Olet täällä

Nyt saisi jo riittää

Haluatko tukea ja keinoja alkoholinkäytön vähentämiseen? Me Vähentäjät on vertaistukeen perustuva keskustelupalsta kaikille, jotka etsivät muutosta alkoholinkäyttöönsä. Kirjoittaminen vaatii rekisteröitymisen.

Valvoja: Päihdelinkin toimitus

Re: Nyt saisi jo riittää

ViestiKirjoittaja Tiikeri » 4.11.2019 16:20:49

Hiljaista on täällä palstoilla. Sylvian kuolema hiljentää meitä kaikkia.
Hehkutan täällä toista 0 päivää perätysten. Ollut pitkä vapaa.
Pe ja la join yht 10 olusta. Nyt sitten olen ollut ilman. En ole tehnyt tikusta asiaa kauppaan. Tänään sain jopa siivottua. Niin ja pari pikku lenkkiä aurinkoisessa pakkassäässä.
Toivossa on hyvä elää.
Tiikeri
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Tiikeri » 5.11.2019 18:48:33

Tänään palautin tyhjiä törppöjä ja kävin hakeen 2 olusta. Kun tulin kotiin join ne. Tunnelma oli että mitä tää antoi mulle. Ei mitään, ei tasan yhtään mitään. Huomenna uskoisin olevan 0 päivän tällä fiiliksellä.
Toivossa on hyvä elää.
Tiikeri
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Tiikeri » 6.11.2019 14:01:43

Tähän vähentelyyn näyttää liittyvän jonkinasteinen masennus ja alakulo. Kaljaa ei onneksi tee mieli. Tupakkaa sensijaan kuluisi...pitänyt alkaa rajoittaa itseä.
Toivossa on hyvä elää.
Tiikeri
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Pecorino » 6.11.2019 20:25:00

Niin kai siihen liittyy. Tai minun kohdallani alkoholiin ylipäätään. Sitten kun pääsee nollailussa (tämä sana saakin nyt tässä uuden merkityksen :) ) eteenpäin niin se kyllä helpotti ainakin minulla. Mutta tulee myös takaisin jos yhtään liikaa altistan itseäni.
Pecorino
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Tiikeri » 11.11.2019 18:45:38

Hyvä havainto Peco...saman todennu. Mulla nyt 2 vapaapäivää edessä. Tänään juon 3 mut noi vapaat meinaan selvitä vähemmällä. Kun ei oo ei oo kiusausta juoda. Huomiselle päivälle on monta koneellista pyykinpesua hommana. Ja ruuanlaittoo...
Viikottaista kokonaismäärää oon saanu vähennettyä. Olen iloinen siitä. Silti tää tissuttelu ei varmaan tee hyvää. En esim. uskalla varata aikaa verikokeisiin.
Toivossa on hyvä elää.
Tiikeri
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Tiikeri » 12.11.2019 15:11:34

Harmaa ja tylsä päivä. Pesin pyykkiä jo eilen. Tänään en oo muuta saanu aikaseksi ku kaalikeiton. Tulikin hyvää, panin sekaan reilusti lanttua ja sipulia.
Lihapuolena oli pekonisilppua.
Kävin myös parin km lenkillä. Se vähän piristi.
Syksyyn verrattuna nää nollapäivät nyt helpompia.
En mieti syitä lähtee kauppaan hakemaan paria kaljaa ja jotai mitä ei välttämättä tarvitse.
Jospa piristyisin tässä illan myötä. Huomenna on psygologin kans rupattelu pitkästä aikaa.
Toivossa on hyvä elää.
Tiikeri
Vahvasti panostava jäsen

Edellinen

Paluu Me Vähentäjät