Olet täällä

Eroon xonesta...

Kuivaushuoneessa yhteisenä tavoitteena on huumeiden tai lääkkeiden käytön lopettaminen. Mukaan ovat tervetulleita myös korvaushoidossa olevat. Keskusteluissa mukana päihdetyön ammattilainen Tuomo Seppänen. Kirjoittaminen vaatii rekisteröitymisen.

Valvoja: Päihdelinkin toimitus

Re: Eroon xonesta...

ViestiKirjoittaja Tuomo Seppänen » 12.5.2019 15:57:56

Haluan eroon... kirjoitti:Hiphei. Elämä palannut normaaliksi! Mä oon voittaja, ainakin omasta mielestä. Elämä mallillaan, asiat alkanut kiinnostamaan ja tärkeä tuki rinnalla. Kaiken sumun ja pimeyden jälkeen aurinko paistaa risukasaan. Olen onneni huipulla. Hyvää äitienpäivää kaikille ihanille äideille myös :wink:

Hyvä juttu! Tästä on siis hyvä jatkaa eteen päin?
Eipä hättäillä
Tuomo Seppänen
Ohjaaja

ViestiKirjoittaja Tuomo Seppänen » 12.5.2019 16:01:52

Yamez kirjoitti:Jahhas, eli tuli vedeltyä 3milliä iltaan ja aamuun. Eli vaikutuksen alaisena. Kireys, kovuus ja vainoharhat palasi. Niin ja seksihalut meni samantien, kun olivat jo palanneet. Sai aikaiseksi asioita, mutta viikon krapula tästä tulee. Onnetonta. Edelleen päivä kerrallaan.

Mikäs on sinun tilanne nyt? Jäikö putki päälle?
Eipä hättäillä
Tuomo Seppänen
Ohjaaja

ViestiKirjoittaja Haluan eroon... (poistunut käyttäjä) » 13.5.2019 09:52:14

Joo niin on ja jatkankin. Joinain päivinä vielä vähän masentaa, mutta kirkas mieli, tuleva kesä ja kaikki päihteettömyyteen liittyvä on vaan niin siistiä. En mä Tuomo enää repsahda. Nyt on niin vahva olo, että ihmettelen oikeen miksi olen edes repsahdellut. Kait se sen vaati, mutta nyt on hyvä draivi päällä. :)

Tuomo Seppänen kirjoitti:
Haluan eroon... kirjoitti:Hiphei. Elämä palannut normaaliksi! Mä oon voittaja, ainakin omasta mielestä. Elämä mallillaan, asiat alkanut kiinnostamaan ja tärkeä tuki rinnalla. Kaiken sumun ja pimeyden jälkeen aurinko paistaa risukasaan. Olen onneni huipulla. Hyvää äitienpäivää kaikille ihanille äideille myös :wink:

Hyvä juttu! Tästä on siis hyvä jatkaa eteen päin?
Haluan eroon... (poistunut käyttäjä)

ViestiKirjoittaja 20vuottaopiaattia » 18.5.2019 21:51:41

Tsempiä!! itsella tosin vuosien käytön jälkeen meni 1-2 vko kotona petissä. Sitä käyttäessä on on jotenkin puoliksi kuollut olo koko ajan kuitenkin eli eroon piti päästä. Muista vastaavista jo 1-2vko omat reseptorit ja tuotot alkavat toimia ja alkaa esim. musiikin ja luonnon huomaavaan ihan eri tavalla. Muttä tästä se tosiaan on luokkaa pari kuukautta. Toki sitä ennen jo toimintakyky palaa, mutta minulla oli paha debis ja ahdistus. Tosin tasasin sen sitten lyricoilla (oli about 600/pv alku), jotka lopulta laskettelin 25mg viikolla pois päivä-annoksesta eli melkoinen matka. Nekin nyt nollissa.

Näin jälkeenpäin sanon kyllä, että kannattaa, onnistuu varmasti ilman Lyricoita, itse olen tavallista heikompi yksilö.

Mut kyllä se päivä koittaa, kun mitään ei tee mieli. Suorastastaan säikähdin, kun minulla oli oikeasti hauskaa ilman ainetta. Olen toki toipuva ja ennenkin lopetuksen jälkeen retkahtanut. Mut tämä päivä edelleen selvinpäin.
20vuottaopiaattia
Miedosti panostava jäsen

Ollut raittiina

ViestiKirjoittaja Haluan eroon... (poistunut käyttäjä) » 4.6.2019 11:46:11

Pari kuukautta lusittu ja olo on snadisti apea, mutta kuivilla on pysytty. Kesä tulla jollottaa ja päivä päivältä suuntaan oikeaan. :mrgreen:
Mites muilla on pysynyt homma hanskassa? :D
Haluan eroon... (poistunut käyttäjä)

ViestiKirjoittaja Yamez » 29.7.2020 12:44:08

Edit::
Liikaa yksityiskohtia..edelleen texistä erossa, muut palanneet n. 5kk raittiuden jälkeen.
Yamez
Miedosti panostava jäsen

Edellinen

Paluu Kuivaushuone