Olet täällä

Vilmatsonin juttuja

Haluatko tukea ja keinoja alkoholinkäytön vähentämiseen? Me Vähentäjät on vertaistukeen perustuva keskustelupalsta kaikille, jotka etsivät muutosta alkoholinkäyttöönsä. Kirjoittaminen vaatii rekisteröitymisen.

Valvoja: Päihdelinkin toimitus

Re: Vilmatsonin juttuja

ViestiKirjoittaja vilmasto » 25.9.2019 08:32:25

Kiitos Ulpukka sanoistasi ja oikein ilahduttaa kuulla, että joku on lukenut ketjun alusta loppuun. Ja samalla se aina hämmentää kun välillä unohdan, että tämä mun salainen päiväkirja onkin aika julkinen. Hyvällä tavalla siis hämmentää! Toivon sinun päivääsi suotuisia labroja, että huomisen hoidot onnistuisi <3

Mä näin viime yönä taas talosta unta, olen nähnyt varmaan kymmenen vuotta näitä unia. Ellen kauemminkin. Se talohan on alunperin ollut todella pelottava kaksikerroksinen ja täynnä huoneita joihin en uskalla mennä. Olen vaan tiennyt, että seinän takana on jotain pelottavaa. Se oli alunperin semmonen vanhan kansakoulun tyylinen se talo ja sitten se muuttu vähän paremmaksi ja modernimmaksi se talo vuosien aikana. Mutta iso ja moniulotteinen talo se edelleen oli. Se on ollut yksikerroksinen ja siinä on ollut portaitten päässä joku parven tyylinen paikka jonne en ole koskaan halunnut mennä, en pelännyt vaan en halunnut. Mutta viime yönä se talo olikin ekaa kertaa pitemmän mallinen ja yksikerroksinen. Siellä ei ollut sitä hemmetin parvea, mutta pari ovea oli jotka aukasin kun esittelin sitä taloa jollekin. Aukasin ne ovet ja kurkkasin sisään vaan jotain selitin jollekin ettei sinne vielä kannata mennä. Ja tänä aamuna tajusin, että unissa on nykyään ollut mukana viherkasveja. Ei niitä aluksi ollut. Niitä on tosiaan jonkun aikaa jo ollut ja olen aina ihmetellyt, että miten ne on hoitamattomina näinkin pitkään kaestänyt. Tajusin, että aikaisemmin olen vain ajatellut, että niitä pitäisi hoitaa, mutta viime yönä mä aloin niitä kastelemaan.
Ihan hyvin nämä unet voi olla jotakin ajatusmaailmaa, että illalla olen ajatellut, että kukat pitäisi kastella tai kun töissä puhuttiin siivoamisesta ja yhden kolleegan uudesta talosta. Mutta ihan hyvin nämä voi tarkoittaa sitä mun ajatusmaailman muuttumista ja asioitten kohtaamista rohkeammin kuin ennen.

Tsemppiä tavoitteisiinne :)
Believe you can and you´re halfway there.
vilmasto
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja vilmasto » 27.9.2019 05:16:34

Eilen illalla olis tehnyt mieli tännekin perustaa " eniten vituttaa"-ketju. Mä olin niiiiin mittaani täynnä mun työpaikkaa ettei tosikaan. Tai no ei varsinaisesti työpaikkaa vaan niitä kasvottomia korkella pallilla istuvia tyyppejä jotka niitä ohjeitaan jakelee sinne ruohonjuuritasolle.
Kuten olen todennut moneen kertaan tykkään työstäni ja olen hyvä siinä. Mulla on hyvä paineensietokyky ja toimin kaaoksessa suht hyvin.
Vikani ne kuitenkin on mullakin ja eilen olisin halunnut mennä johonkin varaston nurkkaan kyyhöttämään piiloon kaikilta, ei huvittanut kävellä mihinkään missä joku asiakas näkisi minut ja tulisi kysymään jotakin. Mulla oli niin riittämätön olo. Kun ei prkl vieköön vaan voi ymmärtää isojen herrojen säästötoimenpiteitä :twisted: Siivouskin nykyään niin kallista kuulemma :evil: moni muukin pennin kiristys juttu näkyi taas eilen, mutta minkäs sille se ruohonjuuritaso muuta voi kuin tehdä parhaansa. Vaikka kuinka tekis mieli persus iskeä kenttään ja mennä lakkoon.
Siinä sitten pukukopilla istuin työvuoron päätteeksi ja tuijotin kenkiä lattialla, että kummatko noista nyt jalkaan pitikään laittaa, että mihinkä suuntaan oon menossa. Ja tulisko joku pukemaan mulle siviilit päälle kun jokainen liike tuntui maailman raskaammalta. Hengitin pitkään raikasta syysilmaa ulkona ja laiskasti fillaroin pimeillä pyöräteillä kotiin. Matkaan meni kauan kun piti tasoitella pääkopan kierroksia.
Mies oli tehnyt pussimuusia ja paistanut lenkkimakkaraa. Ei mitään mun herkkua varsinaisesti, mutta se oli luksusta tuo ateria kun syömiset oli aika heikoilla kantimilla eilen. Kotona kun en pahemmin työasioista puhu niin olin hiljaa sitten sohvan nurkassa. Mies on viisas tapaus ja ei sekään puhunut mitään :lol:
Ja jälleen litra kahvia sisuksiin ja uuteen taisteluun! nyt jo naurattaakin vaikka eilen itketti. Vaikka mä mietin eilen, että palkkaisko joku mut vaikka hyllyjen täyttäjäksi tms niin kyllähän mä niin kauan tuosta sairaalan ovesta kuljen kunnes kulkulätkä ei enää päästä siitä sisälle.

