Olet täällä

Toivottavasti pian entinen pelaaja

Valtti tarjoaa vertaistukea liikaa pelaaville. Keskustelualue tuotetaan yhteistyössä pelihaittoja ehkäisevän ja vähentävän Peluurin kanssa. Kirjoittaminen vaatii rekisteröitymisen.

Valvoja: Päihdelinkin toimitus

Re: Toivottavasti pian entinen pelaaja

ViestiKirjoittaja Peluritar » 30.5.2020 16:31:36

Mahdatkohan käydä täällä vielä lukemassa NY? Itse lueskelen edelleen viikoittain, vaikkei juurikaan tule kirjoitettua. Olen monesti miettinyt miten sinulla menee. Toivottavasti hyvin!
Peluritar
Miedosti panostava jäsen

Ollut pelaamatta

ViestiKirjoittaja NewYork77 » 31.5.2020 17:50:54

Moikka Peluritar! Kiitos kysymästä, ihan hyvää kuuluu. Olen käynyt silloin tällöin lukemassa palstaa. Pelaamattomuuden alussa otin etäisyyttä tännekin, koska tekstien lukeminen tuntui triggeröivän jotenkin. Nyt siis yli 9,5 kk täysin pelaamatta.
newyork77kroywen@gmail.com
https://velkavuorenvalloitusta.blogspot.com/
NewYork77
Vahvasti panostava jäsen

Ollut pelaamatta

ViestiKirjoittaja NewYork77 » 11.8.2020 14:14:51

Vuosi ilman mitään uhkapelejä. Muistan hyvin vuoden takaisen kaaoksen, stressin ja lamaannuttavan kauhun, häpeän ja pelon, kun kaikki oli romahtamassa. Seuraavat kuukausilyhennykset hipoivat 4000 euroa, ja tiesin, etten niistä voisi selvitä.

Koska minulla on yhteistä omaisuutta vielä exäni kanssa, tiesin, että asia on otettava hänen kanssaan esiin. Olin viimeiseen saakka ajatellut, ettei hän saa tietää peliongelmastani.

Jos olin ihmettä ja apua tilanteeseeni toivonut voittojen kautta, niin se tapahtuikin exäni reaktion kautta: hän halusi (omasta halustaan) ehdottomasti auttaa, maksoi vippini pois ja järjesti pankkiin ajan. Monien vaiheiden jälkeen kk-lyhennyksiini menee tällä hetkellä n. 1100 euroa, mistä olen selvinnyt hyvin. Velkaa toki on edelleen hyvin paljon, lähes 100 Ke, mutta se ei tunnu mahdottomalta hoitaa ajan kanssa. Töitä olen tehnyt järjettömän paljon ja elämä tuntuu nyt aika normaalilta. Mikä parasta, pelien aiheuttama ahdistus ja levottomuus on poissa. Nyt uskallan katsoa luottavaisin mielin eteenpäin.
NewYork77
Vahvasti panostava jäsen

Ollut pelaamatta

ViestiKirjoittaja NuoriPelaaja » 11.8.2020 18:04:08

Mahtava juttu! Jatka samaan malliin (iso peukku).
NuoriPelaaja
Miedosti panostava jäsen

Ollut pelaamatta

ViestiKirjoittaja Göran » 12.8.2020 11:13:21

Hieno homma, mahtavaa kuulla että olet päässyt eteenpäin elämässä. Vuosi ilman pelejä on kova juttu, tsemppiä jatkoon!
Göran
Vahvasti panostava jäsen

Ollut pelaamatta

ViestiKirjoittaja Iihanna » 12.8.2020 19:07:17

Luin koko ketjun läpi parin päivän aikana.

Hienoa NewYork77 pelittömyydestä!
Joka päivä on uusi mahdollisuus
Iihanna
Vahvasti panostava jäsen

Ollut pelaamatta

ViestiKirjoittaja NewYork77 » 12.8.2020 22:45:44

Kiitos kaikille toivotuksista ja tsempeistä! Jotenkin tämä vuoden rajapyykki muodostuikin jostain syystä merkittäväksi, paljon pyörii mielessä. Panttasin aikoinaan viimeiseen asti peliriippuvuudestani kertomista ja nyt juuri ne, joille en aikonut kertoa (vanhemmat, sisko, ex) tietävät. Monet katastrofit, joita pelkäsin, eivät toteutuneetkaan - paitsi se taloudellinen (ja sen olen hyväksynyt)- eivätkä maaniset korjausyritykset enää onneksi ole osa päiviäni ja öitäni. Toivon paljon voimia ja tsemppiä jokaisen tänne kirjoittavan taisteluun! <3
NewYork77
Vahvasti panostava jäsen

Ollut pelaamatta

ViestiKirjoittaja PorcoRosso » 9.3.2021 06:43:18

Silloin ku itse löysin nämä sivut.. Täällä oli vireä keskustelu käynnissä.. Olisi mukava kuulla teistä "vanhoista" palstalaisista..

Esim. NewYork77
Sait vuoden pelaamatonta aikaa täyteen ja hävisit kuvioista.. Onko pelaamattomuus pysyny ja kohta täynnä vuos ja 7kk..??

Tahtoisi kuulla myös esim. nimimerkkien - Koodari, Gambler76 ja jeikou:n kuulumisia.. Myös Tiikeri75:n liikkeet kiinnostaisi, hän kuitenkin toivotti minut tervetulleeksi palstalle..

Hyvää kevään alkua kaikille..
Peliriippuvainen tulen olemaan aina, mut pienin askelin kohti parempaa elämää..
PorcoRosso
Vahvasti panostava jäsen

Ollut pelaamatta

Edellinen

Paluu Valtti