Olet täällä

SW10 tervehtii vahentajia

Haluatko tukea ja keinoja alkoholinkäytön vähentämiseen? Me Vähentäjät on vertaistukeen perustuva keskustelupalsta kaikille, jotka etsivät muutosta alkoholinkäyttöönsä. Kirjoittaminen vaatii rekisteröitymisen.

Valvoja: Päihdelinkin toimitus

Re: SW10 tervehtii vahentajia

ViestiKirjoittaja Vilma1966 » 15.4.2020 08:41:33

Minä selvisin pääsiäisestä ilman liskojen yötä, enkä painajaisiakaan nähnyt. Mikä ei kauheasti olisi hämmästyttänyt, kun olen viime aikoina nähnyt tosi ahdistavia unia ihan ilman alkoakin. Mutta viime yönä näin pitkästä aikaa todella mielenkiintoisia unia. Minulle on aika tavallista nähdä seikkailu-unia, mutta ovat loistaneet poissaolollaan jo pitkään. Otin sitten sen takaisin todellakin viime yönä.

Ensin näin unta, että pakoilin / jahtasin sarjamurhaajaa. Uni ei ollut pelottava, mutta alkoi lopulta rasittamaan, kun siitä ei tullut valmista mihinkään suuntaan. Emme saaneet tyyppiä kiinni, mutta hän ei myöskään onnistunut tappamaan lisää ihmisiä. Kun sitten heräsin vessaan päätin, että en halua tuota enää katsoa enempää.
Seuraava uni veikin sitten ihan eri maisemiin. Olin villissä lännessä ja jostain syystä minun piti viedä sieltä intiaanityttö (välillä myös poika) Nizzaan laulukilpailuihin. Homma annettiin kuulemma minulle siksi, että osaisin laulaa paremmin kuin paikalla olleet cowboyt (no en varmana osaisi :lol: ). Kauheasti oli taas kaikkia esteitä matkalla mutta päästiin lopulta Ranskaan. Mielestäni kylläkin Pariisiin eikä Nizzaan mutta ei kai se niin tarkkaa ole.
Kolmannessa unessa olin töissä rakennusliikkeessä. Sellaisessa joka järkkää rakennustöitä, mutta myös myy tarvikkeita. Siellä alkoi paljastumaan jotain hämärää rahanlainaustoimintaa, josta olivat vastuussa kiinalaiset. En muista miksi heitä oli otettu partnereiksi firmaan, mutta kähmintää harjoittivat ja se minun piti selvittää. Herätyskello sitten soi ennen kuin sain koko todistusaineistoa kasaan.

Arvaa vaan väsyttikö aamulla tuon rupeaman jälkeen :lol: :roll: :lol: .

Ekaan uneen keksin heti selityksen kun luin Lars Kepleriä juuri ennen nukkumaan menoa, mutta muuten en keksi muuta syytä näin villille toiminnalle yöllä kuin se, että elämä korona eristyksessä alkaa olla pikkaisen liian tylsää minun aivoille :P .

Paras todella kerätä niitä selviä päiviä, että tietää ettei hullut unet ainakaan johdu mistään ulkoisista substansseista!
Vilma1966
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja SW10 » 16.4.2020 11:41:37

Olipa sulla unet Vilma1966!
Ma olin jossakin pahassa junaonnettomuudessa Japanissa, missa junat oli juuri tormaamassa ja herasin sitten siihen kun sydan loi ainakin satasta.
Taas pistan itselleni muistiin tahan… Pari hankalaa yota ollut. Herailen jatkuvasti ja aamulla vasyttaa sitten kamalasti. En tieda oliko viikonlopun rilluttelujen arvoista. Tuntuu etta nestehukkaakin on ollut aina tahan aamuun asti. Ennen seitseman paivan viinikuurista selvisi lahes parissa paivassa ja nyt kolmen paivan rilluttelusta kestaa kolme paivaa toipua. Ja outoa on se etta ekana alkottomana paivana olo on ihan jees ja lenkillekin uskalsin menna. Tulee nama olot nakojaan jalkijattoisesti!
SW10
SW10
Vahvasti panostava jäsen