Ja arvatkaapa kuinka monta kertaa monopoliliikkeen punainen pullo on eilen vilahtanut mielikuvissa kun on vapaa viikonloppu :roll:

Viikonloppuja kaikille ja pysytään tavoitteissamme <3
vilmasto
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja vilmasto » 29.9.2019 17:37:03

Hain sen punasen pullon ja eilen sen korkkasin. Säälittävästi vain lasillisen siitä join. Säälittävää sen takia koska ihan tyhmää maksaa pullollisesta ja sitten taas kaadan sen viemäristä kuitenkin alas. Mun lempijuoma on aina ollut punaviini vaan ei näköjään enää.
Mutta en minä toki kuivin suin sitten ollut vaan join miehen oluita :shock: en edes tykkää pahemmin oluesta, mutta nyt ne maistui. Viisi tölkkiä niitä tais illalla mennä. Aamulla oli tympeä olo.
Mä olen edelleen vaan niin vittuuntunut kaikkeen. Anteeksi sanavalinta, mutta viime viikon työjutut ei hellitä otettaan mun päästä.
Viikonloppuna olen todella paljon touhuillut kotitöitä vaan olo on semmonen marttyyrimäinen kuitenkin. Ei naurata ollenkaan yhtikäs mikään. Tekis mieli vaan murjottaa peiton alla. Tänään samoilin metsätiellä vesisateessa ja nautin hämärästä päivästä. Olen yrittänyt houkutella mun positiivisuutta esiin vaan se on nyt jotenkin hukassa.
En jaksa miettiä ja analysoida mikä mua nyt vaivaa. Jospa se tästä taas.

Putkis tuolla yhessä ketjussa sano, että vähentäminen jättää takaoven auki ryyppäämiselle. Tai jotenkin niin. Sitä olen miettinyt paljon.

Mutta jospa se tästä taas tosiaan. Eihän nämä omat murheet nyt maata kaatavia ole, mutta murheita kuitenkin ja semmosia siihen lisäksi joista en täällä voi puhua.

Toivon jokaiselle kuitenkin mukavaa iltaa ja hyvää alkavaa viikkoa :)
vilmasto
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja SylviaPlaa » 30.9.2019 07:46:43

repesin taas vaihteeksi :lol: välillä ei vaan voi olla nauramatta näille sun huonoille hetkille. tai oikeammin repeilen sille miten kuvaat niitä, tietty tietty.
sitä paitsi: arvaa sainko mieliteon pussimuusiin ja uunilenkkiin! vaikkei oo ihan minunkaan lempiruokiani. Lidl:n pussimuusi on kyllä poikkeuksellisen makoisaa jos sitä vielä saa sieltä, semmoinen punainen pahvipakkaus.

voi kun oisin rikas! palkkaisin sut viivana hoitajaksi itselleni. paitsi että työmatkat taitais vissiin estää tämän luxuksen.

en jaksa kirjoittaa enempää... olen nimittäin istunut koneen edessä kohta 2,5 tuntia :shock:

ystävä kallis, toivon että sulla olisi oikein hyvä päivä tänään!
SylviaPlaa
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja vilmasto » 30.9.2019 08:14:57

