Paivitellaas ja jaaritellaas tanne omaan ketjuun.
Menneena viikolla otin kahtena paivana, maanantaina ja tiistaina. Ei overeita, ehka tiistaina hiukan liikaa kun keskiviikkona oli vahan paansarkya. Lisaksi taalla oli aikamoinen helle niin nestehukkaakin tuli normaalia enemman. Sain edellisella viikolla ihan mukavia tyouutisia (taas isohko palkankorotus, niinkuin viime vuonnakin) ja ajattelin etta sita kylla juhlistan. Eli maanantaina toiden jalkeen punaviinipullo auki ja sen lipittelya + 4 pienta olutta. Tiistaiaamuna ei mitaan krapulantuntemuksia, ehkapa nuo hyvat uutiset laittoivat myos endorfiinit liikkeelle. Sitten tiistaina kavin ravintolassa syomassa toiden jalkeen ja kotona viela join - olin jo kuitenkin yhdeksalta sangyssa, mutta unohdin juoda kunnolla vetta siksi keskiviikkoaamuna oli hidas kaynnistys. Kymppiin mennessa olin jo ihan ok ja ei tehnyt enaa alkoa mieli. Ja tyopaiva sujui ihan hyvin ja tietty illalla pitka lenkki paahteessa (join varmaan kolme litraa vetta sen jalkeen

).
Kieltamatta yli kolmen viikon raitisitelun jalkeen olin ma iltana ihan sfaareissa, mutta muistuttelin itseani mita putkista seuraa, joten ei overeiksi mennyt. Ja en nyt mitenkaan puolustele, mutta tuntui etta tuossa alko toi hiukan lisa-arvoa "juhlintaan".
Eli nyt heinakuussa tahan asti (kirjoitan tata sunnuntaina 28.7.) 2 juomapaivaa. Tanaan en ota silla olen jo Lontoossa kun taman tulevan viikon tyot tehdaan taalla. Tiistaina on yhteinen illallinen jossa voin ottaa pari lasia viinia tai olla ottamatta - teen ihan fiiliksen mukaan. Halusin tulla tanne jo sunnuntaina, ettei huomenna maanantai aamuna tarvi herata neljan aikaa aamulla.
Junassa luin teidan muiden paivitykset (oli nelja tuntia aikaa ja ennen vanhaan tuossa ajassa olisi jo hyvat nousuhumalat saanut aikaan).
Palaan Manseen torstaina ja sitten onneksi ei ole mitaan sellaista sosiaalista tilannetta elokuussa, missa alkoa olisi tarjolla.
En tassa nyt tyytyvaisyydesta halkea, mutta pieni onnistumisten ilo on heinakuusta kun ed vuosina heinakuut ovat olleet ne kosteimmat joulukuun jalkeen. Ja "vain" 2 putkea (max 4pv) tana vuonna. Paasiainenhan oli vahan katastrofi - tai siis ne jalkiloylyt, kun krapula kesti kaksi paivaa. Se on viela muistissa ja varmasti alitajuisesti auttoi tuota ma-ti "juhlintaa".
Toivotan kaikille kanssamatkustajille leppoisaa sunnuntaita ja hyvaa alkavaa viikkoa!