Olet täällä

SW10 tervehtii vahentajia

Haluatko tukea ja keinoja alkoholinkäytön vähentämiseen? Me Vähentäjät on vertaistukeen perustuva keskustelupalsta kaikille, jotka etsivät muutosta alkoholinkäyttöönsä. Kirjoittaminen vaatii rekisteröitymisen.

Valvoja: Päihdelinkin toimitus

Re: SW10 tervehtii vahentajia

ViestiKirjoittaja SW10 » 28.4.2021 20:26:40

Mihin tama aika oikein menee. Nyt Jo huhtikuun loppu. Su oli siis kaverin synttarit. Ja mites siina kavikaan...olin luvannut itselleni 2 lasia viinia ruoan kanssa. Pienoinen tyovoitto kun olinkin limu/vesilinjalla koko illan. Ja mulla oli tosi hauskaa! Synttarisankarilla oli aika ankea maanantai kuulemma. Nyt on sitten tyotkin alkanut lahtea kunnolla kayntiin. Joudun nyt poikkeuksellisesti olemaan su toissa joten tastakin tulossa selva viikonloppu (taallahan ei ole vappua). Seuraavat bileet on toukokuun puolessavalissa, siihen asti tarkoituksena olla alkotta. Huhtikuusta ei nyt tulekaan kauhean "punainen"
SW10
Vahvasti panostava jäsen

Ollut juomatta

ViestiKirjoittaja SW10 » 7.5.2021 15:28:09

Toukokuun eka tyoviikko alkaa olla paketissa. Alkoa tehnyt silloin talloin mieli, mutta kuivin suin ollaan oltu. Nyt uusi tyo onkin sen verran kiireisempaa kuin edellinen etta viikolla juopottelut on jaanyt. Huhtikuun alkupuolella kun aloitin niin oli vahan sellaista loysailya, mutta nyt on ollut kunnon haipakkaa. Ei haittaa silla tyopaivat menevat kuin siivilla. Ja iltalenkin jalkeen uni on maistunut kummallisen hyvin (nukuin viime yona 9 tuntia putkeen ja heratessa piti oikein silmia hieroa jotta heraa kunnolla :D )
Viime sunnuntain olin poikkeuksellisesti toissa ja lopetettuani hommat paatin ottaa pari lasia viinia. Vaikka ei pitanyt, mutta en siita nyt stressia ottanut. No, ei hirttanyt putki paalle, maanantaina oli vaan aamupaivan aivan karmea vasymys vaikka muka nukuinkin hyvin.
Nyt viikonlopuksi ei ole mitaan suunnitelmia. Kaverit kylla pyysi huomenna kaymaan ja kuulemma olutta olisi tarjolla, mutta sanoin alustavasti ei. On vahan sellainen olo etta tekisi mieli vaan lohoilla ainakin lauantai. Sunnuntai iltana on lenkki kaverin kanssa.
Loppukuusta, tai kuun puolesta valista onkin jos jonkinlaista pippaloa tiedossa. Tarkoitus menna vaha-alkoisesti ja enemman keskittya sosialisointiin kun se nyt taas alkaa olla sallittua :lol:
SW10
Vahvasti panostava jäsen

Ollut juomatta

ViestiKirjoittaja SW10 » 28.5.2021 23:10:39

Nostetaas naita omia pulinoita ylos. Viime vloppuna oli sitten kaverin bileet (synttari - vuoden myohastyneet tuparit). Saavuin kylapaikkaan la aamuna ja siella Jo maljoja kilisteltiin ja bileet kesti myohaan Lue: aikaisin sunnuntaille. Sitten oli viela kutsu toiseen kylapaikkaan su-ma jossa tarjoilu pelasi. En aio valehdella - erittain hauskaa oli varsinkin kun en ollut nahnyt tata porukkaa sitten joulun 2019. Tiistaina ankea paluu tyon aarelle. Enemman vasymysta oli ilmassa, ei oikeastasn minkaanlaista krapulaa. No, sitten viela ke ja to kaverit houkutteli baariin kun Ne nyt vihdoinkin avautui. Eli nyt viikon aikana kylla riskirajat paukkui komeasti. Tanaan ollut ihan ok paiva mutta Senverran jain toissa jalkeen etta joudun nyt viikonloppuna toita tekemaan. En sentaan mitaan aamustailtaan juopottelua yksin harrastanut mutta alkuperainen tark oli juoda vain la su. Muina paivina oli vahan ryhmapainetta ja tietysti sorruin mutta tulipahan sosialisoitua enemman 5pv aikana kuin koko viime vuonna yhteensa. Varmasti tamakin osaltaan kadotti krapulat kun kerran hauskaa oli. Nyt on 2 seur vloppua sitten tark olla kuivinsuin sitten on taas yksi bileviikonloppu. Toukokuu ei nyt hukkaan mennyt ja vaikka olin ihan tassalahella 50mailin paassa niin tuntui kuin olisi ulkomailla ollut (yli vuoden"kotiarestin" jlk). En ole kenellekaan kertonut mutta olen ensi vlopuksi vuokrannut pikku cottagen lounais Englannista johon haivyn perjantaina. Hyva paasta pois kotoa taas mutta omissa oloissaan merenrannalla toiv tekee hyvaa sielulle. Tein saman keikan muutama vuosi sitten ja onnistui hyvin ilman viineja.
SW10
Vahvasti panostava jäsen

