Olet täällä

Vilmatsonin juttuja

Haluatko tukea ja keinoja alkoholinkäytön vähentämiseen? Me Vähentäjät on vertaistukeen perustuva keskustelupalsta kaikille, jotka etsivät muutosta alkoholinkäyttöönsä. Kirjoittaminen vaatii rekisteröitymisen.

Valvoja: Päihdelinkin toimitus

Re: Vilmatsonin juttuja

ViestiKirjoittaja Ms.Marvel » 3.3.2020 04:54:23

Hyvä arki = best <3 Näin keski-iässä sitä osaa jo arvostaa. Niin ja hei vaan, ajattelin käydä ilmoittautumassa, kun olen aika paljon juttujasi täällä lueskellut :)
Ms.Marvel
Miedosti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja vilmasto » 3.3.2020 10:32:58

Minä se vaan aina hämmästyn kun joku ilmoittaa lukeneensa mun juttuja täällä kun unohdan välillä kuinka julkinen tämä minun salainen päiväkirja onkaan :shock: julkinen ja salainen sekä suodattimilla varustettu :lol:
Mutta niin kuin Ameebakin toteaa niin se nimettömyys on se miksi tänne voi näitä tuntemuksia kirjoittaa.
Joskus olen käynyt lukemassa niitä alkuaikojen juttujani, että muistuis mieleen mistä pisteestä sitä lähdin tähän hommaan.
Olen ihan hämmästynyt, että tuommoistako se tosiaan oli?! hyvä potku perseelle ettei pääse lipsahtamaan vanhoille raiteille.
Välillä olen tuskaillut sitä kun tunnen itseni täällä vanhaksi kehäraakiksi ja jotenkin tuntuu ettei tästä tule koskaan valmista.
Enkä edes tiedä mitä se valmis tarkoittaa.

Yököt on siis yököttänyt ja nyt on vapaitten vuoro. Olen kyllä tosi väsynyt edelleen ja ei oikein ajatus kulje.
Nauratti äsken kun kirjoittelin tuota alkua ja jotakin tuijottelin taas ulos miettiessäni niin tajusin kohauttelevan olkiani ihan kuin jollekin tosiaan selittäisin jotakin :lol:

Tsempit jokaiselle tavoitteissanne.
Believe you can and you´re halfway there.
vilmasto
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja vilmasto » 11.3.2020 08:35:17

Viikko edellisestä sepustuksesta ja taas istun kahvikuppini kanssa vapaapäivän aamuna heräilemässä täällä. Edellinen vapaa ei ihan viinittä mennyt. Tai siiderittä oikeesti..mutta eipä sen väliä kun viina on viinaa. Nyt taas vapaat on mennyt alkotta koska joka vapaalla en saa niitä pulloja aukoa. Eikä ole edes käynyt mielessä. Tai joo vilahtihan se mielessä tuossa yksi päivä töissä kun oli pääkoppa aika täynnä kaikkea työjuttua, mutta se vain vilahti ajatuksena.

Tuossa noita Helenan lomajuttuja lukiessa pakko omistakin lomajutuista kertoa. Mullakin kun on ihan kivasti jemmattuna lomapäiviä pidettäväksi vielä ennen kesälomakautta ja kun minä oon se halpojen lentolippujen metsästäjä niin mitäpä luulette onko mulla varattuna lennot jonnekin tuonne päin missä semmonen yksi pieni virus nyt riehkasee? toki se nimeltä mainitsematon pikku mörkö on tänne kotimaahankin jo ilmaantunut ja vauhtihan vaan kiihtyy. Eli lomasuunnitelmat on nyt hmmmm..aika epäselvät :lol:
Minä olen aika rohkea reissaaja, mutta rajansa nyt siinäkin rohkeudessa. Mutta nyt vaan odotellaan ja katsellaan miten tässä käy.
Ei vituta tms voimakasta tunnetta asian suhteen. Loma se on aina loma vaikka suunnitelmat muuttuisi.
Eniten mua ärsyttää tämän viruksen suhteen se kun sitä uutisiointia tulee nyt joka tuutista korvat täyteen. Totta kai asiasta pitää tiedottaa, mutta rajansa siinäkin. Töissä tämän tilanteen huomaa asiakkaitten puheissa ja ehkä muutaman kerran on tullut heitä rauhoiteltua asian suhteen, mutta niin minun kuuluukin rauhoitella.