Päivähän parani heti kun alko naurattaan sun repeily Sylvia :lol: tarttuvaa touhua!
Ja kuuleppa kun lentokoneet on keksitty niin semmosella minä kulkisin työmatkat sinne sun luo. Kieltämättä autolla menis vähän liian paljon aikaa siihen hommaan 8)
Joo lentsikalla lentäsin ja välillä voisin olla hotellissa yötä. Joo-o hyvät työsuhde-edut olis ja hoitajan ei tarttis ees mitään työterveystarkastuksia etukäteen käydä kun eiköhän ne mun viatkin ole tullut jo tutuksi täällä :lol:
Kiitos nauruista <3 nyt jos jaksais taas iltavuoron paineet sen avulla.
vilmasto
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja venkku » 30.9.2019 17:29:04

Mullekin jäi tuo Putkiksen lause jostain syystä mieleen. Aika vaikuttava lause varmaankin. Lisäisin siihen vielä että meillä vähentäjillä tai ainakin mulla myös suunnitelmattomuus jättää takaportin auki ryyppäämiselle. Huomaan, että heti jos löysään suunnitelmallisuutta tai ajatustyötä vähentämisen suhteen, niin kyllä alkaa takaportti kolkutella. Ja kohta sitä ollaankin jo portista ulkona.
venkku
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Pecorino » 2.10.2019 05:47:48

Moi. Tuo eniten vituttaa -ketju voisi olla tosi hyvä. Se voisi jopa vähentää juomishimoja jos pääsee sinne avautuun :)

Mä muuten mietin tässä, että mikä on ryyppäämistä? Mietin vaan tuota takaporttiasiaa. Tämä ei ole vain sulle Vilmasto vaan ihan yleisesti. Että missä vaiheessa juominen on ryyppäämistä. Onko ryyppäämisen vastakohta ns. normaali juominen (sellainen juominen mikä ei juomatestissä näytä huonolta) vai onko säännöllinen juominen (esim kaksi illassa) ryyppäämistä. Hm (pohtiva ilme emoji) .
Pecorino
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja SylviaPlaa » 2.10.2019 15:26:38

mun korvissa sana ryyppääminen on jos joko yksin tai porukassa illan/päivän sisältö on pelkkä juominen. määriltään iso lasti alkoholia.
jos on porukassa joka ryyppää, mutta henkilö X juo illan aikana kaksi tai kolme annosta, hän ei ryypää kuten ne toiset. X siis ottaa vain seuraksi (tai siksi ettei kestä selvin päin humalaisia). ryyppääkö vai ei, on kiinni eniten siis siitä, onko alko tilanteen "pääohjelma" vaikka bonuksena olisikin myös kavereiden tapaaminen.
mulla on ollut yks ystävä entisessä elämässäni jolloin soittelimme toinen toisillemme että lähdetäänkö ryyyppäämään. ei siis mitään sellaista vähättelyäkään tyyliin käväistäkään kapakassa ottamassa pari.
säännöllinen kaksi lasia alkoholia illalla ei sekään kuvaa minusta sanaa ryyppääminen, vaikka huono tapa sekin ja kertoo riippuvuudesta.

Vilmatson, tietysti me hankittaisiin sulle työpaikka-asunto tästä mun kodin lähettyviltä. eli ei mitään hotelleja. joku ihana takallinen pikkukaksio jossa ois merinäköala partsilta! voisit työskennellä täällä Helsingissä vaikka 4pv/viikko ja tosiaan kodin ja työkodin välit lentäen. sun tuuraajakin tarvittaisiin. esim yks ihana Tiina tuolta Kotihoidosta. te voisitte olla erinomainen parivaljakko tässä hommassa! :P :P :P
SylviaPlaa
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja venkku » 2.10.2019 19:04:19

Joo, aika samanlaisia mietteitä mullakin on ryyppäämisestä. Mulla tosin melkein kaikki juominen on ryyppäämistä, koska en oikeen osaa juoda vaan muutamaa. Ja yleensä se menee siihen, että kaikki tekeminen ym pyörii sen juomisen ympärillä.
venkku
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Pecorino » 3.10.2019 06:20:22

