Olet täällä

SW10 tervehtii vahentajia

Haluatko tukea ja keinoja alkoholinkäytön vähentämiseen? Me Vähentäjät on vertaistukeen perustuva keskustelupalsta kaikille, jotka etsivät muutosta alkoholinkäyttöönsä. Kirjoittaminen vaatii rekisteröitymisen.

Valvoja: Päihdelinkin toimitus

Re: SW10 tervehtii vahentajia

ViestiKirjoittaja Vilma1966 » 28.2.2019 10:07:35

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
just nuo pikku pisteet muuttaa niin hauskasti merkitystä :lol: :lol: :lol: :lol:
Vilma1966
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja vilmasto » 1.3.2019 05:55:42

Helena100 kirjoitti:
SW10 kirjoitti:Hello ladies!
nain lounastunnin alussa.

Että nyt tiedetään tämäkin :lol: :lol: :lol:

Oli kahvit lentää rinnukselle töissä kun luin tämän. Joku työkaveri kyseli, että mikä naurattaa. "joo facessa yks tuttu vaan hyvän vitsin murjas". :lol: :lol: :lol:
Believe you can and you´re halfway there.
vilmasto
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Vilma1966 » 11.4.2019 13:02:49

SW10, kuinka kevät etenee Mansessa? Eihän ole putket palanneet?
Vilma1966
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja SW10 » 23.4.2019 12:39:11

Hei Vilma
Kevat mennyt itse asiassa hyvin kiitos mutta paasiaisena repsahdin. Onneksi "vain" kolme pv. Lomaa on viikko viela joten vanhamina olisi jatkanut. Eilen oli kylla sellainen kankainen etta enpas muista ennen karsineeni. Ihan oikein mulle! Nyt kirjoittelen vahentajiin kun porukka taalla kivemman oloista.Nyt laskuri nollattu ja toinen selva pv. Olo kohentunut kun raakkasin itseni lenkilla vasyksiin eilen illalla ja nukuin suht hyvin. Aamulla oli vaan shokki laskea tyhjat pullot ja tolkit :oops: jos jotain hyvaa hake niin valkoviini ei enaa maistu. :x
SW10
Vahvasti panostava jäsen

Ollut juomatta

ViestiKirjoittaja Vilma1966 » 23.4.2019 13:40:16

Ikävä kuulla repsahduksesta. Nyt ei sitten muuta kuin tarkempaa seurantaa jatkossa. Itselle kävi sama 2 viikkoa sitten ja henkisesti meni monta päivää toipua. Siis että taas pystyin itse hyväksymään mokani. Mutta kummasti aika parantaa. Siksi on hyvä käydä täältä näitä välillä käydä muistelemassa, että emme kuvittele, että voimme vetää parin päivän putkia ilman seuraamuksia. Sitä kun voi alkaa uskomaan (ainakin minä siis) olevansa voittamaton :cry: .

Älä muuten liikaa rääkkää itseäsi lenkeillä krapulassa. Siitä ei välttämättä hyvä seuraa. Niin kuin itsekin olet sanonut, et ihan nuori enää ole :P
Vilma1966
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja SW10 » 27.4.2019 13:35:54

Kiitti vastauksesta Vilma. Joo, 50v tulee tayteen parin kk paasta joten ei enaa olla 20v kireessa kunnossa.
Kulunut viikko maanantain kauhukrapulan jlk sujunut kohtuuhyvin. Olen siis ollut lomalla taman viikon ja takaisin duuniin maanantaina. Pari kertaa ollut ihme kolotuksia kropassa, joko ne ovat putken jalkihoyryja tai sitten juoksulenkeista tulleita kolotuksia.
Faceen tuli muistutus etta mitas sita tehtiin 2 vuotta sitten...Olin ulkomailla tyomatkalla, josta suoraan viikon loma. Pitihan sita Eurotunnelissa alkavaa lomaa juhlistaa ja juhlistamista jatkui 7 paivaa aamusta iltaan. Se vieroitusoireviikko toissa loman jlk on piirtynyt sieluni syvyyksiin.
Koitan kammeta itseni kavelylenkille vaikka taalla on kova myrakka. Hyvaa lauantaita kaikille. :)
SW10
Vahvasti panostava jäsen

