Olet täällä

Tänään loppui

Valtti tarjoaa vertaistukea ongelmapelaajille. Keskustelualue tuotetaan yhteistyössä pelihaittoja ehkäisevän ja vähentävän Peluurin kanssa. Kirjoittaminen vaatii rekisteröitymisen.

Valvoja: Päihdelinkin toimitus

Re: Tänään loppui

ViestiKirjoittaja jeikou » 5.1.2019 11:10:17

Ihan mahtavaa kuulla! Niin se pelittömyys tekee vain näköjään ihmeitä. Tsemppiä myös jatkoon pelaamattomuuden kanssa, mukava lukea tälläisiä onnistumisia aina. :D
jeikou
Vahvasti panostava jäsen

Ollut pelaamatta

ViestiKirjoittaja EläkkeelleVelattomana81 » 5.1.2019 11:53:33

Jeukoita kompaten - ihan mahtava juttu! Hyvä Raidaaja :)

Kyllähän se usein menee niin, että kun päätöksen pelaamattomuudesta tekee, niin sitten se viel muutaman retkahduksen ottaa ennen kuin oikeasti järki palautuu päähän ja pystyy oikeasti pysymään erossa peleistä. Näin kävi myös mulle.

Lopetin maanisen pelaamisen yli 2,5 vuotta sitten. Mutta valitettavasti matkan varrelle sattui vielä muutama repsahdus ja järkyttävät morkkikset niistä... nyt olen ollut yli puolivuotta täysin pelasmatta (ei edes veikkauksen lottoa, tms.). :D Ja ai että tuntuu hyvälle! Pelit eivät houkuttele enää laisinkaan ja siihen on edesauttanut mm. syksyllä käyty Pelirajattoman vertaistukiryhmä (10 krt) sekä puolison erittäin tiukka asenne tätä asiaa kohtaan. Hän kun sai aikanaan tietää mun pelaamisesta ja veloistani, niin sain semmosen paskaryöpyn niskaani että sitä ei heti unohda.... häneltä ei herunut tippaakaan ymmärrystä eikä päänsilittelyä ja näin jälkikäteen voi näin jo todeta että se oli jopa hyväkin näin :!:

Vaikka mulla on ihan järkyttävä(!) velkapotti hoidettavana. Makselen sitä varmasti seuraavat 15 vuotta, ellen velkajärjestelyyn pääse. Mutta silti olen onnellisempi kuin vuosiin :) elämä kantaa, kun ei pelaa <3

Jos joskus luottotietoni takaisin saan, niin tuskin edes luottokorttia enää koskaan otan. Hyvin on pärjännyt ilmankin :) vaikka matkustellutkin olen.

Tsemppiä ja hyvää uutta vuotta!
I will survive. Someday, somehow.
EläkkeelleVelattomana81
Miedosti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Yksiniistä » 11.1.2019 10:07:29

Luin juuri koko tarinasi ja olipa kyllä niin malliesimerkki peliriippuvaisesta mielestä. Moni muukin tiesi lisäkseni jo ennakkoon, kuinka tuossa tulella leikkimisessä käy :D

Hienoa kun olet nyt jättänyt pelit! Ainoa keino päästä kuivin jaloin rannalle. Noita peliunia tuli itsellekin alkuvaiheessa (kun oli ollut alle 2kk pelaamatta). Tsemppiä jatkoonkin!
Yksiniistä
Miedosti panostava jäsen

Edellinen

Paluu Valtti