Ollut juomatta

ViestiKirjoittaja Vilma1966 » 31.5.2021 08:12:00

Kyllähän tuossa tuli yhteen viikkoon monta juomapäivää, mutta kaikki kuitenkin sosiaalisessa tarkoituksessa. Se on hyvä juttu. Vanha SW10 olisi ehkä tuosta vielä jatkanut omilla bileillä kotisohvalla ja sitten se krapula olisi iskenyt.

Itsekin olen huomannut, että silloin kun juopottelen seurassa ei yleensä tule niin helposti krapulaa kuin kotijuopottelusta. Pakko olla niin, että seurassa tulee loppujen lopuksi juotua vähemmän tai hitaammin.

Mukavia keväisiä raittiita viikkoja seuraaviin pippaloihin asti. Ihanalta kuulostaa mökkiviikonloppu :P
Vilma1966
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja SW10 » 6.7.2021 12:45:00

Mokkiviikonloppu oli ihana. Siita innostuneena vietin samoissa maisemissa noin viikon loman joka olikin sitten melko kostea. Ekana iltana ajattelin etta jos muutaman oluen otan partsilla merta katsellessa... huomasin sitten ostaneeni vahvempaa olutta kuin kotona ollessani. Huomattavasti vahvempi kilahti ihan hyvin nuppiin ja pari pv oli ihan hauskaa (kai). Kavin jopa meressa uimassa vaikka varoiteltiin kovista aalloista. Loppuloma oli sitten sellaista korjailua, valilla meressa pulikointia mutta paaosin paikallisten pubien kannattamista. Hiukan kylla taas silmat aukeni kuinka alkoholimyonteisia taalla ollaan - iso pubketju aukesi tuollapain jo 7 aamulla ja kun tulin 10 aikaa "aamiaiselle" (soin kylla myos) oli jo meno Aika vaihdukasta eika kyseessa ole mikaan turistirysa. La tulin kotiin ja piti viela tissutella aamusta alkaen tottakai junassa. Sunnuntaina olo ei ollu kauhean huono, se iski sitten viivella eilen. Kunnon valveunia yolla, paranoid ajatuksia yms hauskaa. Olen nyt huolissani alkon kaytostani , siis naista putkista. Joskun sanoin taalla etta siirryn lopettajiin jos putket ei lopu. Alkuvuosi meni suht ok, pari kosteaa pitkaa vloppua lukuunottamatta. Ja aina kun olen yksin kalja ja viinikin maistuu liian hyvin. Talla viikolla on pari illallista eika ole ongelmana olla ottamatta. Olen kuulemma selvin ihan hauskaa ja sos seuraa enka tarvitse alkoa siihen. Seur loma on elokuun alussa ja se kauhistuttaa jo etukateen. Naiskaverini on sellaisessa tyossa etta harvoin lomat osuu yhteen joten tarkkana saa olla elokuusta :shock:
Semmoinen piti viela mainita, Etta viime yona hikoilin. Taalla ei mikaan lammin ole ollut, mutta herasin siihen kun kateni olivat aivan marat. Yleensa en hikoile paljon vaikka olisi tullut enemman otettua.
Nyt pidettava pidettava pidempi tauko tai muuten lopettajat kutsuu tata juoppoa. Jos englannin kieli on kohdallaan kannattaa lukea eilisesta the Guardianista artikkeli: it s not fun to be on the bottom of the glass.
SW10
Vahvasti panostava jäsen