Ollut juomatta

ViestiKirjoittaja Sporttari » 10.5.2019 09:50:16

Moi SW10! Minäkin olen täällä puolella, enkä lopettajissa, ihan tunnelman vuoksi :) Vaikka käytännössä lopettaminen on mulle se toimivampi juttu. Nyt vasta treenaan sitä kuitenkin. Vinkkinä sullekin tuo This Naked Mind -kirja, joka muovaa alitajuntaa ja vahvistaa AF-otetta elämään. Löytyy esim. e-kirjana Amazonista. Virkeää viikonloppua kohti!
Sporttari
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Vilma1966 » 22.5.2019 09:31:49

Hei SW10, miten menee? Eihän ole uusia useamman päivän repsuja tullut?
Kuinka muuten elämä sujuu siellä Mansessa?
Vilma1966
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja SW10 » 11.6.2019 17:49:50

Terve!
Nostetaas omaa ketjua ylos. Kovasti olen lukenut teidan kaikkien kirjoituksia, mutta laiska kirjoittamaan. Ehka siksi kun toissa joudun kirjoittamaan ihan tarpeeksi. No nyt istun viela toimistolla ja ajattelin viimeiset 10 minuuttia kayttaa PL updateen.
Ihan kuivin suin en ole ollut, mutta en mitaan putkia juonut. Joten se on parannusta tuosta ankeasta vuodesta 2017. Mutta miksi sitten yleensa juon, onkin se kysymys. Siis olen nyt ottanut alkoa 1-3 kertaa viikossa. Ei overeita, lahinna ruoan kanssa ja illalla tvta katsoessa tai teatterissa pari lasia. Eipa niista nyt mitaan huonoa omaatuntoa ole tullut. Lisaksi periaatteena on ollut etta perj ja la EI oteta. Ainoastaan alkuviikosta silla silloin osaan ottaa kohtuudella, eika aamulla tee mieli lisaa. Kun taas jos otan kunnolla perjantaina niin todnak jatkaisin heti la aamuna.
Muuten elo on varsin hyvaa ollut, joskin tasaista. Olen loytanyt juoksemiseen liittyvia ns. sivuharrastuksia hyvassa seurassa, mika on ollut iso plussa.
Toivottavasti kaikki pysytte tavoitteissanne. Tsempit Mansesta (UK). :D
SW10
SW10
Vahvasti panostava jäsen

Ollut juomatta

ViestiKirjoittaja SW10 » 2.7.2019 16:55:26

Nostetaas taas omaa ketjua ylos.
Niinkuin totesin tuonne krapula ketjuun niin tana vuonna ei ole paljon putkia pukannut. Paasiainen meni tosin hauskasti humalassa ja oli taas yksi ikimuistoinen krapula paasiaismaanantaina.
Sen jalkeen viime viikonloppuna otin reippaammin, mutten sentaan krapulakuntoon itseani saanut. Nyt on taas sellainen olo, etta ei kiinnosta juoda. Ei edes sita paria lasia viinia ruuan kanssa.
Taalla on kylla hienoa lukea toisten ajatuksia, vaikken nyt ole ehtinyt/jaksanut kommentoida. Nytkin kirjoitan tata duunista, kun kotona vain ipad ja siina aina tulee joku ihme joku check missa pitaa liikennevaloja yms rustata ennenkuin paasee eteenpain. Eilen meinasi kylla hermot menna kun laitoin tuohon krapula ketjuun kommentin mun piti-tulla-krapula-mutta-ei-tullutkaan paivasta.
Heinakuu nayttaa olevan melko hiljainen minulla - duunia ja vain pari tilaisuutta jossa ehka otan, ehka en. Lisaksi tyomatka, joilla en enaa ole ottanut sitten vuoden 2017. Valitettavasti joudun koko heinakuun olemaan toissa kun alkuvuodesta pidin lomia. Taalla on ihan kunnon kesa. Eipahan tule houkutuksia menna pitkan kaavan mukaisesti terasseille.
Kaikille tsemppia tavoitteissa ja jos oikein napsuu niin kannattaa lukea mun kirjoituksia ns megakrapulasta joka viela piti duunissa karsia. :roll:
SW10
Vahvasti panostava jäsen

Ollut juomatta

ViestiKirjoittaja Vilma1966 » 3.7.2019 08:51:49

Vinkki ipadin käyttöön, tai siis toivon, että toimii siinä kuten omissa android mobiililaitteissa: ÄLÄ paina Vastaa painiketta ennen kuin olet kirjautunut. Kirjaudu yläreunan linkissä ensin ja vasta sitten paina Vastaa painiketta.
Noin toimien ainakin androidissa välttää ne ärsyttävät liikennevalot ja autot, jotka ei mene ikinä oikein. Se tulee mulle ainakin vain silloin jos yritän mennä ilman kirjautumista vastaamaan johonkin. Kokeilepa auttaisiko.

