Olet täällä

Mä lopetin kaiken!

Kuivaushuoneessa yhteisenä tavoitteena on huumeiden tai lääkkeiden käytön lopettaminen. Mukaan ovat tervetulleita myös korvaushoidossa olevat. Keskusteluissa mukana päihdetyön ammattilainen Tuomo Seppänen. Kirjoittaminen vaatii rekisteröitymisen.

Valvoja: Päihdelinkin toimitus

Mä lopetin kaiken!

ViestiKirjoittaja malibu » 21.4.2018 13:30:58

Vuosia sitten oon viimeksi täällä käyny ja tulin ihan varta vasten vain kertomaan kaikille, että on oikeasti mahdollista lopettaa käyttö kunhan tekee paljon töitä sen eteen..

Itselläni perhe (=oma lapsi) oli se vika asia, jonka takia jätin myös kh:n ja lääkkeet, enkä ole katunut. Pitkä prosessihan tuo oli, vuosia kesti, mutta parempi myöhään kuin ei milloinkaan.. :) Yli vuoden olen jo ollut ilman, enkä kyllä mihinkään vaihtaisi..

En tosiaan täällä enää käy, ennemmin vaikka vauva-palstaa luen, kun vapaa-aikaa on, mutta tulin vain lyhyesti päivittämään kuulumiset.. Kaikkea hyvää kaikille, voikaa hyvin! Älkää jääkö muutoksessa oman itsenne esteeksi, vaan uskaltakaa tehdä myös vaikeita muutoksia! :)

<3 Malibu
Katoava luonnonvara, omilla aivoilla ajatteleva yksilö! Liian monta lokeroa johon tulisi itsensä lokeroida; no way!
malibu
Vahvasti panostava jäsen

Re: Mä lopetin kaiken!

ViestiKirjoittaja Ruusunensota » 24.4.2018 20:09:22

Hienoa kun oot päässy irti, antaa toivoa myös omaan lopetukseen. Ja onnittelut myös sillä onhan tuo iso juttu :)
Toivottavasti joskus saisin itsekin kirjoitella tänne samantyylistä asiaa
Ruusunensota
Miedosti panostava jäsen

Ollut kuivilla

ViestiKirjoittaja Tuomo Seppänen » 29.4.2018 16:36:02

Hei Malibu mahtava homma ja kiva kuulla hyviä uutisia. Vauva.fi sivuilta löytyy paljon hyödyllistä :)
Voimia ja hyvää jatkoa, käy taas jossain vaiheessa laittaa kuulumisia.
Eipä hättäillä
Tuomo Seppänen
Ohjaaja

ViestiKirjoittaja Pööpää (poistunut käyttäjä) » 13.5.2018 16:09:42

^^ Olipa tosi hienoa kuulla, että Malibu on onnistunut, jess :) !!!!!!!

t.ex-Benzopää ja mitä nuita ny o ollu nimmareita :roll: .
Minä olen ny kymmenennettä päivää bentsoitta....
Pööpää (poistunut käyttäjä)

ViestiKirjoittaja Tuomo Seppänen » 20.5.2018 18:29:21

No terve Bp, onko päiviä nyt jo enemmän?
Eipä hättäillä
Tuomo Seppänen
Ohjaaja

ViestiKirjoittaja jaska » 19.2.2019 17:01:42

.
Viimeksi muokannut jaska päivämäärä 12.6.2020 17:25:50, muokattu yhteensä 1 kerran
jaska
Miedosti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja RistoReipas » 16.7.2019 14:03:29

Hienoa kuulla, että toivoa on. Kysyisin kauanko bentsoreflat ihmisillä kestää? Itsellä kaatunut aina siihen, että tuntuu etteivät lopu koskaan,
RistoReipas
Miedosti panostava jäsen

Ollut raittiina

ViestiKirjoittaja RistoReipas » 17.7.2019 11:49:49

Olen koko aikuisikäni elänyt kaksoiselämää eli kulissit kunnossa ja toisaalta huumeet ja viina kuvioissa aina jollain tapaa. viimeisin lisä bentsot joita mennyt n. 5v joka päivä. Pelkään, etten pysty lopettamaan vaikka nyt olenkin menossa hoitoon. Sen jälkeen luulen, että tämä elämä oli tässä. Voin jo fyysisestri huonosti tästä kaikesta paskasta valehteluineen.
RistoReipas
Miedosti panostava jäsen

Ollut raittiina

ViestiKirjoittaja hessuhopo » 20.2.2021 21:36:44

malibu kirjoitti:Vuosia sitten oon viimeksi täällä käyny ja tulin ihan varta vasten vain kertomaan kaikille, että on oikeasti mahdollista lopettaa käyttö kunhan tekee paljon töitä sen eteen..

Itselläni perhe (=oma lapsi) oli se vika asia, jonka takia jätin myös kh:n ja lääkkeet, enkä ole katunut. Pitkä prosessihan tuo oli, vuosia kesti, mutta parempi myöhään kuin ei milloinkaan.. :) Yli vuoden olen jo ollut ilman, enkä kyllä mihinkään vaihtaisi..

En tosiaan täällä enää käy, ennemmin vaikka vauva-palstaa luen, kun vapaa-aikaa on, mutta tulin vain lyhyesti päivittämään kuulumiset.. Kaikkea hyvää kaikille, voikaa hyvin! Älkää jääkö muutoksessa oman itsenne esteeksi, vaan uskaltakaa tehdä myös vaikeita muutoksia! :)

<3 Malibu

Ei mennyt Ritalinia.
hessuhopo
Vahvasti panostava jäsen

Paluu Kuivaushuone