Ollut juomatta

ViestiKirjoittaja Vilma1966 » 7.7.2021 10:12:24

Mä niin pystyn samaistumaan tuohon! Voisin hyvin kuvitella millaista olisi, jos menisin yksin jollekin mökille viikoksi. Kolmantena päivänä olisin varmaan jo sellaisessa pöhnässä, että muisti pätkisi eikä se siitä eteenpäin siitä selkiytyisi varmaan ennen kuin kotiin pääsisin. Mutta siksipä en lähde tuollaiselle lomalle enää. Pidän nykyään huolen, että lomalla, ihan missä vaan, on säännöllisin väliajoin sellaista ohjelmaa, että se vaatii pään kirkastamista (enkä tarkoita nyt kossulla :lol: ). Sillä tavalla pysyn ruodussa. Ja oikeasti tykkäänkin kun on jotain muutakin tekemistä kuin vain lorvia. Eli ehkä sinunkin kannattaa miettiä seuraava loma vähän eri kuviolla.

Miltäs se sun excel näyttää muuten? Jos unohdetaan tuo loma. Onko mennyt muuten alkoa liikaa? Vai onko niin, että ne on nuo putket mitkä huolettavat ja muuten homma olisi jo hanskassa? Jos näin niin etköhän pysty työstämään tuotakin asiaa. Joko niin, että hyväksyt, että joskus (ei liian usein, ehkä kerran tai 2 vuodessa) tuollainen putki on se mitä haluat ja järjestät asiasi niin, että voit tehdä sen niin ettei se haittaa elämää. (joo, joo, ei tällaista saisi kellekään neuvoa! :twisted: ) Tai sitten tosiaan mietit miten niitä ehkäistä. Miten muuttaa lomakäyttäytyminen sellaiseksi, että putki ei ole mahdollinen?

Helppo täältä huudella, vaikka ihan saman asian kanssa painin itsekin. Sokea taluttaa sokeaa, mutta parempi kai se kuin yksin kulkea :wink:
Vilma1966
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja SW10 » 8.7.2021 18:04:30

Moi Vilma ja muut
Oli mulla siis siella lomalla pikkujuttuja jarjestettyna mutta ne meni pienessa sievassa. Yhden sadepaivan tissuttelin "huvilalla" - ei mitaan kaatokanneja tosin. Excel nayttaa paremmalta mutta taytyisi jotain varikoodeja kehitella (traffic lights) kun pitaisi erottaa lasi viinia kaveriporukan kanssa illallisella Vs 4 paivan sohvakannittelyputki. Tavallaan olen hyvaksynyt etta 1-2 krt vuodessa voin vetaa "putken" , karsia seuraamukset ja silla hyva. Mutta Jos enemman tulee niin stop ja lopettajaksi mars mars. Siis naista putkien maarasta olen huolissani.
Tuossa aikaisemmin sanoin etta kuinka alkomyonteisia taalla (varsinkin pohjois Englannissa) ollaan. Eilen olin juoksulenkilla aamulla ja tormasin kaveriini jolle ihan sanoin rehellisesti etta miten Loma meni kosteasti. Han siihen tokas etta kuulostaa ihan rennolta kun han ja vaimonsa ei ole kuivaa paivaa/iltaa viettaneet pariin kuukauteen. "Etta hyvinhan sulla menee".
Nyt viela itselle muistiin putken jalkeisia olotiloja: 2 paivan jlk viela artyneisyytta, ja alakuloisuutta. Yot nukuttu suht hyvin mutta painajaisia paljon. Pari kertaa herannyt omaan huutooni. Olen ollut ulkona paljon joko juoksu Tai kavelylenkilla yrittaen vasyttaa itseani mika on toiminut suht hyvin. Toissa kylla ajatuksenjuoksu ollut hiukan hitaampaa.
Tanaan mietin etta jos alko jaa pois niin mita tilalle. Olenhan vielakin melko urheilullinen mutta juoksua en Voi lisata ettei tule rasitusvammoja. Pari keskivaikeaa vammaa ollut vuosia sitten ja sellaista 2-3 vkon tekemattomyytta en kestaisi ( ja kaikkihan tietaa mika siihen auttaa... :lol: ). Toinen hyva ja rakas harrastus jonka kautta sosiaalinen elama melko vilkasta (paitsi tietysti koronasulun aikana). Seurustelukin menee ihan ok tosin pitaisi varmaan paattaa mita"isona" tehdaan :D
Tammoisia jorinoita tanaan.
SW10
Vahvasti panostava jäsen

Ollut juomatta

ViestiKirjoittaja Vilma1966 » 9.7.2021 08:56:24

Mun excelissä on värikoodaus. Jos viikko on täysin raitis se muuttuu kirkkaan vihreäksi. Jos on 1 juomapäivä se jää hailakan vihreäksi. Jos päiviä on enemmän kuin 1 niin menee kirkkaan punaiseksi. Eipä ole sitten maaliskuun turhan montaa kirkkaan vihreää viikkoa ollut ja aivan liian monta punaista. Mutta kesäloman jälkeen sitten taas ryhtiin ja pääväriksi vihreät.