Ollut juomatta

ViestiKirjoittaja Vilma1966 » 16.4.2020 11:56:57

Joo, veikkaan että moni ei edes usko, että näen tuollaisia unia. Tai sitä, että pystyn jossain määrin (joskus, en aina) ohjailemaan uniani. Silloin kun ne on seikkailu unia ne on monesti tosi hauskoja ja haluan katsoa niitä mahdollisimman pitkään, mutta niitä ei todellakaan tule aina. Yleensä enemmän silloin kun olen ollut pidempään juomatta, joten siinä mielessä pääsiäinen ei aiheuttanut kauheaa vahinkoa minulle. Tunnistan kyllä tuon, että nykyään jälkioireet todellakin kestää. Nuorena meni parin viikon etelän loma bilettäen sillä, että kotiin palattua nukkui yhden yön kunnolla. Nyt jos yksi runsaampi juopottelu aiheuttaa monen päivän vauriot. Minulla tuo pääsiäisen 2,5 päivän ryyppäys teki mm sen, että vieläkin iho on aivan kuiva vaikka olen juonut kauheasti vettä ja rasvannut naamaani huolella.

Mutta vielä uniin. Viime yönä olin asianajajan hommissa. Minun piti löytää todisteet jollekin syytetylle hänen syyttömyydestään. En muista yksityiskohtia, mutta aloin löytää todisteita ja laitoin niitä siinä muistiin, mutta taaskaan en saanut jotenkin hommaa menemään millään maaliin. Jos joku näitä uniani viitsisi tulkita tulisi varmasti siihen johtopäätökseen, että minua stressaa jokin asioiden keskeneräisyys ja totta kai se vähän onkin. Töissä on monia hommia auki, mutta kun on hiljaista en saa vietyä niitä päätökseen. Ja sitten noissa unissani toistuu se, että minun pitää pelastaa tilanne vaikka minulla ei ole siihen varsinaisesti valmiuksia. Enhän ole poliisi, asianajaja, laulaja tai intiaanien kuljettaja :lol: Onko minulla suuret luulot itsestäni vai jotain mistä en kuvittele selviytyväni. No, en oikeasti jaksa kauheasti unia analysoida. Jos ne on hauskoja nautin niistä ja jos ne on inhottavia psyykkaan itseäni katselemaan jotain muuta.

Hyviä toipumisia edelleen ja pidetään huolta, ettei sille ole vähään aikaan tarvetta, eiks vaan?
Vilma1966
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja SW10 » 19.4.2020 11:30:38

Kylla perjantaihin asti meni ennenkuin taysin toivuin. Unet olivat tosi katkonaisia koko viikon ja toissa piti jaksaa, onneksi kotitoimistolta. Vasta perjantai-iltana tuntui normaalilta ja uni maittoi kuin myos viime yona. Varsinainen seikkailu-uni yolla: olin isossa amerikkalaisessa kaupungissa (tod nak Boston) . Istuin ystavani kanssa pilvenpiirtajaravintolassa syomassa. Sivusilmalla huomasin etta viereisessa asuintalossa oli ilmeisesti tulipalo kun savua tuli yhdelta parvekkeelta. Sitten palokunta tuli paikalle. Jatkoimme syomista ja ystavani tilasi molemmille viinia ja kauhistuin etta enhan nyt tassa kuussa enaa voi juoda kun paasiainen meni niin kosteasti. Yhtakkia viereinen asuintalo alkoi vajota maan alle. Ja sitten seuraava. Juoksimme ystavani kanssa ulos rakennuksesta (oltiin jossain 60krs mutta sitten oltiinkin alakerrassa silmanrapayksessa). Hyppasimme vieressa menevan junan paalle ja yhtakkia olinkin kuskina. Takana talot vajosivat maan alle ja vajoaminen uhkasi meitakin ellen kiihdyttanyt junaa. Meille sanottiin etta jos paasemme tietyn pisteen ohi, olemme turvassa. Ja siihen herasin. Heratessa ei ollut mikaan paniikkiolo vaan sellainen tosi tyytyvainen olo!
Tanaan on ohjelmassa lohoilya. Kayn huomenna aamulla ennen toita juoksemassa. Mulla on yksi esitys heti tyopaivan aluksi ja juokseminen etukateen auttaa pysymaan skarppina. Kaikille hyvaa viikonlopun loppua ja tulevaa viikkoa.
SW10
Vahvasti panostava jäsen