Tuli flashback muisto :) lähdetäänkö ryyyppäämään joo, tätä me itse asiassa käytettiin 20+ opiskelijoina. Soiteltiin, että lähekkö tänään ryyppään. Ehkä joskus soiteltiin, että lähdetkö baariin mutta useimmiten käytettiin ryyppään. Ei ikinä edes ajateltu koko asiaa, että se voisi olla outoa 20+ nuorten naisten lähteä tasaisin väliajoin ryyppään . Ja siis kyllähän me juotiin koko ilta ja se oli se juttu. Plus kännihölmöilyt. Voi luoja että nyt tuo tuntuu urpolta ja en osaisi suhtautua yhtään huumorilla jos omat lapset käyttäytyisi samoin. Onneksi nykypäivänä asiat ovat jo toisin eikä alko ole enää niin normaalia tuossa iässä. Tai missään iässä.
Pecorino
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja vilmasto » 3.10.2019 07:44:26

ryypätä

-ottaa kulaus nestettä suuhunsa

Pappa ryyppäsi piimää aika hörpyn.

- juoda alkoholia päihtymistarkoituksessa

Korstot ryyppäsivät jo toista päivää, ryyppykierre oli päässyt hyvin alkuun.

ryypätä73*B ark. ottaa ryyppy, kulauttaa, hörpätä, siemaista, juoda. Ryypätä vettä, viinaa. Ryypätä suoraan pullosta.
Kuv. Vene ryyppää vettä hulahtaa laidan yli veneeseen.
Erik. alkoholin kohtuuttomasta nauttimisesta: juopotella, juoda. Ratkesi ryyppäämään. Ryypätä itsensä humalaan. Ryypätä [= menettää juomalla] rahansa, työnsä, terveytensä.

Piti ihan kaivella tämmösiä esille liittyen tähän ryyppäämiseen. Me kun töissä usein sanotaan "käyäänpä ryyppäämässä kahavit" niin piti ihan alkaa miettimään tuota sanaa :lol: Kyllä mä nyt sen ryyppämisen miellän ennemmin viinaan liittyvänä, mutta eilen just joku totes tuosta kahvista, että ryypätäänpä ne.
Onko se sitten vähäsen joku murrejuttukin kun en mä muista nuorena puhuneeni dokaamisesta vaan meillä on ryypätty ja juopoteltu?
Ja se minkä kukin mieltää ryyppäämiseksi niin miten sekin sitten...Minusta kahvikupillisen tai vesilasillisen voi ryypätä, mutta viinilasillista ei. Toisaalta kuitenkin semmonen lauantaina klo 15 alkanut viinipullojen kolistelu on mielummin tissuttelua kuin ryyppämistä. Ja pöh se on sitä ryyppäämistä jo, tissuttelu on liian nätti sana siihen.
Sanat ovat mielenkiintoisia ja se miten me erilaiset ihmiset pyöritellään niitä tekee siitä vielä hauskempaa.

Ja tietystikkin mulle pitää sieltä Helsingistä hommata kiva kaksio merinäkymällä työsuhdeasunnoksi :D tyydyn kyllä ihan reittilentoihin ettei tarvi sitä yksityiskonetta hommata, joku roti tässäkin :lol:
Mutta tänään menen nyt tuonne omalle duunipaikalle vaihteeksi iltavuoroon. Mieli on paljon parempi nyt alakulon jälkeen. Viikonloppuvapaa häämöttää jälleen nurkan takana ja olen sopinut aamupäiviksi menoja etten vaan alkais haaveileen mistään kivoista lasillisista jotain nestettä. Kyllä tän asian kanssa pitää vaan olla varuillaan ja hereillä. Joskus enemmän ja joskus vähemmän.
Tällä hetkellä ne muutamatkin lasilliset tuntuu liialta vaikka toisinaan se muutama on ok. Rajoilla roikkuminen jatkuu 8)

Tsemppiä tavoitteisiinne <3
vilmasto
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja vilmasto » 28.10.2019 09:16:50