Ajattelin että ehkä syksyllä rupean myös laskemaan annoksia ja laittamaan niistäkin värikoodit. Jos luit "karkkipäivä" kirjoitukseni tiedät, että on vähän liikaa sitä, että pitää juoda kaksin käsin kun on se "luvallinen" päivä.

On tää varmaan jonkun lopettaneen mielestä ihan järjettömän kuuloista säätämistä :lol: Mutta toisaalta, tykkään excelistäni nykyään aika paljon. Siinä on myös liikunnalle samanlaisia värikoodeja.
En ehdota, että täytät juomiselta jäänyttä aikaa lisäämällä liikuntaa, mutta oletko kokeillut pyöräilyä? Siinä on juoksuun ja kävelyyn se hyväpuoli, että siinä saa tosi helposti kulutettua paljon pidemmän ajan. Eikä rasitusvammatkaan niin helposti uhkaa. Etenkin jos tekee kuten minä, ostaa sähköpyörän :P Sillä kun lähtee liikkeelle niin kevyesti menee vaikka 4-5 tuntia.
Mutta ylipäätänsä kyllä juomiseen käytettyä aikaa pitää vaan oppia lorvimaan. Ei sitä loputtomiin voi kaikkea aikaansa täyttää jollain tohottamisella. Siis minun mielestä :wink:

Voin muuten hyvin kuvitella kuinka siellä tuo alkoholiin suhtautuminen on tosi rentoa. Mun mielikuva on, että britit ei ehkä niin helposti miellä itseään ongelmakäyttäjiksi, vaikka joisivat harva se päivä. Siellä kun on keskiajalta alkaen ollut tapana istua pubissa kun päivän työt on tehty. Meillä niitä pubeja ym ei ollut olemassakaan silloin. Mun olisi kyllä siinä maassa vaikea vastustaa sitä, että en muuttuisi samanlaiseksi. Luulisi kuitenkin että se on sielläkin jo melkoinen kansanterveydellinen ongelma, mutta ehkä siihen ei niin helposti uskalleta puuttua kuin täällä. Mutta koita sinä pysyä tiukkana, älä usko ystäviäsi joiden mielestä on normia olla koko loma kännissä!

Lämmintä kesän jatkoa Manseen! 8)
Vilma1966
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja hemmentaali » 22.7.2021 19:46:58

SW10 kirjoitti:Huh. Lahes 2 kk edellisesta postauksesta. Helmikuun alussa siis paatin etta alankin hakea toista tyopaikkaa (tarkoitus oli ottaa pitka omavapaa, mutta mieli muuttui). Tuttavani kuuli asiasta , paasin haastatteluun ja uudet hommat aloitan ensi viikolla. Toinen juttu mika tapahtui samaan aikaan oli se etta kohta ex tyonantajani pyysi minut HR palaveriin ja he olivat huomanneet etta palkkani on laskettu vaarin vuosikausia- tasta korvauksena 5numeroinen luku ja eka nro ei ole 1.... Taloushuolet paattyi siihen.

:o Wow! Ja minä kun olen hehkuttanut, että elokuussa tulee veronpalautusta nelinumeroinen summa (ja ensimmäinen numero ON ykkönen :D )
If you're going through hell, keep going.
hemmentaali
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja SW10 » 15.9.2021 18:24:03

