Mua on jo pitkään, myös ennen kuin aktiivisesti aloitin vähentämisen, ihmetyttänyt se kun aikuiset ihmiset jaksavat innostua ilmaisesta viinasta. Ehkä johtuu siitä, että itsellä sen juominen ei ole ollut mikään taloudellinen kysymys pitkään aikaan. Mutta kun nuo tyypit jotka on kuin kakarat karkkikaupassa on monesta saman ikäsiä ja samaa tulotasoa kuin minä ja silti tosiaan jaksavat viikkoja etukäteen ja viikkoja jälkikäteen puhua siitä kuinka paljon sitä ilmaista viinaa on / oli tarjolla. Melkein olen kade, kun en itse jaksa tuollaisesta innostua. Silloin kun juon niin juon saman verran maksoinpa sen itse tai en.
Nytkin on suunnitteilla eräät illan vietot firman piikkiin ja kun olen pyytänyt ideoita siihen mitä teemme niin monelle tuntuu olevan tärkeintä se, että jää tarpeeksi budjetista rahaa alkoholijuomiin. Siis täh? Kyllä minä mieluummin näen että firma maksaa minulle hyvän illallisen ja jotain hauskaa ohjelmaa ja vaikka sitten itse ostan ne juomat siihen päälle. Mutta prioriteetit itse kullakin.
Toivottavasti näissä meidän tulevissa työpaikan illanistujissa kukaan ei paljastu kännissä tuollaiseksi idiootiksi kuin sinun seura

. Tuskin malttaisin olla jotain terävää täräyttämättä päin näköä vaikka ei se välttämättä työ ilmapiiriä sitten paranna. Haluan uskoa, että nämä tyypit täällä ei ole noin kamalia.
Peco, tuo varmaan tarkoittaa, että olet taas Suomen kamaralla? Ei kai tuollaisia tolloja löydy lätäkön toiselta puolen? Vaikka kai niitä on joka suunnassa, jos vaan vauhtiin pääsevät