Ollut juomatta

ViestiKirjoittaja Vilma1966 » 20.4.2020 08:36:50

Hienoa, että en ole ainoa maailman (yö)pelastaja :lol: :lol:
Vilma1966
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja SW10 » 27.4.2020 11:58:30

Viime viikolla oli muutama lomapaiva ja tissutteluksihan se meni, myonnetaan. Ihan selvasti (heh heh) tylsyyteen join. Ei kiinnostanut juoksulenkkeily enka edes kaynyt ulkona keskiviikko-perjantaina. Myohaan nukkumista, aamupaivalla pari olutta, lounas, tv katselua (joka on niiiiin puuduttavaa) ja siina viinia siemaillen aina iltapalaan saakka. Taas, niinkuin aikaisemminkin, kaksi ekaa paivaa oli ihan hauskaa tavallaan, kolmantena alkoi tokkia ja neljantena oli vain sellaista alasajoa, ja kellon katselua ja toivomista etta tulisi ilta ja paasisii nukkumaan. No, kun nukkumaan paasi niin tulihan se sielta eli taas yksi hikoilujen yo . Tosin seuraavana paivana sitten iski taas juoksuhimo ja iltapaivalla oltiin jo pitkalla lenkilla auringosta nauttien. Yksin tietenkin. Ainoa mista oikeastaan karsin nyt (ellei tuota hikoiluyota lasketa) on nestehukka ja tassa onkin litrakaupalla taas juotu vetta.
Tama lipsahdus nyt sitten toisaalta pistaa miettimaan etta siirrynko tuonne lopettajien puolelle. En halua sita vanhaa kaavaa, etta palaan putkijuopotteluun saannollisin valiajoin. Ja tassa kun ollaan kotona koko ajan niin ei ole mitaan sosiaalista kontrollia. Vaikka lahipiirikaverit eivat yleensa pahemmin juo niin kylla viimeiset facetimet on heilla(kin) olleet hyvin kosteita ja laseja on kilistelty molemmin puolin. Taallahan on siis tutkimusten mukaan alkoholinkayton kasvu lisaantynyt rajahdysmaisesti naiden corona rajoitusten alkamisesta. Nytkin kun tata tyohuoneestani kirjoitan niin naapuritalossa nayttaa olevan bileet alkaneet aamukymmenelta. Se on sellainen house share ja miespuoliset jo istuvat aamukaljoilla puutarhassaan. Toivottavasti eivat meteloi niinkuin toissa yona (eli mun hikoiluyona) :evil:
Niin tuosta lopettajiin siirtymisesta viela sen verran, etta viihdyn talla puolella paljon paremmin ja porukka on tosi tsemppaavaa. Muistoni lopettajista on, etta sielta ehka puuttuu aavistuksen verran sympatiaa, mita taalta on saanut.
Huhtikuussa tuli 9 ottopaivaa jossa on ainakin puolet liikaa. Onneksi on suhtkoht kiireinen tyoviikko ja 1.5. on viela normaalityopaiva taalla joten tama viikko pitaisi olla ihan kuiva. Eika edes tee mieli viinia tai olutta. Sen verran muistan tuosta entisesti elamastani, etta viikonkin putken jalkeen lahti toinen viikko melko helposti kunhan pari paivaa piti taukoa. Jos jotain edistysta niin tuosta on ainakin paassyt eroon. :)
SW10
Vahvasti panostava jäsen

