärää rahanlainaustoimintaa, josta olivat vastuussa kiinalaiset. En muista miksi heitä oli otettu partnereiksi firmaan, mutta kähmintää harjoittivat ja se minun piti selvittää. Herätyskello sitten soi ennen kuin sain koko todistusaineistoa kasaan.
Arvaa vaan väsyttikö aamulla tuon rupeaman jälkeen

Ekaan uneen keksin heti selityksen kun luin Lars Kepleriä juuri ennen nukkumaan menoa, mutta muuten en keksi muuta syytä näin villille toiminnalle yöllä kuin se, että elämä korona eristyksessä alkaa olla pikkaisen liian tylsää minun aivoille

Paras todella kerätä niitä selviä päiviä, että tietää ettei hullut unet ainakaan johdu mistään ulkoisista substansseista!