Jaahas pitka aika paivityksesta. Tuossa oli lomaa lahes 2 viikkoa ja juopotteluksi meni. Aluksi sosiaalista ruuan kanssa 2 lasia viinia muutama ilta (tapasin paljon kavereita joten se oli plussaa ja kivaa oli), sitten oli mina aikaa 5 paivaa (en nahnyt ketaan kavereita ja naisytava reissussa) joten aamusta iltaan oluen ja viinin kera. Aluksi oli hauskaa ne pari ekaa paivaa , sitten korjailua. Tolkkimaara oli jarkyttava, tyypillinen paiva: 1-2 pll viinia ja 6,-10 tolkkia 3.5 pros paikallisolutta. Pari selvaa loman vikaa paivaa ja sitten taas toihin. Ei kylla alussa ajatus kulkenut ja younet oli mita oli. Onneksi on ns hiljainen aika toissa. Ekana selvana paivana oli masennustaja levotontaoloa, fyysinen puoli ok vaikka sellainen kaatomaara takana. En kylla lenkille uskaltanut mutta kaveri houkutteli pilates tunnille ( en ollut aik tehnyt), se vahan rauhoitti oloa. En voi sanoa etta oli erinomainen loma. Olen ihan selvasti (pun intended) tuurijuoppo. Niin ja alkoholisti tietysti. Ei taida minulla kohtuujuominen onnistua. Jotenkin noi sohvasessiot on vaan niin addiktoivia pari ekaa pv kunnes alkoholia kaytan laakkeena jotta ei ihan kamalaksi olo mene. Onneksi viimeisena pv lopetin jo 4n aikaa iltapv. Yo oli tietysti tapahtumarikas , outoja valveunia ja sangyssa piehtarointia. Lisaksi lisamausteena hikoilua jota ei aiemmin juuri ollut. En luule etta tuollainen itsensakiduttaminen on sen arvoista. Muistan kun tein paatoksen tasta putkesta; oli perjantai, Ed iltana ulkona syomassa ja vahan juomassa, sitten hyvan ja pitkan juoksulenkin jlk ajattelin etta mika ettei, tiistaihiin asti voin juopotella ja sitten on viela pqri selviamispv. Nyt tuollainen ajatus tuntuisi ihan kierolta.
Tassa on kylla haasteita, 3 isot synttarit seur 5 viikon sisaan ja taatusti kosteat. Onneksi yksi reissu marraskuuksi peruuntui, olen hyvillani silla seura on kylla lahes yhta juoppoja kuin mina ja kommentit ovat olleet etta sitten ryypataan silla reissulla. "Harmi" etta lennot peruttiin. :D
Onneksi tulevana viikonloppuna olen selvien kavereriden kanssa.
SW10
Vahvasti panostava jäsen

Ollut juomatta

ViestiKirjoittaja SW10 » 15.9.2021 18:25:54

Onpas siina kirjoitusvirheita vaikka selvinpain olenkin. Juna ja kannykalla kirjoittaminen ei hyva idea :)
SW10
Vahvasti panostava jäsen

Ollut juomatta

ViestiKirjoittaja Lempeä kettu » 16.9.2021 09:55:27

SW10 kirjoitti:Jaahas pitka aika paivityksesta. Tuossa oli lomaa lahes 2 viikkoa ja juopotteluksi meni. Aluksi sosiaalista ruuan kanssa 2 lasia viinia muutama ilta (tapasin paljon kavereita joten se oli plussaa ja kivaa oli), sitten oli mina aikaa 5 paivaa (en nahnyt ketaan kavereita ja naisytava reissussa) joten aamusta iltaan oluen ja viinin kera. Aluksi oli hauskaa ne pari ekaa paivaa , sitten korjailua. Tolkkimaara oli jarkyttava, tyypillinen paiva: 1-2 pll viinia ja 6,-10 tolkkia 3.5 pros paikallisolutta. Pari selvaa loman vikaa paivaa ja sitten taas toihin. Ei kylla alussa ajatus kulkenut ja younet oli mita oli. Onneksi on ns hiljainen aika toissa. Ekana selvana paivana oli masennustaja levotontaoloa, fyysinen puoli ok vaikka sellainen kaatomaara takana. En kylla lenkille uskaltanut mutta kaveri houkutteli pilates tunnille ( en ollut aik tehnyt), se vahan rauhoitti oloa. En voi sanoa etta oli erinomainen loma. Olen ihan selvasti (pun intended) tuurijuoppo. Niin ja alkoholisti tietysti. Ei taida minulla kohtuujuominen onnistua. Jotenkin noi sohvasessiot on vaan niin addiktoivia pari ekaa pv kunnes alkoholia kaytan laakkeena jotta ei ihan kamalaksi olo mene. Onneksi viimeisena pv lopetin jo 4n aikaa iltapv. Yo oli tietysti tapahtumarikas , outoja valveunia ja sangyssa piehtarointia. Lisaksi lisamausteena hikoilua jota ei aiemmin juuri ollut. En luule etta tuollainen itsensakiduttaminen on sen arvoista. Muistan kun tein paatoksen tasta putkesta; oli perjantai, Ed iltana ulkona syomassa ja vahan juomassa, sitten hyvan ja pitkan juoksulenkin jlk ajattelin etta mika ettei, tiistaihiin asti voin juopotella ja sitten on viela pqri selviamispv. Nyt tuollainen ajatus tuntuisi ihan kierolta.
Tassa on kylla haasteita, 3 isot synttarit seur 5 viikon sisaan ja taatusti kosteat. Onneksi yksi reissu marraskuuksi peruuntui, olen hyvillani silla seura on kylla lahes yhta juoppoja kuin mina ja kommentit ovat olleet etta sitten ryypataan silla reissulla. "Harmi" etta lennot peruttiin. :D
Onneksi tulevana viikonloppuna olen selvien kavereriden kanssa.