Ollut juomatta

ViestiKirjoittaja SW10 » 27.4.2020 12:52:29

Piti viela lisata… Kolme vuotta sitten aloin todella vakavasti pohtia tata alkon kayttoa. Yksi iso trigger oli loma huhti-toukokuussa 2017. Facebook juuri huomautti mita kolme vuotta sitten tapahtui. Olin siis ensin tyomatkalla Portugalissa, jossa tuli iltaisin otettua, ja paivat uurastettua. Sitten tietysti kotimatkalla piti juhlia paattynytta tyomatkaa ja alkavaa viikon lomaa. Kahdeksan paivan loman aikana tissuttelin/juopottelin kotona, vahintaan 4 viinipulloa paivassa ja oluet paalle. Loman viimeisina paivina "tarvtisi" aamuisin 2 viinipulloa jotta kehtasi menna ravintolaan lounaalle tai ylipaatansa ulos. Lauantaina olin aivan lopussa ja odotin kauhulla tulevaa tyoviikkoa. Tama yhdistettyna huonosti syomiseen (soin pikkuannoksia ja ravintolassa jai yleensa puolet syomatta kun jostain syysta ei maistunut) johti siihen etta la-su valisen yon yrjosin useita kertoja ja makasin olohuoneen lattialla hikoillen ampari vieressa ja itselleni kiroillen. Sunnuntaiaamuna peilista katsoi aika turvonnut naama ja siita oli 24h aikaa selvita pirteana takaisin toihin. Niinkuin arvata saattaa suurin osa ensimmaisesta tyoviikosta oli aika helvettia. Paniikkikohtauksia iski, vatsa oli kipeana yrjoilyista ja paassa heitti valilla pahastikin.
Ja rahaa meni yli 1000 puntaa… Olin silloin juuri tehnyt kotiin pari isoa kallista hankintaa ja rahat olivat tiukilla.
No, on ainakin jotain edistysta tullut tuosta kolmen vuoden aikaisesta ajasta. Sitahan sanotaan etta aika kuulta muistot ( vai miten se nyt meni), mutta tuo loma ja varsinkin sen jalkeiset tunnelmat on viela teravana mielessa. Toimii hyvin pelotteena. :shock:
SW10
Vahvasti panostava jäsen

Ollut juomatta

ViestiKirjoittaja Vilma1966 » 27.4.2020 12:54:30

Tää on kyllä petollista aikaa, kun tylsistyminen vaanii koko ajan. Lopettajista taisit aloittaakin, vai muistanko väärin? Ymmärrän hyvin, että harkitset sinne paluuta. Tai siis lopettajaksi palaamista. Emme halua, että lähdet täältä pois kuitenkaan :P Jos päätät vähentää nolliin niin kyllä me sua tsempataan siihen. Ethän olisi täällä ensimmäinen. Ja jos et lopettaisikaan niin ehkä olisi hyvä laittaa jokin tiukka tavoite, joku määrä päiviä täysin ilman, tuli mitä tuli? Mulla kun syksyllä lähti vähän lapasesta kesän jatkona niin silloin päätin olla 35 päivää ilman. Se taas palautti oikealle uralle.

Nyt kyllä itselläkin lipsunut vähän liikaa taas. En tiedä syyttäiskö koronaa, kevättä vai vaan omaa selkärangattomuutta :oops: . Huhtikuussa tuli 5 päivänä juotua. Se on liikaa vaikka siinä pääsiäinenkin on. Tavoite olisi siinä 2 päivän pintaan kuussa. Ehkä 3 silloin jos on juhlapyhät. Lomat on sitten poikkeus, mutta silloinkaan ei saa olla sellaisia putkia, että jotenkin lomailua häiritsisi. Välillä sujuu helposti, itsestään ja toisinaan ei. Helpommaksi minulla asiaa ei tule tekemään kesä, silloinhan "kuuluu" istua terassilla viinilasin kanssa.