Tosiaan vapaat menossa ja ei mitään suunnitelmia. Joo kotitöitä nyt löytyy aina, mutta muuta suunnitelmaa ei ole. Tässä kahvini kanssa olen miettinyt, että mitä mun tekis nyt mieli tehdä. Ryyppääminen ei ole vaihtoehto 8) Kaupassakin kävin jo eilen illalla niin ei ole mitään asiaa kaupungillekaan tai edes lähikauppaan. Ehkä mä lähden vaan epämääräiselle kävelylle ja ehkä mä vaan löhöön sohvalla sitten.

Tsemppiä tavoitteissanne <3
vilmasto
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja venkku » 11.3.2020 22:08:52

Jep ehkä ei kannata Roomaan tai sinnepäin nyt matkustaa. :D
venkku
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Ms.Marvel » 11.3.2020 22:56:57

Samaa mieltä COVID-19-uutisoinnista - asiallinen tiedon jakaminen on tottakai erittäin jees, mutta Iltapulujen paniikkiotsikot aiheuttavat lähinä vitutusta. Ei me nyt olla kaikki tähän(kään) tautiin kuolemassa...
Ms.Marvel
Miedosti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja vilmasto » 16.3.2020 06:37:57

Uusi viikko ja tiedä sitten onko uudet vai vanhat kujeet niinkuin sanotaan. Tällä hetkellä tilanteet muuttuu sinne tänne tuossa tuokiossa.
Perjantaina tuntui jotenkin kun koko Suomi olis kääntynyt päälaelleen vessapaperivitseineen ja kassajonoineen.

Mutta tämä vähentelijä huomasi jotakin uutta ajatusmaailmassa. Siis ennenhän kun ne vapaat alkoi niin päässä oli semmonen jippiijippiijuuaanviinaa-rallatus menossa just sinä päivänä kun se vapaa alkoi. No sitten kun tein sen säännön ettei joka vapaalla saakaan juoda sitä viinaa niin se rallatus luonnollisesti loppui. Tilalla oli aluksi semmoinen ärtynyt/masentunut olo sen takia. Sitten se ajan mittaan muuttui vaan joksikin tylsäksi oloksi. Mutta tässä eräänä päivänä tajusinkin ettei ole sitä ärtynyttä eikä tylsistynyttä tyyppiä mun mielessä vaikka on ihan holiton vapaa tiedossa. Vähän hankala se on pukea näitä pääkopan ajatusrallatuksia sanoiksi, mutta jotain on muuttunut.
Milloin se on muuttunut niin siihen ei ole vastausta. Tässä vaan jossain välissä ja tajusin sen muka kuin salama kirkkaalta taivaalta.
Ja aikaisemmin se alkottomien vapaitten kantava voima on ollut ajatus krapulattomasta aamusta, mutta jo aikani olen iloinnut siitä ettei tarvitse murehtia onko juotavaa riittävästi ja voi mennä nukkumaan vapaallakin hyvissä ajoin jnejne. No tämä nyt on jo tosiaan olleet pitemmän se ilo mun elämässä, mutta tulipa jostakin mieleen yks päivä moiset ajatukset.
Ehkäpä siitä kun jostain luin, että poliisi lopettaa koronan takia puhallusratsiat vähäksi aikaa. Mun suuri pelko on aina ollut se krapulapäivien auton rattiin meno. Sen takiahan minä tieni tänne plinkkiin löysinkin kun vuosia kävin laskemassa niitä annoksia, että montako meni ja milloin uskaltaa ajaa. Jos käry olis käyny niin minuthan olis viety verikokeisiin pahimmassa tapauksessa omalle työpaikalle. Niin kun luin tuon uutisen niin se kait se aloitti taas kaiken miettimisen. Herätteli vähän.

