Valvoja: Päihdelinkin toimitus
Kirjoittaja rapu87 (poistunut käyttäjä) » 12.12.2017 20:14:54
Kirjoittaja pelitöntulevaisuus » 12.12.2017 20:37:31
Kirjoittaja EläkkeelleVelattomana81 » 2.9.2018 12:15:40
Kirjoittaja Lopetus yritys » 3.9.2018 14:16:08
Kirjoittaja Gambler76 » 3.9.2018 16:20:59
Kirjoittaja Peliveijari » 3.9.2018 18:18:45
Kirjoittaja Lopetus yritys » 4.9.2018 15:34:29
Kirjoittaja EläkkeelleVelattomana81 » 9.9.2018 12:13:17
Kirjoittaja EläkkeelleVelattomana81 » 9.9.2018 12:17:48
Lopetus yritys kirjoitti:Omalla asuinpaikkakunnallani ei ole GA-ryhmää, mutta olen harkinnut että lähtisin käymään lähimmässä ryhmässä johon tulee tosin reippaat 50km matkaa yhteen suuntaan...
Kirjoittaja Hattumaakari » 5.12.2019 16:50:46
Kirjoittaja Jokuvaan » 6.12.2019 11:05:56
Hattumaakari kirjoitti:Minä olen pelannut itseni liriin koska olen takuueläkkeellä niin se 500 euroa illassa käy kohtaloksi, sitten voitan vaikka tonnin niin huomaan miten olen pelannut tonnin ja vähän lisää. Eikun pikavippejä ja toive siitä miten minä voitan kyllä. Nyt on tilanne se että en mitenkään voi maksaa lainoja ja mikä eniten pelottaa kun olen auki eräälle Virossa kotipaikkaansa pitävälle luottoyhtiölle. Ja he soveltavat Viron lakia ulosottoon. Suomen lakien mukaan olisin ns. turvassa en saisi enään lainaa ja voisin maksaa velkoja pois omaan tahtia, ilman pelkoa ulosotosta koska takuueläkettä ei voi ulosmitata. Virossa voidaan...
En tiedä mitä tehdä olen pääni takia eläkkeellä ja muutaman kerran koittanut itsemurhaa mutta tehon kautta takaisin. En ole mitään tekemässä itselleni paitsi mielessäni kun olen niin stanan tunari.
Kiitos kun sain purkautua.
Kirjoittaja vempula91 » 6.12.2019 14:48:54
Kirjoittaja ytrewq » 7.12.2019 19:00:50
vempula91 kirjoitti:Kiinnostaisi kyllä itseä(kin) tietää, millaisia kokemuksia porukalla on näiden ulkomaisten lainaajien kanssa toimimisesta. Itsellä lainat sekä virolaiselta että norjalaiselta toimijalta. Virolaisen toimijan velka tod näk ensimmäinen joka olisi itsellä ulosottoon siirtymässä ja kiinnostaisi, onko noissa jotain hämminkiä ollut vai onko mennyt kuten kuuluukin? Vähän tosiaan jännittää, vaikka tokihan se on että Suomessa mennään niiden suomalaisten säädösten mukaan.
Kirjoittaja Hattumaakari » 8.12.2019 00:59:42
Jokuvaan kirjoitti:Hattumaakari kirjoitti:Minä olen pelannut itseni liriin koska olen takuueläkkeellä niin se 500 euroa illassa käy kohtaloksi, sitten voitan vaikka tonnin niin huomaan miten olen pelannut tonnin ja vähän lisää. Eikun pikavippejä ja toive siitä miten minä voitan kyllä. Nyt on tilanne se että en mitenkään voi maksaa lainoja ja mikä eniten pelottaa kun olen auki eräälle Virossa kotipaikkaansa pitävälle luottoyhtiölle. Ja he soveltavat Viron lakia ulosottoon. Suomen lakien mukaan olisin ns. turvassa en saisi enään lainaa ja voisin maksaa velkoja pois omaan tahtia, ilman pelkoa ulosotosta koska takuueläkettä ei voi ulosmitata. Virossa voidaan...
En tiedä mitä tehdä olen pääni takia eläkkeellä ja muutaman kerran koittanut itsemurhaa mutta tehon kautta takaisin. En ole mitään tekemässä itselleni paitsi mielessäni kun olen niin stanan tunari.
Kiitos kun sain purkautua.
Eikös suomessa noudateta suomen lakeja. Asutsiis ilmeisesti virossa? Muuta pois sieltä![]()
Maailmassa on miljardeja ihmisiä, joilla menee paljon huonommin kuin sinulla. Katulapsia, terveytensä pilanneita narkkareita, vankeja ja vaikka mitä muuta. Tuossa on esim. hyvin surullinen pätkä https://areena.yle.fi/1-4666755
Älä stressaa liikaa asioita. Keskity asioihin, jotka tuovat sinulle iloa. Ei todellakaan kannata tehdä itsaria jonkun uhkapeliputken takia, vaikka siitä ois tullu millaset velat tahansa. Elämää tämä vain on. Kaikilla meillä on omat murheemme, oli rahaa kuinka paljon hyvänsä. Terveys on oikeasti se kaikken tärkein asia. Voimia sinulle.
Kirjoittaja Hattumaakari » 11.12.2019 18:16:12