Mieti tavoite tarkkaan, jotta se tuntuu sinulle oikealta. Lopettaminen on hyvä vaihtoehto.

ps. 2017 eläköön muistoissasi ikuisesti :twisted:
Vilma1966
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja SW10 » 27.4.2020 15:32:29

Moi Vilma66 ja kiitos tsempista
Lopettajista joskus aloitin. Mutta muistan lahteneeni liian innokkaasti mukaan ja sitten kun tuli takapakkia niin oli kuukausienkin valia ennenkuin kirjoitin. (Taytyykin tana iltana tsekata mita kaikkiea olen sinne kirjoittanut). Siirryin vahentajiin kun tarkoitus oli vahentaa nollaan niinkuin yli vuosi sitten sanoin ja taalla on kivempi yhteishenki (sorry lopettajat). Viime syksyn loppu ja joulun aika meni oikein hyvin aina helmikuulle puoleenvaliin saakka.Sitten oli taas sellaista tissuttelua silloin talloin, ei kuitenkaan putkijuopottelua.
Silti sanoisin etta kevat tahan saakka on mennyt hiukan paremmin kuin viime kevat. Ja olen ollut aktiivisemmin taalla (ainakin omia jorinoitani kirjoittelemassa). Toisaalta "trendina" ollut paasiaisjuopottelusessiot yms. Sain sinulta Vilma idean laittaa taulukkolaskentaan ylos kaikki ottopaivat ja myos vahan selitysta etta oliko vain kaksi lasia viinia ruoan kanssa vai meniko kaksi pulloa iltapaivassa :o
Tuollainen max 3 kertaa kuussa sopisi mulle hyvin. Ja sellaiseen hyvin pystyn jos puhutaan sosiaalisesta juomisesta. Mutta sitten tallaiset "lomat" kotona kun kaikki kiva on tehty kymmeneen kertaan on joskus kompastuskivia. Ja nayttaa nyt silta etta tulevat lomat ensi kuussa ja alkukesasta vietetaan aika paljon neljan seinan sisalla.
No, tana iltana kutsuu juoksulenkki. Ilma on aurinkoinen, mutta loppuviikoksi on sadetta.
SW10
Vahvasti panostava jäsen

Ollut juomatta

ViestiKirjoittaja SW10 » 2.5.2020 11:21:54

Kirjaanpa tanne hiukan ajatuksia menneelta viikolta.
Torstaihin asti kaikki meni ok. Eilen perjantaina (tavallinen tyopaiva taalla) tuli mieleen etta pitaisiko sita Suomen vappua hiukan illalla juhlistaa kuohuvalla. Kaikilta suomalaisilta kavereilta alkoi tulla vappuaiheisia WhatsApp kuvia ja viesteja, joissa tietysti kilisteltiin laseja jo heti aamusta. Tuli siis oikein kunnon viininhimo iltapaivalla, melkein hairitsi tyontekoa. Mutta luin muistaakseni joko Vilman tai Vilmaston viestiketjusta etta parempi antaa sen himon tulla ja istua alas/lahtea kavelylle ja miettia vaikka puoli tuntia milta se tuntuu ja antaa sen menna itsestaan pois. Tein sitten niin, lahdin kavelylle tuohon lahimetsaan ja tullessa takaisin olikin nalka, soin ja siina se ilta sitten olikin sitten mennyt. Nyt on tietysti olo hyvinkin tyytyvainen kun ei ole pohnaista oloa ja aurinkokin paistaa.
Sitten seuraava ajatus mika tuli tana aamuna on se etta annanpa itselleni luvan ottaa jossain vaiheessa tassa kuussa. Taalla on pari pitkaa viikonloppua, niin ajattelin etta jos tissuttaa niin tissutellaan sitten. Koitan tassa sellaista kaanteispsykologiaa, eli kun lupa on nyt annettu niin ehkapa sitten ajattelen etta poh ei mua kiinnostakaan. Tuohan toissaviikkoinen tissutteluputki alkoi kun olin ehdottomasti itseltani kieltanyt etta mitaan ei oteta ja tannekin lupauksiani kirjoitellut. Kielletty hedelmahan se on se paras hedelma…
Keskiviikkona tai torstainako se oli kun olin lopettanut juoksulenkkini ja venyttelin tuossa lenkkipolun lopulla niin yksi tuttavanainen kaveli toisella puolella ja tuli vahan lahemmaksi ja sanoi siina kuulumisten vaihtamisen jalkeen etta kyllapa naytat hyvalta ja levanneelta. Tietysti hiveli egoa kun kaikki viinipohotykset oli poistuneet. Toimii kanssa hyvana motivaattorina. :)
SW10
Vahvasti panostava jäsen

