Tervehdys kaikille!
Vihdoinkin sain aikaiseksi rekisteröityä tänne. Olen seurannut foorumia melko aktiivisesti viimeisen vuoden ajan, mutta vasta nyt, kun pelaamiseni on alkanut totisesti riistäytyä käsistä, päätin kirjoitella tänne josko se helpottaisi oloani ja antaisi paremman pohjan pelaamisen lopettamiseen.
Olen siis 26-vuotias opiskelija ja Rayn rahapelit ovat olleet enemmän tai vähemmän osa elämääni jo jonkun aikaa. Kuitenkin vasta viimeisten kuukausien aikana pelaaminen on alkanut muodostua minulle ongelmaksi ja tänään kävin tyhjentämässä pankkitilini noihin helvetin koneisiin, jonka vuoksi jouduin ensimmäistä kertaa ottamaan lainaa jotta pystyn maksamaan laskut ja ostamaan ruokaa. Minulla on aivan mahtava perhe johon kuuluu avovaimo ja 5-vuotias tytär. Perheelleni en ole hiiskunutkaan peliongelmastani, mutta tänään häviämieni rahojen jälkeen päätin, että nyt saa riittää. Onneksi olen opiskelujeni ohessa töissä, joten tuo lainan takaisinmaksu ei teetä kovinkaan suuria ongelmia. Ei varmastikaan tule olemaan helppoa pysyä erossa pelaamisesta, mutta olen päättänyt ottaa itseäni niskasta kiinni ja tästä hetkestä lähtien en pistä senttiäkään uhkapeleihin...päivä kerrallaan, pystyinhän lopettamaan tupakoinninkin kolme kuukautta sitten, miksen tätäkin?
Ajattelin että tänne voisin vaikka ihan itseäni varten alkaa pitämään jonkinlaista pelipäiväkirjaa, jos se vaikka auttaisi pitämään pelaamiseni kurissa, ennen kuin olen suuremmissa vaikeuksissa. Nyt ei uni tahdo tulla silmään, joten taidan lueskella muiden tarinoita ja vinkkejä kuinka pysyä rahapeleistä erossa.