Sitäkin olen miettinyt, että jos nyt joutus yhtäkkiä karanteeniin. No härremingyyd kyllä mulla vilahti mielessä punkkupönttö kun luin/kuulin näistä kotikaranteeneista. Sitten mä muistin ettei ne kuulukaan mun elämään enää! mutta kyllä minä siinä kaiken väsymyksen ja kiireen keskellä naureskelin mielessäni, että olispa se kotoisaa makoilla kotona sohvalla ja liruutella pöntöstä juomaa välillä kaveriksi. No eihän se nyt oikeasti noin menisi, mutta mielessä se vilahti.

Eletään omituista aikaa.
En osaa nyt sanoiksi pukea mikä fiilis se töissäkin on. Joskus oli puhe siitä suora-viiva-suu-olosta...vai mikä se nyt olikaan. Oliko se icetea tai Pecorino vai kuka se oli kun puhuttiin, että on semmoinen suora-viiva-suu-hymiö olo. Semmonen olo mulla on töitten suhteen, ei naurata eikä itketä. On vaan jotenkin vakava olo.
Mitähän Icetealle ja Pecorinolle kuuluu?? paljon muitakin joitten kuulumisia kaipaan.
On paljon uusia nimimerkkejäkin, mutta en vaan saa aikaseksi kirjoitella heille mitään.

Mutta alkaa olla kiire pikku hiljaa. Pitää vielä vähän silmiä maalata ja ojentaa hiuksia ennen kuin laahustaa töihin.

Oikein hyvää viikon alkua kaikille. Pitäkää huolta itsestänne.
Ja tsempit tavoitteisiinne <3
vilmasto
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja vilmasto » 18.3.2020 06:33:38

Pitkästä aikaa näin talosta unta.
Olinkin ekaa kertaa ostamassa taloa enkä vain joutunut jotenkin sinne talolle. Se ei ollut tuttu talo niin kuin joskus on ollut.
Se olikin tiilitalo. Semmonen perustalo jostain 90-luvulta niin kuin tämä meidän nykyinenkin. Ihan okei kuntonen. Lähdin siinä sitten pihaa tutkimaan ja piha olikin iso. No sitten menin takasin taloon ja huomasin sitten, että paljon olikin entisen asukkaan tavaroita siellä. Yhtäkkiä olinkin käytävällä ja potilas tuli kyselemään minulta apua. Kiiruhdin paikalta pois ja huusin etten kerkeä sua nyt auttamaan. Kipitin käytävää pitkin sinne taloon ja sielläpä olikin työkavereita ja ne oli vallottaneet pöytiä töitä varten. Se ei ollutkaan enää mun talo, mutta tajusin siinä jo ostaneeni sen ja mua otti se päähän :shock: lähdin sitten tutkimaan toista kerrosta. Hassua sinäänsä kun se talo oli alunperin yksi kerroksinen. Se toinen kerros olikin joku vanha hatara latomainen vintti. Siinä sitten työkaverin kanssa siunailtiin, että miten tämä voi olla mahdollista, että on tämän näkönen ullakko. No kohtapa olinkin sitten lähdössä jonnekin kävelylle ja ihmettelin siinä pihalla, että onpa se jotenkin ruma talo. Se oli nimittäin sitten tiilitalo jonka päällä oli lato.
Okei...viime päivien tapahtumathan ne sekottui tuonne uneen ja alitajunta se käsitteli kaikkea yöllä. Mutta se alku oli kuitenkin niin erilainen kuin ennen. Ne on aina olleet ihan erilaisia ja pelottavia ne mun talot unissa. Lapsuuden kodissa en ole enää vähään aikaan käynyt. Edistystä.