Kiitos, kun muistutit asioista. Raittiudessa ei enää muista, minkä tyylistä se juominen oikeasti on, koska haluaa unohtaa. Alkaa nähdä vain käytön hyviä puolia ja totuus tuurijuopon elämästä unohtuu. Tsemppiä jatkossa!
Tästä se lähtee taas uudella innolla ja yrityksellä. :)
Lempeä kettu
Vahvasti panostava jäsen

Ollut juomatta

ViestiKirjoittaja Vilma1966 » 16.9.2021 12:22:36

Todellista telepatiaa, lähes pelottavaa :shock: ! Just eilen päivällä mietin että pitäiskö kirjautua ja kysellä miten sulla menee. Toivoin että hiljaisuus olisi tarkoittanut positiivista kehitystä :(

Niin kuin ennekin olen sanonut osaan hybin samaistua tapahtumiin. Sosiaalinen juopottelu pysyy helposti hanskassa, välillä on ihan helppoa olla ilmankin pidempiälin aikoja, mutta sitten taas (turhan usein) tulee hinku juoda enemmän kuin yksi päivä ja itsekseen. Eli selvää aitoa oikeaa juopottelua.
En tiedä onko tuosta "tavasta" mahdollista päästä eroon lopettamatta kokonaan, mutta vaikeaa se varmasti on. Itsellä oli myös 2 päivän putki kun oli pitkä viikonloppu vapaa ja ekan päivän hauskaa sosiaalista juopottelua piti sitten jatkaa vähemmän sosiaalisella kotijuopottelulla. Se 3. vapaapäivä meni sitten tietysti krapulassa ja jälleen kertan mietin onko järkeä. Mutta kun en ole vieläkään valmis lopettamaan. Olisitko sinä? Olisiko se sulle hyvä ja sopiva ratkaisu? Jos on niin täältä tulee täydet tsempit!
Vilma1966
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja SW10 » 20.9.2021 18:51:44

Kiitos molemmat LK ja Vilma tsempeista. No nyt vahan positiivisia uutisia. Eilen su oli pub ilta - meni limonadin voimalla. Tietty oli vahan mielessa etta ottaisiko olutta mutta ei tehnyt mieli. Janna juttu kun alitajunnasta tulee heti tuollaine ajatus vaikka ei halua ollut. Olin keikalla 2 h ja kivaa oli, lahdin kotiin ajoissa ja nukuin hyvat younet. Sitten toiseksi olen nyt aloittanut pilateksen ihan tosissani - joka ti ilta ja su aamu on "treffit". Sain niin hyvan olon siita nyt parin kerran jlk etta mika ettei. Kaveri myos suositteli joogaa , Johon olen innoissani menossa ensi viikolla. Juoksuhan on se mun juttu mutta tama on hyvaa vastapainoa ja pitaa juopotteluajatukset loitolla.
Marraskuussa on sitten vuoden vika lomapatka. Onnekei se em juopottelureisssu ei toteudu ja sohvajuopottelukaan ei todellakaan ole suotavaa. On viimeinen lomapatka tana vuonna ja seuraavaan lomaan ties kuinka monta kuukautta joten akut pitaa saada laduttua kunnolla. :D
SW10
Vahvasti panostava jäsen

Ollut juomatta

ViestiKirjoittaja Lempeä kettu » 20.9.2021 23:28:06

Nehän olivat oikein hyviä uutisia. :D Hyvä homma.
Tästä se lähtee taas uudella innolla ja yrityksellä. :)
Lempeä kettu
Vahvasti panostava jäsen

Ollut juomatta

Edellinen

Paluu Me Vähentäjät