Kärsin paniikkikohtauksista ja ahdistuneisuushäiriöstä, johon olen saanut käyttöön Opamox-lääkekuurin. Varsinaisesti lääkettä tarvitsen n. 0-2 kertaa viikossa, mutta nyt resepti tulisi uusia. Tätä varten sain lähetteen verikokeisiin, josta ainakin GT, ALAT ja MCV... otetaan.
Nyt heräsikin sitten ahdistuneisuus, kun tajusin tissutelleeni ja käyttäneeni alkoholia jo toukokuusta kesän läpi huomattavasti enemmän kuin on ns. Kohtuukäyttöä. Yli 24 annosta viikkoa kohden.
Lomien loputtua myönnän alkoholista eroon pääsemisen olleen normaalia haastavampaa. Olen nyt kuukauden ollut alkoholittomalla ja ykkös/kakkos-oluella. Viikkoa kohden annosmäärä on ollut alle 14. N. 0-2 per päivä.
Pelkään verikokeita, sillä en tiedä miten pärjäisin ilman rauhoittavaa lääkitystä. Jos olisin tiennyt tulevat verikokeet niin olisin ollut ilman alkoholia. Olen lukenut että kuukauden raittius jo parantaa veriarvoja, mutta en kuitenkaan ole ollut tipaton.
Osaatteko kertoa verikokeidenne tuloksista ja käyttämistänne määristä päivässä/viikossa? Yksilöllisiä ne toki ovat. Toisaalta nyt "pakon edessä" oli hyvä herätä alkoholin käyttöönsä.