Olet täällä

kaikki keinot käytetty

Valtti tarjoaa vertaistukea liikaa pelaaville. Keskustelualue tuotetaan yhteistyössä pelihaittoja ehkäisevän ja vähentävän Peluurin kanssa. Kirjoittaminen vaatii rekisteröitymisen.

Valvoja: Päihdelinkin toimitus

Re: kaikki keinot käytetty

ViestiKirjoittaja surusiipi » 31.12.2019 08:27:16

Hei kaikille, näin vuoden viimeisenä päivänä halusin tulla kertomaan tämän hetken tilanteestani ja kiittää vielä teitä tuestanne vaikeina hetkinä! Olemme myyneet asuntomme, mieheni sai oman osuutensa ja minun osuudella lyhensin velkojani. Velkaa jäi vielä aikamoinen summa, olin ottanut sitä 25 eri paikkastaUlosotto on alkanut ,sillä mitä jää maksan pienen osan asumiskuluista ja puhelinlaskun, muuhun se ei riitä. En valita, itse ajoin itseni tähän tilanteeseen. Olen pelipoikki ohjelmassa, se on ihan hyvä, mutta en ehkä kuitenkaan ole pystynyt avautumaan kunnolla, ongelmani on myös osaksi sitä että pidän tunteet sisälläni. Olen kiitollinen että asiat ovat jotenkin järjestyneet, toki mieheni ei luonnollisesti pysty luottamaan minun rahan käyttöön ja välillä tulee vieläkin niitä hetkiä hänellekin että vit.... se mitä olen tehnyt. Olen koettanut olla niin hyvä ihmisenä kuin vain pystyn. Ja huomaan oppineeni itsestäni sen että en enää tuomitse ketään , vaan ymmärrän että elämässä voi sattua mitä vaan. Pari kertaa olen kaupassa sortunut kaupan pelikoneeseen, sen jälkeen ollut paha olo, tiedän olevani riippuvainen loppuelämäni , tavoitteeni tulevalle vuodelle on olla pelaamatta yhtään mitään! Toivon teille kaikille pelitöntä ja hyvää Uutta Vuotta!
surusiipi
Miedosti panostava jäsen

Ollut pelaamatta

ViestiKirjoittaja Jokuvaan » 31.12.2019 08:38:41

Pelihulluus on poistumassa sinusta. Jos olet tulevan vuoden pelaamatta niin huomaat vuoden päästä tähän aikaan sen miten asiat ovat alkaneet järjestyä. Taloudellinen tilanne kohenee ja se pelaamiseen liittyvä muu sairas kuvio on poissa (valehtelu, masennus, salailu yms).
Hyvää uutta vuotta.
Jokuvaan
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Heikkoihminen » 18.4.2021 02:48:12

Heippa Surusiipi.
Olen uusi täällä ja lueskelin monien kertomuksia. Sun kertomus kosketti itseä eniten. Olen samassa tilanteessa velkamäärien suhteen ja nyt eilen kerroin puolisolle kaiken. Kriisihän siitä tuli, puoliso oli shokissa sekä otti ja lähti. Tämän kyllä ymmärränkin.
Ainoa tietenkin mikä surettaa eniten on se, että meillä on muutaman vuoden ikäinen lapsi ja en ikinä olisi toivonut hänelle mitään tämmöistä. Enkä ikinä olisi halunnut hänen kokevan eroperhe elämää. 😭 No mutta nyt on kaikki kerrottu, ja maanantaina lähden hakemaan apua tilanteeseen tavalla tai toisella. Nyt uni ei oikeen tuu silmään ja sen takia näin yöllä tänne kirjottelen.
Olisin kiinnostunut kuulemaan miten voit nyt? Viime kirjoituksestasi on jo aika pitkä aika.
Heikkoihminen
Miedosti panostava jäsen

Edellinen

Paluu Valtti