Olet täällä

Maksa-arvot ja antabus

Haluatko tukea ja keinoja alkoholinkäytön vähentämiseen? Me Vähentäjät on vertaistukeen perustuva keskustelupalsta kaikille, jotka etsivät muutosta alkoholinkäyttöönsä. Kirjoittaminen vaatii rekisteröitymisen.

Valvoja: Päihdelinkin toimitus

Maksa-arvot ja antabus

ViestiKirjoittaja Meriharakka » 30.4.2020 14:47:42

Minulla kävi nyt niin, että maksan GT on 154. Naisilla normiarvo on alle 40... Antabus pitäisi aloittaa huomenna ja alkuviikosta mennä uusiin labroihin. Miten teillä naisilla - millaisia GT arvoja teillä on ollut ja silti voineet aloittaa antabuksen?

Kaikki tämä tästä kotona yksin viinin tissuttelusta. Määrä on kasvanut tämän kevään aikana jo kahteen litraan iltapäivän ja illan aikana. Siitä se pikkuhiljaa salakavalasti vuosien varrella lähti nousuun.
Meriharakka
Miedosti panostava jäsen

Re: Maksa-arvot ja antabus

ViestiKirjoittaja Amalia (poistunut käyttäjä) » 5.6.2020 16:52:31

Meriharakka kirjoitti:Minulla kävi nyt niin, että maksan GT on 154. Naisilla normiarvo on alle 40... Antabus pitäisi aloittaa huomenna ja alkuviikosta mennä uusiin labroihin. Miten teillä naisilla - millaisia GT arvoja teillä on ollut ja silti voineet aloittaa antabuksen?

Kaikki tämä tästä kotona yksin viinin tissuttelusta. Määrä on kasvanut tämän kevään aikana jo kahteen litraan iltapäivän ja illan aikana. Siitä se pikkuhiljaa salakavalasti vuosien varrella lähti nousuun.

Hei Meriharakka

Minulla ei ole mitattu GT:tä koskaan, mutta maksan Alat-arvo oli viimeksi 51, kun pitäisi olla 45, muuan lääkäri kertoi, että joillakin se on jopa satalukuja... Olen kerran kokenut Flagyl-lääkkeen kanssa ns antabus-efektin juotuani saman aikaisesti ja se oli todella ikävää.
Amalia (poistunut käyttäjä)

Paluu Me Vähentäjät