Eilen oli pitkästä aikaa fiilis, että istusinpa äitin luona omassa tuolissa muumimuki kädessä ja höpötettäs jotakin. Tai äiti siis jaarittelis omiaan ja minä nyökkäilisin siinä villasukat jalassa. Vaan enhän minä prkl saa nyt mennä äitin luo käymään. Onneksi se on niin tolkku vanhus ettei mulla sen puoleen ole huolta, eristää kyllä itsensä nyt tehokkaasti kuukaudeksi mökkiinsä.
Poikkeuksellisesti en ole nyt haaveillut istuvani jossakin keski-Euroopassa kahvilassa tai missään muuallakaan Suomen rajojen ulkopuolella.
En ole metsästänyt halpoja lippuja yhtikäs minnekään. Kunhan nyt saisin pitää lomani eikä sitä peruttaisi niin kuin yksi uhkakuva nyt on.
Kummallisesti kuitenkin olen nyt tyytyväinen siihen ettei mun työtä voi tehdä etätyönä vaikka vähän olen kateellinenkin niille jotka siihen pystyy. Minulla on nyt fiilis, että se viinipirukin vois kuiskutella taas enemmän jos olisin kotona.

Elämme omituisia aikoja.
Pitäkää huoli itsestänne ja edelleen oikein isot tsempit tavoitteisiinne <3
vilmasto
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja vilmasto » 22.3.2020 09:50:43

Minulla oli tässä muutama lomapäivä ja muutama vapaapäivä. Oli tarkoitus tehdä pikkunen reissu vaan luonnollisesti se homma peruuntui. Olen ollut kotona niin kuin moni muukin. Mies on ollut etätöissä tässä lähistöllä mökillä eli olen ihan yksin saanut olla.
Tuli tarpeeseen.
Olen yrittänyt järjestellä pääkoppaani järjestykseen. Olen siivonnut monta tuntia näinä päivinä, tykkään siivoamisesta kun sen saa tehdä rauhassa niin voi samalla miettiä. Välillä stereot (aijai kuinka se aina naurattaakaan nämä stereot :lol: kuka se olikaan kun vinoili näistä meille keski-ikäsille..joku nuori tyyppi se oli) on huutanut täysillä ja välillä olen ollut ihan hiljaisuudessa. Tunnustan maanneeni välillä lattialla tuijottamassa kattoon. Jos olis kesä niin olisin maannut jossakin nurmikolla...nyt ei oikein huvittanut tuonne ulos mennä makoilemaan. Olen tissutellut viinipullon ja lisäksi siidereitä näitten päivien aikana. Olen nukkunutkin paljon, kietonut itseni pehmeitten peittojen ja tyynyjen sisälle. Olen tehnyt paljon pilkkomista vaativia ruokia. Olen kävellyt auringonpaisteessa.
Olen siis tehnyt vaikka mitä :shock:
Mullahan on joskus tapana mennä peiton alle murjottamaan ja sitten alkaa naurattamaan se murjottaminen.
Nyt oli vähän pitempi murjottaminen kyseessä.

Eilen kello lähestyi kolmea ja vanha wine-o-clock-fiilis oli jo jäytänyt muutaman tunnin. Niin paljon otti se vanha fiilis päähän, mutta joinkin kahvit ja menin vähäksi aikaa nukkumaan. Se meni sillä sitten ohi. Mieskin siinä sitten illalla kotiutui ja join mä sitten viinipullon loput (yks lasillinen) ja jokusen siiderin.
Kyllä tällä viikolla jotkut viinamäärien suositusrajat paukkui näitten päivien aikana, mutta aika vähällä selvisin tästä kuitenkin.
Joskus ennen ei olisi yksi pullo viiniä riittänyt monelle illalle. Liekkö tämäkään mikään elvistelyn paikka, mutta mulle se on.

No kyllähän kaikki tietää mikä se tällä hetkellä ärsyttää. No se saippuaa pelkäävä virus!!
Tämä oli tervetullut breikki helvetin esikartanosta ja sieltä hemmetin etulinjasta mihin minäkin kuulun monen muun tavoin.
Korona-uutista ja juttua pukkaa joka tuutista. Ja töissä on ohjeet joitten mukaan mennään, mutta siviilissä meinaa kaikesta huolimatta ajatus lähteä laukalle. Tai itse tiedän mitä teen, mutta mua suoraan sanoen vituttaa joittenkin asenne tähän hommaan.
Ei ole syytä paniikkiin, mutta ei sillekään voi mitään jos ihmisiä pelottaa. Mutta ei ole varaa hälläväliä-asenteeseenkaan vaikka sekin voi olla oikeasti pelkoa.