Ollut juomatta

ViestiKirjoittaja SW10 » 2.6.2020 12:27:51

Kk edellisesta paivotyksesta. Nostetaas ylos tata juopon paivakorjaa :D
Toukokuuhun mahtui 2 kosteaa vloppua eli 1 liikaa. Tosin ei mitaan 24/7 sohvajuopottelua. Melko sivistyneesti ja myos seurassa kun 6 ihmista saa ulkona kokoontua (turvavalein ). Eilen oli lyhyt tyopaiva kun otin iltapaivan vapaaksi ja menin lahinummelle kaljakassin kanssa. Menikohan 8 pikku tolkkia siina tissutelessa ja auringon alla makaamisessa. Lisaksi illalla viela 3 lasia viinia kotona. Loppuyo meni ihme patkaunissa ja taman pv tyoasioita miettiessa. Nyt olo on vasynyt mutta ei sinansa krapulainen. Olisihan tuon puolikkaan vapaan voinut paremminkn viettaa. Ja kesakuun ekalle tuli punainen miikka.
Kuulostaa varmaan itsekusetukselta mutta olen siirtynyt enemman kevytoluisiin. Ennen se oli valkoviini jota juotiin kuin vetta ja jalkiolot oli mita oli.
No tanaan ei tissutella. Lenkki kaverin kanssa illalla. Seuraava suunniteltu juomapv on ensi vkon la. Silloin naapurin grillibileet.
SW10
Vahvasti panostava jäsen

Ollut juomatta

ViestiKirjoittaja Vilma1966 » 3.6.2020 09:48:50

2 kosteaa viikonloppua per kuukausi ei ole mielestäni paha, kun ne oli vielä seurassa. Tietysti kannattaa olla hereillä asian suhteen, ettei nyt kesän lämmetessä lähde laukalle enempää. Ainakin itsellä on huomattavasti vaikeampi vastustaa kiusausta kun on lämmin ja voi olla ulkona istuskelemassa. Taitaa olla kaikkein sitkein mielikuva itselläni alkon suhteen tuo lämmin kesäiltapäivä ja kylmä alkoholi pitoinen juoma. Ja sinun nummella kaljoittelu taitaa mennä samaan piikiin :D Eka mielikuva tuosta oli teini iän pussikaljoittelu jossain kallioilla :lol:
Vilma1966
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja SW10 » 6.6.2020 11:48:10