Hyvä, että tulee tuollaisten viikonloppujen jälkeen automaattisesti fiilis, että ei taas heti tee mieli lisää. Noinhan se just kuuluukin olla.

Nauti siitä teidän kesästä, ei sekään niin taattua tavaraa siellä aina ole 8) .
Vilma1966
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja vilmasto » 3.7.2019 10:00:43

Ai että on sitten hauskaa lukea näitä juttuja ilman niitä pikkusia pisteitä..mulla meni hetkeni ennen kuin tajusin tuon viimesen lauseen eli megakrapulasta joka piti töissä vielä KARSIA...mitä ihmettä karsimaan?!

Verbi karsia
katkoa oksia kasvavista tai kaadetuista puista
(urheilu) osallistua karsintakilpailuun

:lol:
Believe you can and you´re halfway there.
vilmasto
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja SW10 » 3.7.2019 16:05:10

He hee, hyva etta hymyilyttaa arvon leideja nama scandics free kirjoitukset ("nain tyokaveria" on varmaan paras :lol: ).
Eipa muuta kuin tulin heittamaan hellot tyon keskelta. Eilinen ilman alkoa ja pitka lenkki tuli tehtya toiden jalkeen. Tanaan oli aamulla kylla fyysisesti aivan poikki olo joten tanaan sitten lepaillaan illalla. Tulee Wimbledonia ja naisten MM footieta.
Aurinkoista keskiviikkoa!
SW10
Vahvasti panostava jäsen

Ollut juomatta

ViestiKirjoittaja SW10 » 5.7.2019 11:44:24

Taytyy tanne omaan ketjuun tulla kirjaamaan pienoinen "voitto" eiliselta. Olin siis illalla tilaisuudessa, missa yleensa olen ottanut pari kolme lasia viinia, tai olutta. Ja kotimatkalla viela junassa lipitellyt hienostuneesti pikkupullon suusta puku paalla. Eilen olin ihan kokis linjalla, enka tuntenut jaavani mistaan paitsi. Itse asiassa olin erittain "teravalla" tuulella ja nautin taysin tasta tilaisuudesta. Aamulla olin paattanyt etta enpas tanaan ota. Huomisesta en tieda.
No, paatin tana aamuna etta tanaankaan en ota (perj ja la on no no no).
Ei tassa kuitenkaan ylpistyta tasta pikku voitosta.
Kaikille mukavaa viikonvaihdetta. Ottakaa kohtuudella jos niin olette paattaneet. :)
SW10
Vahvasti panostava jäsen

Ollut juomatta

ViestiKirjoittaja SylviaPlaa » 5.7.2019 12:28:45

ei ylpistytä ei, mutta saa sitä iloita kun onnistuu tavoitteessaan kuten sulle kävi kertomassasi tilaisuudessa.
oon iloinen puolestasi.
mulla onkin just toi mielikuva sinusta kun tyylikäs kaveri istuu junassa puku päälle, ja kuinkahan moni pukukaveri (tarkoitan siis ettei ongelmaa näy ulkonäöstä/ihmisen habituksesta), puntaroi samoja asioita kuin sinä tai me kaikki.
muistan kun erittäin kiva ja sympaattinen nuorimies Lonkero täällä kuvaili meille keski-ikäisille eukoille mielikuviaan meistä :lol:
ne menivät kyllä niin pipariksi kuin olla ja voi, ne hänen mielikuvansa, joten hyväntahtoisesti pärskähdin ääneen nauramaan lukiessani niitä. missä hän muuten on? nimmari Lonkero? parhaat terveiset hänelle jos vaikka sattuisit lukemaan tämän tekstin.
hyvää viikonloppua SWkympille ja muille kans.
ei anneta periksi ei! :P :P :P
SylviaPlaa
Vahvasti panostava jäsen

EdellinenSeuraava

Paluu Me Vähentäjät