No niin jospa kaivelis tätä omaakin ketjua esille. Tämä on tosiaan mun kolmas ketju täällä. Eka oli se Joskus ja jostain se vähentäminen on aloitettava ja toinen oli Vähentäminen jatkuu. Tämä Vilmatsoni tuli tehtyä jossain vaiheessa kun tuli "uudistumisen" tarve ja tuo Vilmatsoni on Sylvian käyttämä lempinimi musta. Meillä monellahan on joku lempinimi jolla SylttySylppy meitä puhutteli :lol:
Ihan se vaan tippaa tuo silmäkulmaan kun istahtaa tähän koneelle ja miettii Sylviaa. Iso palanen lähtee hänen mukanaan pois tästä hommasta. Mutta eihän Sylvia haluis, että me muutkin lopetetaan tää homma. Enkä mä halua itsekkään, pitää vaan vähän nuolla haavojaan kuitenkin.
Vaikka välillä meidän jutut täällä on ollut mielikuvituksen täyttämää hiekkalaatikkoleikkiä niin totisinta tottahan tämä kuitenkin on.
Jossain välissä ajattelin, että lopetanko koko plinkkailun. Mutta ei...en mä niin voi tehdä. Joskus on vaan niin hyvä käydä omia vanhoja jaarituksia lukemassa. Hyvä välillä muistuttaa itseään mistä tuskasta sitä onkaan liikkelle lähtenyt.

Mutta vaikka mä nyt kuinka mietin niin eipä mulla mitään sanottavaa just nyt ole. Vaikka kuinka tuijotan noita mun puitten latvoja 8)
Vapaapäivä ja jos sitä vaikka johonkin pyöräilis. Pitää vielä arpoa, että salille vaiko uimaan. Vois mennä autolla tai bussilla, mutta ei kiitos. Nyt on fiilis, että fillari alle ja menoksi.

Pysytään tavoitteissamme ja ennen kaikkea jatketaan tätä plinkkailua <3

ps Vilma mulla on suakin jo ikävä, että mihin se sinä oot nyt hävinnyt?!
vilmasto
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja vilmasto » 2.11.2019 10:09:34

Marraskuu. Ajatuksissa vähän väliä ollut Sylvia. Pitää nyt vaan antaa ajan vähän kulua niin se tekee tehtävänsä.
On vaan erikoinen fiilis kun ihminen jonka tunnet jostain bittiavaruudesta täyttää mielessä ja sydämessä niin ison tilan. Niin iso osa meidän yhteisöä poistui Sylvian myötä.

Mä ajattelin etten tule tänne nyt mitään naputteleen kun sitten alan itkemään ja sitten mies on kummissaan, että mikä hätänä. Mutta mies lähti lenkille niin voin käydä täällä silmänurkkia pyyhkimässä nyt.
Sataa lunta, juon kahvia eikä ole radio eikä telkkari päällä. Päivemmällä sytytän sitten kynttilän tuohon lyhtyyn tuossa ikkunan takana.
Se on Sylvian lyhty. Tumma ja eksoottinen.

Aina sitten sitä miettii, että eihän se edesmennyt ihminen haluis ettei me jatkettas elämää täällä maan pinnalla. Ei se Sylviakaan halua, että me täällä itketään koko aikaa. Istuskelee nytkin jossain tuolla pilven reunalla kuitenkin ja seuraa meidän touhuja :P
Mutta kuten alussa jo sanoin, antaa ajan tehdä työtänsä.

No minä ajattelin juhlistaa kuitenkin elämää omalla tavallani. Toisaalta olen niin väsynyt, että voisin kääriytyä johonkin huovan mutkaan koko viikonlopuksi.
Eilen kuitenkin raahauduin illalla teatteriin muutaman työkaverin kanssa ja se piristi. Pitkästä aikaa ihmisten ilmoille vaikka toisaalta en kaivannut sitä ollenkaan. Holiton linja teatterissa, sen jälkeen kaksi isoa lonkeroa baarissa ja reilusti ennen puolta yötä olin kotona. Olen tyytyväinen siihen kun nykyään tämmöset teatterit ja junamatkat menee ihan nollalinjalla. Toki mä en kovin usein edes teatterissa edes käy :lol: mutta junalla matkustan paljon ja ravintolavaunusta ostan vain kahvia nykyään.
Tänään meille tulee vieraita. Tai no...serkkuja perheineen niin ei ne nyt niin vieraita ole. Niin..ja en mä ole varma kuinka monta lasta edes tulee kun ne lapsetkin on jo isoja niin niillä on omat menot. Mutta vanhalla kaavalla, että jokainen tuo jotain ruokapöytään. Mulla on nyhtöpossua uunissa tulossa. Talo onkin sitten päivemmällä täynnä puhetta ja naurua. Sitä mä kyllä odotan kovasti. Oikeestaan nyt kun mä tän kirjotan niin tajuankin kuinka paljon kaipaan sitä tuttua meteliä :shock: varsinkin kun on niin tuttua porukkaa niin saa olla just semmonen kun haluaa. Vaan on se sitten ihana fiilis kun talo tyhjeneekin :lol:

Leppoisaa pyhäpäivää kaikille pysytään tavoitteissamme <3
vilmasto
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja vilmasto » 6.11.2019 09:18:25

Viikonloppu oli ja meni. Lauantaina meitä oli useampi täällä meillä höpöttämässä, syömässä, nauramassa, seurustellessa. Ja oli niitä viinipullojakin ja muita virvokkeita. Ei mitään kännejä tainnut olla kellään. Mutta tuleehan niitä lasillisia kumottua hiljalleen pitkin päivää.
Kolmen aikaan ekat vieraat ilmaantui ja siitä se lähti. Talo hiljeni puoliltaöin ja istuin vielä aikani sohvan nurkassa tölkkini kanssa tuijottamassa tyhjyyteen. Tottakai oli mukavaa tuttua ja turvallista olla läheisten ympäröimänä, mutta mukava kun lähtivät kotiinsakin :lol: Toki sunnuntaina väsy painoi ja tuntui ne lauantain juomiset kropassa. Mutta lähdin sitten päivällä pitkälle epämääräiselle kävelylle auringonpaisteeseen ja siitä tuli hyvä olo.

Mä olen tässä koneella nyt aikani istunut kahvimukini kanssa ja vaikka kuinka mietin ja tuijottelen tuonne puitten latvoihin niin ei vaan irtoa mitään.
Tai kyllä mun päässä liikkuu kauheasti ajatuksia, mutta en mä nyt jaksa valittaa muutamasta kamalasta työkaverista. Eilen oli kyllä jo lähellä, että yhtä niistä tinttaan nenuun, minä en vaan jaksa sitä älytöntä negatiivisuutta ja kun vähän aina muutetaan asia astetta huonommaksi. Asiakkaitten kohdalla tämäkin tyyppi on erittäin tarkka ja asiallinen eikä muuttele asioita (tai mistä minä tiedän mitä se kahden kesken asiakkaille puhuu :shock: ). Mutta kun aina kaikki kamalat työvuorot ja kiireet sattuu just sille, lomillakin aina paskat ilmat ja lomat väärissä paikoissa. Ja me muut vaan syrjitään sitä ja teetetään kaikki työt.
Minä yritän kovasti aina vaan olla kuuntelematta sitä narinaa ja yritän aina olla jossain jotain muuta puuhaamassa ettei tarvisi sen kanssa istua missään missä se voi valittaa, mutta kun tää tyyppi osaa joka ikisessä tilanteessa vetää ne paskat esille. Ja kyllä olen huomauttanutkin asiasta ja sehän teki minustakin vain entistä ikävämmän tyypin :lol: Vähän mua huvittaakin kun ajattelen mitä se minusta valittaa muille koska se todellakin valittaa kaikista työkavereistaan muille.

Aijaa mulla olikin sitten jotain kirjoitettavaa eli valittaa valittajista 8)

Ei muuta kuin tsemppiä tavoitteisiinne ja mä lähden katsomaan ketä mun kans ilmaantuu iltavuoroon tänään 8)
vilmasto
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Pecorino » 6.11.2019 20:34:03

Moi. Tuollaiset valittajat ja jokapaikan negatiiviset kuin sulla töissä on aivan perseestä. Mä en jaksa yhtään. Asiasta saa sanoa jne. Mutta kun kaikkea liioitellaan ja joka asia pyörii vaan oman navan ympärillä. Yleensä näillä ihmisillä on paljon enemmän oikeuksia (mielestään) kuin velvollisuuksia. Ja kaikilla muilla on jotain velvollisuuksia heitä kohtaan - sellaisia mistä ne muut ei edes tiedä mitään tai osaa kuvitella :lol:

Mä olen superväsynyt. Töissä on ollut hullu kiire koko syksyn. Mun työ on sellaista, että voin tehdä sitä missä vaan ja koska vaan, vaikka kotona keskellä yötä. Niinpä niitä rajoja ei tule laitettua kun "voinhan mä vielä tämän tehdä". Ja mikään ei tule silti valmiiksi. Sun työ Vilmasto on sellaista, että siinä tulee sentäs jotain valmiiksi, tai ainakin se jää taakse kun sulkee oven. Ellei sitten mieti niitä asioita kotona.
Pecorino
Vahvasti panostava jäsen

EdellinenSeuraava

Paluu Me Vähentäjät