Eli näin siinä nyt sitten kävi, kun kävin lääkärissä, eli tulin sieltä panacodin respeptin kanssa pois ja pakkohan niitä on nyt sitten syödä, kun tästä kivusta ja poltteesta ei tule mitään ja parina yönä olen hikoillut niin saatanasti, että kaikki 5 tyynyä on märkänä ja paitoja vaihdettu ainakin sen 6-8 kertaa, eli halvalla taisi mennä tämä vieritus ja rauhoittavien lopetus ja ehkä suunta on nyt sitten alaspäin, en tiedä vielä sitä, mutta kipuun joudun noita syömään ja toivottavasti nyt sitten voi nukkuakin kuivana, mutta ihmetyttää perkeleesti noiden lääkäreiden toiminta, ja eivät omaa yhtään pelisilmää ja sitä, mikä on potilaalle parasta, ovat suurinpiiretein putkinäköjä sen suhteen, että niin orjallisesti noudattavat käypähoitoa, että eivät voi siitä yhtäään livetä missään olosuhteissa ja minähän en periksi anna, asiassa joka on kiistanalainen ja jossa minä koen olevani oikeassa ja meinaan taistella ja voittaa tämän vittumoisen sairauden ja kivun, mutta joudun syömän sitä panacodia ja siinä on oma riskinsä, kun se ohentaa verta ja käytän marevania, eli voi liikaa sitten ohehntua ja siitä tulee sitten omat ongelmansa, mutta mikään muukaan kipu lääke ei käy, joskus oikein naurattaa kun miettiin, miten lääkärikunta suhtautuu antibioottehin, kun aikoinaan kun heillä oli flunssa, niin sitä antibioottia heti kehiin ja kun arvostelevasti vähän sanoi, niin toteamus, oli, että ettei se tauti tule bakteeriperäiseksi, kai mä nyt maksan hintaa, niistä sanomisista tai jotain ja enne tuo antibiootin käyttö ola tosi vapaata ja niin monen pano/palo miehen klamydia on hoidetttu ihan päisvystylääkekaapin kautta, ilmanmitään virallisia kompervenkkeja ja se oli kaikken etu ja homma pelasi ja ruletti, nyt asioita käännellään ja väänneellä ja mitään konkreettista ei tapahdu ja saman toistoa jatkuvalla syötöllä, eli sellaisia lääkkeitä josta ei ole apua kyseiseeen vaivaan, tai sitten ei sovi.
Tulevaisuudessa tilaan kaikki antibiooti ulkomailta ja hoidan itse oman lääkitykseni ja ehkä kavereidenkin, kun kyseessä on periaattelien asia, koska en voi sitetää sitä, että huumeita saa noin helposti ja on oireita hoitava hoito ei parantava, eli tarkoittaa sitä , että ennemmin tai myöhemmin olet koukussa niihin ja jätetään se hoitava hoito pois, tai ei edes yritetä ja katostaan jotain näytettä,m ikä ei ole täysin varmaa vaan on tulkinnanvarainen, tärkeintä olisi se, ettei kukaan jää koukkuun ja harva jää siihen antibioottiin, nyt on jossai vikaa ja pahasti ja toivon, että tästä joskus paranen ja ehkä kirjoitan sitten miten kävi parin kuukaudenkulutta ja mistä se johtuuu ja ehkä tämä vitutus on siihen mennessä laskenut ja ehkä en ole jäänyt koukkuun panacodiin tai sortunut sittenuudestaan noihin rivatriileihin.