Olet täällä

Dokaamisen ja tissuttelun ero

Haluatko tukea ja keinoja alkoholinkäytön vähentämiseen? Me Vähentäjät on vertaistukeen perustuva keskustelupalsta kaikille, jotka etsivät muutosta alkoholinkäyttöönsä. Kirjoittaminen vaatii rekisteröitymisen.

Valvoja: Päihdelinkin toimitus

Re: Dokaamisen ja tissuttelun ero

ViestiKirjoittaja Pulusetä » 7.10.2019 11:50:06

Onko kellään kokemuksia Reviasta (Naltroksen). Sehän aiheuttaa melko ikäviä sivuvaikutuksia mutta itselläni viinanhimo katoaa täydellisesti. Loppuvatko ikävät sivuvaikutukset pidemmän käytön jälkeen?
Pulusetä
Miedosti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja romukasa » 7.10.2019 14:00:33

Käytän silloin tällöin naltreksonia ja voin kertoa, että joo - se auttaa kyllä tohon alkoholinkäyttöön erittäin hyvin. Mutta sitten se unipuoli sen jälkeen. Se onkin sitten aivan omaa luokkaansa. Nukahdan klo 21, herään klo 2, sen jälkeen nukun puolihorrosta tietämättä, olenko unessa vai hereillä, psykedeliaa parhaimmillaan vai pahimmillaan... 2 viikkoa olen parhaimmillani käyttänyt, ja pahoinvointi katoaa sinä aikana. Nukkuminen ei tasoittunut tuona aikana.
romukasa
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Contanza » 7.10.2019 19:36:50

Pecorino. Tuo on myös totta, että Alkoholi kyllä tekee temput aivoille.

Itse olen sellaisessa asemassa, että huomaisin kyllä heti jos aivot alkaisi ottamaan osumaa koska pelaan paljon tappelupelejä netissä ja jonkin sortin kovia gangstereita vastaan pelaan (Euroopan parhaita), niin sen tautta jo itessään ei ole varaa tehdä ittestänsä mitään aivokuollutta.

Macraiveli on vanha nimimerkki. Nykyistä minimerkkiä en halua tuoda ilmi koska salaisuus :).

https://www.youtube.com/watch?v=XPDPFXHELy4
Viina miehen tiellä pitää. Mömmöt vie taivaaseen.
Contanza
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Usko Elää » 19.10.2019 15:04:03

Hei, ketjun aavaja Pulusetä tässä uudella nimellä. Olin neljä päivää ilman alkoa, mutta tänään ratkesin ja ostin 12 pulloa olutta. Alku vaikutti todella hyvältä ja mä ajattelin että pystyn olemaan ilman koko loppuelämäni. Mä olen niin pettynyt itseeni.
Usko Elää
Miedosti panostava jäsen

Edellinen

Paluu Me Vähentäjät