Olet täällä

Antabus ja väsymys

Haluatko tukea ja keinoja alkoholinkäytön vähentämiseen? Me Vähentäjät on vertaistukeen perustuva keskustelupalsta kaikille, jotka etsivät muutosta alkoholinkäyttöönsä. Kirjoittaminen vaatii rekisteröitymisen.

Valvoja: Päihdelinkin toimitus

Re: Antabus ja väsymys

ViestiKirjoittaja 11Sari71 » 8.10.2022 07:18:18

Näinpä juuri. Lääkäri sanoi mulle, että on ikävää, että ihminen saa sanktioita, vaikka kyseessä on positiivinen asia, kun hakee itselleen apua.

Ja siis mikä pahinta tässä vielä! Olin eka viikon sairaslomalla, kun meni osin juopotellessakin. Ja sen ymmärrän, että se meni palkattomaksi.

No, lähdin sitten töihin seuraavalla viikolla, mutta huomasin, että psyykkeeni oli vielä niin heikoilla, etten jaksanutkaan. Hain ha sain sairaslomaa 2 vkoa, mutta sekin meni palkattomaksi, koska lääkärin mielestä sairasloman syy oli yhä alkoholiriippuvuus!!!!
Olin järkyttynyt ja ajattelinkin, että lähdenkin sitten töihin, ku kolme viikkoa menisi ilman palkkaa. Mutta enhän ollut työkuntoinen, ni pakko oli olla saikulla.

Taustalla siis isoja ja vakavia asioita omassa elämässäni, jonka takia alko otti minusta vallan, ja halusin/haluan päästä siitä kierteestä pois.
Ni sitten ku hakee apua, ni joutuu ajokieltoon ja palkattomalle saikulle.
11Sari71
Miedosti panostava jäsen

Edellinen

Paluu Me Vähentäjät