Tanaan on tehnyt mieli viinia. Kello taalla Mansessa ei ole viela edes 11 aamulla. Viikko tuon maanantain jalkeen meni ihan kivasti. Ei mielitekoja alkoholiin. Tana aamuna kun herasin, nousin ilmeisesti vaaralla jalalla ja heti oli mielessa etta milloinkahan kehtaisin tuosta lahikaupasta hakea pari pulloa ja heittaytya sohvalle. Ilmakin on tosi surkea ja tylsyys valuu paalle. No, jos aamulla hinku oli asteikolla 1-10 kasin luokkaa niin nyt se on tippunut 6 ja 7 valille. Yleensa la aamuna kayn kaverin kanssa pitkalla lenkilla mutta tanaan ilmojen vuoksi kummatkin sanoimme ei.
Entisessa elamassahan juuri perjantai tai lauantai oli niita pahoja kompastuskivia kun niista lahti pahimmillaan viikon putki paalle. Eli parempi muistella hiukan menneita :?
No, jospa tassa kahvit joisin ja uskaltautuisin ulos kavelemaan tuohon myrakkaan... :)
SW10
Vahvasti panostava jäsen

Ollut juomatta

ViestiKirjoittaja SW10 » 6.6.2020 11:58:57

Vilma, kylla olen kanssasi samaa mielta. Taallahan ei terassit etc ole auki joten heti kun lampenee niin voi tehda mieli menna pussikaljalle nummelle tai puistoon :lol: Tannehan on taman viikon jlk taas tulossa lamminta. En nyt siita itseani soimaa jos joskus auringon alla otan. Siina ei yleensa edes tule ylilyonteja kun on ulkona varsinkin seurassa. Mun pahapaikka on huono saa + pahalla tuulella + sohva + tonkka viinia. Pitaisikohan sohva pistaa vaihtoon... :roll:
SW10
Vahvasti panostava jäsen

Ollut juomatta

ViestiKirjoittaja SW10 » 29.6.2020 12:38:19

Kesakuu on mennyt huomattavasti kosteammin kun suunnittelin. Nyt tuli tissuteltua viela torstai-sunnuntai melko lailla putkeen. Eli lounasviinit ja oluet pitkin paivaa paalle. Onneksi tajusin eilen sunnuntaina jarrutella ja pistin pullot kiinni iltapaivalla. Nyt ei fyysisesti ole sen kummempi olo, mutta viime yo oli yhta painajaisten nakemista ja hikoilua - ja kuten aina tulevaa tyopaivaa "pelaten". No ei tama tyopaiva sen kummoisempi nyt ole. Pari kokousta ja normaalia duunia. Taallahan oli niinkuin Suomessakin kovat helteet, joten siina yksi tekosyy tissutteluun. Toinen tekosyy on se, etta torstaina valtasi taas sellainen tylsyys. Olin viikon verran juossut kovin pitkia lenkkeja, mutta tuli siihenkin kyllastyminen (nuo lahimetsan/nummen juoksupolut on nyt nahty tuhat kertaa varsinkin pandemian aikana) ja ajattelin sitten palkita itseani. Perjantaina humalluin aika lailla, sita tapahtuu harvoin nykyaan. Lauantaina aloitin tissuttelun jo aamupaivasta. Oli siina viela kaverin synttarit jota juhlittiin netin valityksella ja maljoja kilisteltiin kunnolla koko lauantai iltapaiva. Eilen sunnuntaina kun menin nukkumaan niin tiesin etta painajaisia tulee (join "vain" viisi 0.5l olutta ja kaksi lasia viinia sunnuntaina) ja vitutti jo valmiiksi. Jalkeenpain kun analysoi niin oikeasti 2-3 paivaa on "kivaa", mutta sitten alkaa tokkimaan. Sisuskalut eivat varmasti tykkaa hyvaa. Nyt taytyy aikuisten oikeasti viettaa vaha-alkoinen heinakuu. Siina on heti viikko lomaa ja vaikka kuinka tylsaa olisi niin ei. Tuntuu etta olen turvonnutkin, yleensa olen melko hoikassa kunnossa joten taytyy taas valtella ihmisia muutama paiva :roll:
SW10
Vahvasti panostava jäsen

Ollut juomatta

EdellinenSeuraava

Paluu Me Vähentäjät