En ole yksin sen kanssa, että moni juttu on peruttu. Ei niihin kannata jäädä makaamaan, mutta piti mun saada jotenkin ne jutut kuopattua pois. Puhdistaa kevään kalenteri toisenlaiseksi. Perua kaikki sovitut menot ja jos se työvuorolistakin menee välillä uusiksi niin sekin pitää nyt vain hyväksyä.
Nyt on semmonen tyhjä paperi olo. Semmonen taistelija minussa kuitenkin alkoi eilen tuolla jossakin mielen sopukoissa heräämään.
Vähän jo naurattikin se taistelija...näytteenottotikku tanassa maski naamalla heiluva suojatakkinen akka :lol:

Omituinen maailmanmeno, mutta pidetään itsestämme ja toisistamme huolta.
Ja luonnollisesti nyt isot tsempit tavoitteisiinne ettei se tuo virus saa aukomaan niitä viinapulloja liikaa!
vilmasto
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Ms.Marvel » 22.3.2020 20:35:00

Vilmasto, sä olet sankari näinä aikoina (ja muutenkin tottakai, helvetin tärkeää työtä teet)! <3
Ms.Marvel
Miedosti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja vilmasto » 23.3.2020 08:13:47

Voi kiitos ms.Marvel vaan en minä mikään sankari sentään ole :lol: meitä on paljon ammatteja jotka on nyt samassa asemassa.
Nyt vaan ollaan herätty tajuamaan kuinka suojaton mm. se kaupan kassa ja bussikuskikin on...ja moni muu.
Mitään muuta en toivo niin paljon kuin se, että jokainen ottaa nyt tosissaan nämä määräykset, ohjeet, kehoitukset ja käyttää sitä järkeään.
Vaikka ne voi tuntua aluksi yliampuvilta ohjeilta niin kyllä niin monessa maassa on jo nähty ettei ne ole
Nyt ei ole yhtään vähättelyä vaikka hiukan liioitellakin suojautumisessa. Ja se mikä nyt monelta unohtuu on se kuinka helposti tämä leviää.

Mutta mitäpä tuota saarnaamaan asiasta, kyllä tätä tulee joka tuutista muutenkin.

Tuli tässä mieleen, että mitäköhän se Sylvia ja mun serkku tuolla pilven reunalla nyt tästä maailman menosta tuumailee.
Aika hyvin kun sain tuon lauseen kirjoitettua niin radiosta räjähti Rammsteinin Du hast :lol: tilanteeseen sopiva biisi 8)

Aurinkoa jokaiselle <3
vilmasto
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja vilmasto » 29.3.2020 08:38:30

Jokapäiväinen rutiini jatkuu eli aamua iltaa pitää tarkastaa mitä tänne on kirjoiteltu. Vähentäjät on aika vaitonaista kansaa ollut viime aikoina, lopettajilla on juttuja, mutta sieltä luen valikoiden ja jännitän onko Tyräkki käynyt kaupassa.
Jokaviikkoinen juttu myös kirjoittaa tänne vaikkei tunnu olevan mitään sanottavaa. Aamukahvirutiini.

Valikoiden kuuntelen ja katson uutisia. Välillä kyllä tajuan surffailevani jonkun iltapäivälehden sivuilla ahmimassa juttuja ja lukuja.
Töissä ohjeita ohjeitten perään (nekin muuttuu ja elää koko ajan) sekä suunnittelua ja valmistelua. Päivä kerrallaan ja tilanne tilanteelta.
Hapannaamakolleegat vituttaa edelleen vaan yritän niistäkin selvitä jotenkin luikertelemalla.
Istuin siellä mökötyspuussa vähän aikaa aika lamaantuneena vaan onneksi pääsin sieltä alas.
Löysin jonkin uuden tason siihen etten ajattele mitä jäi/jää nyt tekemättä/menemättä koronan takia. Ja yritän olla ajattelematta, että kesälomakin on vähän vaakakupissa just nyt, että saako sen pitää vai ei. Joo joskus sen saa, mutta saako sen silloin pitää kun olen sinne listalle sen merkinnyt.

