Olet täällä

Apteekkisopimuksen peruminen klinikan toimesta!!!

Kuivaushuoneessa yhteisenä tavoitteena on huumeiden tai lääkkeiden käytön lopettaminen. Mukaan ovat tervetulleita myös korvaushoidossa olevat. Keskusteluissa mukana päihdetyön ammattilainen Tuomo Seppänen. Kirjoittaminen vaatii rekisteröitymisen.

Valvoja: Päihdelinkin toimitus

Apteekkisopimuksen peruminen klinikan toimesta!!!

ViestiKirjoittaja thequickening » 8.6.2021 15:22:04

Nyt on käynyt niin, että mulle on viime vuoden elokuusta saakka suuniteltu ja sovittu, että pääsen vihdoin siirtymään apteekkijakeluun. Oon ollut n. 3v hoidossa ja Xonella. N. 3kk sit vasta lääkäri sai aikaseks sen lausunnon laittaa Kelaan, et pääsen siirtyy apteekkiin. Kela sit hyväksyi lausunnon, ja sain viime vkol myös sen uuden Kela-kortin. Nyt tällä viikolla, kun menin hakemaan lääkkeitä, mulle sanoi hoitaja että KUKAAN ei enää pääsekään apteekkijakeluun, ja tämä tieto oli tullu koko klinikalle vasta viime viikolla!!! Mulla oli siinä vaiheessa jo uusi Kela-kortti, ja lausunto jonka Kela oli hyväksynyt. Oon aivan paskana suoraan sanoen, tämäkö on kiitos yli 3v täysin moitteettomassa hoidosta?? Meinaan tehdä Aviin valituksen. Kuulin myös, että mun kerta viikkoon käynnitkin ovat vaan jatkumassa ”ainakin toistaiseksi”, eli pahimmassa tapauksessa niitäkin muutetaan. Koska siis Buvidalille en ole siirtymässä ikinä. Onko kaupunkeja enää, missä pääsisi apteekkiin? Myös kaikki vaihdetaan filmille hetken päästä. Vittu jee, mä siirryn melko varmana metikselle sitten tai vaihan kaupunkia. Mulla on kumminkin lapsi, jonka yh olen ja tämä ei oo vittu helppoa.
thequickening
Miedosti panostava jäsen

Ollut savuton

Paluu Kuivaushuone