Olet täällä

Henkinen kasvu

Kuivaushuoneessa yhteisenä tavoitteena on huumeiden tai lääkkeiden käytön lopettaminen. Mukaan ovat tervetulleita myös korvaushoidossa olevat. Keskusteluissa mukana päihdetyön ammattilainen Tuomo Seppänen. Kirjoittaminen vaatii rekisteröitymisen.

Valvoja: Päihdelinkin toimitus

Re: Henkinen kasvu

ViestiKirjoittaja Tuomo Seppänen » 30.1.2012 13:39:42

:D
" Hiljaa hyvä tulee...."
Mutta onneksesi asioissa on tapahtunut nyt parempaan suuntaan...
Pidä tämä asenne.
Eipä hättäillä
Tuomo Seppänen
Ohjaaja

ViestiKirjoittaja malibu » 30.1.2012 21:15:06

^ :D No mitä nyt oikeasti on toinen pv ilman piikkejä, ni ei ole tehny mieli kyl ku 2-3 krt ja sekin on ollut todella hetkellistä.. Kädet on alkanut parantumaan ja tämä kyllä tulee vaikuttamaan pari-suhteeseenkin. Oon käyny katsomassa sukulaisia ja pari asiaa hoidettavana. Sitten yks frendi, jota en oo lähiaikoina paljon nähny.. Olin jo oikeasti unohtanut, että ennen ku mä olin masentunu, vihainen ja itsetuhoinen, ni mulla oli samat asiat elämässä ja olin onnellinen. Sitäpaitsi valoa on aika paljo jo; mulla se vaikuttaa mieli-alaan aivan liikaa.. :o Luulisi että auttais ku sen tietäis, mut ei koskaan. Mua ei edes pakkanen haittaa, kunhan aurinko näkyy ja kevättä on kohta tulossa.. ;) Silloin mä pärjään aina, kesästä puhumattakaan kun oon saanut täysin korvattua sen entisen kesien narkkaamisen.. :D Että eteenpäin vaikka hitain askelin ja vaikka taka-pakkiakin tulisi.. :P
Katoava luonnonvara, omilla aivoilla ajatteleva yksilö! Liian monta lokeroa johon tulisi itsensä lokeroida; no way!
malibu
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Tuomo Seppänen » 8.2.2012 21:17:41

Mikä tilanne tällä hetkellä. Suunta edelleen selvillä. Niin, kevät on kohta ovella. Ja mainistemasi kesä. Päiheetön kesä..?
Eipä hättäillä
Tuomo Seppänen
Ohjaaja

ViestiKirjoittaja malibu » 8.2.2012 22:38:52

Edelleen piikittämättä olen ollut. Odotan labratuloksia ku ollu hemmetin pitkää kipeä ja on vain voimat loppu ku lämpöä jatkuvast. Koulussa käyn silti, vielä ainakin. Kummi musta tuli myös :) . Mitä näin lekuria viimeks, ni sanoi et kunpa olisin aina samanlainen, johon totesin et ite toivon samaa. En sit ilm. osaa käsitellä neg. asioita skitsoamatta, tosin olen jo tottunut että klinltä ei apua saa, eikä arvauksesta, eikä muualtkaan julkiselta; I love you Latvasta Laho & CO 4ever.. Miksikö kirjoitan politiikasta? Kenties, koska th on kuralla jo nyt, on ollut jo 5v, mutta viimeisen v:n aikana suunta vain alas.. Politiikan takia mä en saa oikeaa th:toa. Yksityistäminen vaikuttaa asiaan ja laissa porsaanreikiä (YLLÄTYS :lol: :D :lol: )..

Mä en voi vaikuttaa politiikkaan kuitenkaan kuin omalta osaltani. Joka helvein kerta kansa äänestää uskoen lupauksiin tms ajsttelematta historiaa lainkaan.. Nyt sit kokkare pressa & oikeisto-vasemmisto yms. hallitus kun PS:sia pelätään.. Suomalaiset ovat hölmöläisiä, oikeasti. Lasken päiviä jolloin koulut ohi (sori veronmaksajat, mutta katsoin LIIAN KAUAN), oppiiko kansa mitään! Ei opi, ei.. :D :lol: :lol: :x :roll: :x :o

Ts mä käyn koulut tähän samaan talous-kriisiin ja muutetaan pois täältä. Kh on loppu tuolloin tai vedän loput nolliin. Olen kasvanut, ymmärrän ja muitan paljon asioita ja otan asioista selvää. Nyt kun itse opiskelen jo sosiologiaa (mm. psykan, politiikan, kansanhistorian, perinnetaitojen yms yms) lisäksi ja kaupallista alaa melko paljon luettu (+nähty muissa maissa); tiedän että Suomessa ei pienyrittäjä saa ENÄÄ leipää pöytään verojen takia pitkänkään ajan päästä. Etenkin kun työttömyys% on keplottelujenkin jälkeen reilusti päälle 16%.. Mun elämää haittaa kun poliitikot ajaa eu:n etua; oon nähny kuinka näissä "kriisi-maissa" eletään ja siellä on pienyrittäjiä, kohtuulliset palkat, ilm (HUOM ilmainen!) th ja halvat asunnot yms. Eivät he murehdi taloutta, mehän sen maksame! Enkä tarkoita Kreikkaa, vaikka siellä v. aiemmin reissannut frendi kyllä olisi sinne jäänyt; hän ei tosin ole kiinnostunut normi-väestön oloista! Pari frendiä lähtenyt jo eu-pakolaiseksi, itselleni se on myös paras vaihtoehto. Mikäli en jaksa 1,5v odottaa, on englanninkieli niin hyvä, että voin opiskella & työskennellä ulkomailla.. Taitoa on kyllä..

Ihanaa kun näkee vaihtoe Eikä tuo avokki taida myöskään täällä verohelvetissä viihtyä, katselee vuokratöitä ulkomailta vaikka vakiduuni ja vielä hyvä sellainen.. Se 1% porvareita jääköön puolestani pelastamaan uppoavan laivan. Subuhoitoa on esim. Ranskassa ja Hollannissa.. Ainoa hyvä syy olla eu-kansalainen, voi vaihtaa maata koska tahansa :D ;) .

Olen edelleen ja ilm kesään asti terapiajonossa. Täällä kun päihdeongelmaisia riittää.. Ei ole RESRSSEJA kuten ei mihinkään muuhunkaan; paitsi porvarirakennuksiin ja järjettömiin investointeihin... :roll:
Katoava luonnonvara, omilla aivoilla ajatteleva yksilö! Liian monta lokeroa johon tulisi itsensä lokeroida; no way!
malibu
Vahvasti panostava jäsen

Edellinen

Paluu Kuivaushuone