Ryyppääminen käy mielessä, mutta jokin nyt siinäkin jarruttelee, ei se ole semmoista palavaa himoa kuitenkaan, mutta mielessä käy. Tunnustan ostaneeni muutaman viinipullon kaapin perukoille ja jääkaapissakin on siidereitä varalta. En tiedä minkä varalta. Tai no sen varalta jos iskee joku juomiskohtaus tietysti. Enpä tiedä uskaltaisinko tuommosia hätävaroja pitää kaapeissa jos olisin karanteenissa ja jatkuvasti kotona. Sitä minä olen kyllä miettinyt, että kuinkahan kamalasti minä tissuttelisin viinipönttöjeni kanssa jos kuukaudenkin olisin kotona :shock: töissä käyminen kuitenkin rytmittää edelleen elämää.
Vaarallista vähentäjän elämää pitää viinipulloja jemmassa 8)
Mutta vielä vaarallisempaa kait se kaupassa käynti on näinä päivinä 8) siinä onkin ollut pohtiminen kun olen tottunut käväseen kotiin tullessa hakemassa pikkuostokset. Monta kertaa viikossa yleensä piipahdan kaupassa. Kori riittää yleensä vaan nyt miehen kanssa ollaan kaksi kertaa lastattu kärrylliset ruokaa täyteen. Ja sitten siinä samalla ollaan tehty kummankin isän ruokaostokset myös viikon tarpeiksi.
Ja mennen tullen pitää käsiä pestä kaupassa ja vielä sitten taskusta kaivelen välillä käsidesipulloakun tulee olo, että nyt käsissä on JOTAIN. En minä ole koskaan siviilissä lutrannu käsidesin kanssa, mutta niin vaan se pikkupullo nykyään kulkee taskun pohjalla mukana.

Niin. Ei minulla mitään sanottavaa tänne ollut, mutta niin vain on taas iso mukillinen kahvia tyhjentynyt ja muutama sananen tullut naputeltua :lol:
Voikaa hyvin, olkaa varovaisia ja pysykää tavoitteissanne <3
vilmasto
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Helena100 » 29.3.2020 08:51:20

Eilen justiin työpaikan kahvihuoneessa puhuttiin, että on se onni näinä aikoina tällainen työ jota ei voi tehdä etänä :D

Määki lotraan käsidesillä vapaa-aikana ja käyn hanskat kädessä kaupassa. Tähtään siihen, että minä en olisi se joka koronan työpaikalle tuo. Voi olla että kovin moni vanhus ei taudista selviäisi.

Tänäänkin on kiva mennä töihin kun listan mukaan on mukavat työkaverit remmissä. (Tämä päivityshän olisi passannut paremmmin positiivista tänään ketjuun :lol: )
Helena100
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja vilmasto » 7.4.2020 08:33:07

Uusi viikko taas, taitaakin olla jo tiistai ja pääsiäinen aika lähellä. Se pääsi jotenkin nyt yllättämään nurkan takaa koko pääsiäinen :shock:
Elämä on jotenkin nyt tasaista putkea koko ajan. Ei sentään ryyppyputkea 8) mutta semmoista kun heräät niin menee hetki, että on ihan tavallinen olo ja sitten kuitenkin muistat sen yhden viruksen. Nyt siitä on tullut arkipäivää siitä viruksesta. Sitä on vaan tottunut siihen ettei tiedä sitä päivämäärää milloin tää muuttuu ennalleen. On ollut pakko tottua ajatukseen.

Välillä edelleen on olo, että voisipa itsensä pyörittää johonkin pehmeään pumpuliin piiloon tätä kaikkea. Pistäis pään pensaaseen ja olis piilossa. Menis johonkin laiturille makaamaan ja kuuntelis laineen liplatusta. Tai makais Välimerellä hietikolla kuuntelemassa meren ääniä.
Olis myös mukavaa kun meidän talo täyttyis ihmisillä ja grillattaisiin sekä naurettais paljon. Jäis monta yövierasta ja aamulla istuttaisiin pitkään aamukahvilla.
Se mitä nyt en halua tehdä on, että marinoisin itseäni yksinään sohvan nurkassa punaviinihöyryissä. Se on kummallista, että sitä en nyt halua tehdä.

Mutta lupailee lämmintä viikkoa kuitenkin ja työt odottaa tekijäänsä. On ollut raittiita vapaita eli se asia on okei.

Tsemppiä tavoitteisiinne <3
vilmasto
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja SW10 » 7.4.2020 11:54:43

Moi Vilmasto
Osuit asian ytimeen kun sanoit etta olisi kiva pistaa paa pensaaseen etc mutta punaviinihoyryissa ( :D ) sohvalla lojuminen ei just nyt kiinnosta. Mulla on ihan samanlainen fiilis ainakin nyt. Pelotteena toimii tietysti se yksi nimeltamainitsematon popo. Olisi siis aivan kamalaa jos esim tissuttelisi kunnolla muutaman paivan ja sitten krapulan lisaksi saisi tuon sairauden samaan syssyyn.
Hyvia vointeja sinne !

terv. SW10
SW10
Vahvasti panostava jäsen

Ollut juomatta

ViestiKirjoittaja vilmasto » 13.4.2020 09:36:58

Pääsiäinenkin alkaa olemaan aika finaalissa. Ja minä sain jäädä lomalle vaikka välillä tilanne näytti toiselta. Aika paljon olen aina talvilomiani jemmaillut keväälle kun kesälomankin pidän sitten mielelläni ihan viimesten joukossa elokuussa.
Nyt on kuitenkin ihan turha vielä miettiä kesälomia kun tilanne on mikä on, siihen on vaan nyt tyydyttävä. Monihan joutuu jo nyt pitämään kesälomiaan eikä sekään nyt varmaan kovin mukavaa ole.
Mutta nyt iloitsen tästä eilen illalla alkaneesta hetkellisestä vapaudesta. Kaikki etukäteen suunnitellut menot luonnollisesti on peruttu ja alkuärsytyksen jälkeen se on niin hyvä kuin voi olla. Istunpa siis plinkissä enkä ole kaivelemassa matkalaukkua varastosta esille.
Ajattelin pari päivää nukkua ja nukkua. Olen tosi väsynyt ja siihen ei auta mikään muu kuin levähtäminen. Ainahan ennen lomaa olen väsynyt, mutta nyt väsymys on erilaista.
To do-projekteja mulla kyllä löytyy kotoa sitten kun olen nukkunut tarpeeksi. Kateellisena olen lukenut kun ihmiset on kotoilleet pakosta ja tehneet vaikka ja mitä. Jotkut taas on levähtäneet niin siitäkin olen ollut kateellinen. Mutta hei oikeesti hyvällä tavalla kateellinen!!

Eilen sitten istahdin sohvan nurkkaan saunan jälkeen ja kaveriksi kaivelin pari sihisevää alkoholipitoista juomaa. Oli fiilis, että antaa mennä vaan vaikka aamuyöhön asti, että nyt hemmetti vieköön marinoin itseäni viinassa jne. Olin lähes uhoavalla mielentilalla liikkeellä.
Nolosti kävi vaan niin, että nukahdin sohvalle ennen kympin uutisia. Enkä ollut edes kerennyt juomaan kuin ne kaksi.
No siinäpä nyt ei suurta vahinkoa sattunut vaikka sammuinkin kuin saunalyhty.

Mutta nyt siis pari viikkoa lomaa ja reissussahan ne viinit ei tuottais tuskaa, mutta nyt sitten kotona voinkin olla vähän ihmeissäni :shock:
Nyt vilmaston luonteenlujuutta testataan. Pitempään vähennellytkin on nyt vähän uuden edessä. Äkkiäkös tässä parin viikon aikana lipsahtas vanhoille raiteille, tuskin nyt siihen kolmen vuoden takaseen, mutta sinne päin.

Muutapa en nyt osaa sanoa, että tsemppiä tavoitteisiinne ja samaa myös minulle <3
vilmasto
Vahvasti panostava jäsen

EdellinenSeuraava

Paluu Me Vähentäjät