Olet täällä

kaikki keinot käytetty

Valtti tarjoaa vertaistukea liikaa pelaaville. Keskustelualue tuotetaan yhteistyössä pelihaittoja ehkäisevän ja vähentävän Peluurin kanssa. Kirjoittaminen vaatii rekisteröitymisen.

Valvoja: Päihdelinkin toimitus

Re: kaikki keinot käytetty

ViestiKirjoittaja surusiipi » 24.5.2019 09:50:32

Hei Koodari, kiitos kun kysyit, täällä ollaan.Rehellisesti sanonttuna purskahdin itkuun kun huomasin kirjotuksesi, olen nimittäin nukkunut huonosti, en ole oikein saanut syötyäkään, oloni on viime päivät ollut aika kurja! olen rimpuillut laskujen ja maksujen kanssa.Ja tiedän , tiedän tosiaan että minun pitäisi kertoa, en vaan saa sanottua, avattua keskustelua, se on mielessä koko ajan. Tiedän että on enää päivien kysymys kun kaikki tulee ilmi, taas on sanottava että olen rukoillut voimia että saisin kerottua... sitä yöllä kun herää ajattelee kuinka olen saattanut ajaa itseni tähän tilanteeseen! Luulen että sain elämäni ensimmäisen paniikki kohtauksen yhtenä päivänä, joten pohja mutia myöten nyt mennään! Kädet vapisee kun kirojoitan tätä, tiedän minun pitää kertoa...
surusiipi
Miedosti panostava jäsen

Ollut pelaamatta

ViestiKirjoittaja surusiipi » 25.5.2019 07:32:08

Nyt on asia kerrottu, eilen työpäivän jälkeen . Olin niin ahdistunut töissä että virheitäkin alkoi sattua! Järkytys oli suuri , suorastaan lamaannuttava miehelläni ja ymmärrän sen kyllä. Olen hullu, sairas, idiootti joka on kuulemma tuhonnut koko perheen elämän, ja tottahan se varmasti onkin! Ei halunnut vielä keskustella kanssani vaan sanoi heti että tiemme eroavat ei halua näin tyhmän ihmisen kanssa elämäänsä pilata. Olen maannut koko yön silmät auki sängyssä , kaikesta huolimatta minä selviän tästä , uskon siihen!
surusiipi
Miedosti panostava jäsen

Ollut pelaamatta

ViestiKirjoittaja kattimehu » 25.5.2019 08:10:30

Hyvä että rohkenit kertoa asiasta.
Teit oikein kun kerroit.
Puolisosi alkujärkytys on täysin ymmärrettävää.
Anna hänelle aikaa sulatella asiaa.
Toivon koko sydämestäni että hän jossain vaiheessa ymmärtäisi sinua.
Nyt kun olet rehellisesti kertonut kaiken toivon että voit aloittaa puhtaalta pöydältä.
Vaikka kuinka pahalta tuntuisikin älä menetä uskoa itseesi:Sinä selviät,kävi miten kävi!
kattimehu
Miedosti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Koodari » 25.5.2019 12:44:42

Moi surusiipi Teit oikein kun kerroit, vaikka miehesi sanat tuntuvat varmasti tosi pahalta. kattimehu sen jo sanoin, se alkujärkytys oli miehilläsi varmasti melkoinen. Vaikka miehesi ei koskaan tulisi ymmärtämään sua, niin toivottavasti hän kuitenkin haluaa pysyä rinnallasi ja tukea sinua.
Tulet tästä selviämään, vaikka mitä tapahtuisi. Varmasti sinulla on paha olo tästä kaikesta, ja syyllisyys painaa. Mutta on vaan opittava antamaan anteeksi itsellesi. On sinulla toivottavasti vielä pitkä pelitön elämä edessäsi. Ja aina saat tietää, että palstalla on ihimisiä, jotka välittää sinusta, vaikka henkilökohtaisesti ei tunnetakaan.
Kahuheasti voimia :!:
Is anyone here a marine biologist?
Koodari
Vahvasti panostava jäsen

Ollut pelaamatta

ViestiKirjoittaja Msdreamer » 25.5.2019 14:15:06

Moi surusiipi. Ensinäkin hyvä ja pääasia nyt että kerroit. Puolisosi on varmasti kovin järkyttynyt nyt alkuun, kukapa ei olisi. Anna hänelle aikaa ja hänen pitäisi saada jostain myös itselleen nyt tukea ja ymmärrystä, että tämä on kamala sairaus, eikä tahallaan, pahuuttaan tehty asia.
Olette nyt raskaan ajan kohdalla elämässänne. Paljon voimia. Olet vahva ja rohkea.
Still searching for freedom.
Msdreamer
Vahvasti panostava jäsen

Ollut pelaamatta

ViestiKirjoittaja EläkkeelleVelattomana81 » 25.5.2019 22:36:30

Hieno juttu että sait kerrottua. Olet ihan huippu rohkea <3

Voin niin hyvin samaistua sun fiiliksiin, että meinaa tulla itselläkin itku silmään. Sun kertomus nostaa omat muistot kertomisesta ja sen jälkeisestä kriisistä pintaan :cry:

Nyt tarvitsette aikaa. Ja keskusteluapua, molemmille osapuolille.

Voimia <3 olet ajatuksissani ja rukouksissani.

Tulet pian huomaamaan että olet vapaa, valheiden synkästä verhosta. Ja se on parasta heti pelaamattomuuden jälkeen.
I will survive. Someday, somehow.
EläkkeelleVelattomana81
Miedosti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja surusiipi » 26.5.2019 05:24:43

Kiitos tuestanne, nyt ei ole voimia kirjoittaa enempää!
surusiipi
Miedosti panostava jäsen

Ollut pelaamatta

ViestiKirjoittaja Katjamaa (poistunut käyttäjä) » 26.5.2019 09:43:05

Poistettu
Viimeksi muokannut Vieras päivämäärä 3.8.2019 20:24:39, muokattu yhteensä 1 kerran
Katjamaa (poistunut käyttäjä)

ViestiKirjoittaja peluriEx » 26.5.2019 11:37:19

Paljon voimia!
En nyt muuta osaa sanoa, ajan kanssa helpottaa.
peluriEx
Vahvasti panostava jäsen

Ollut pelaamatta

ViestiKirjoittaja Tsempparitar » 26.5.2019 18:49:05

Ei meinaa oikein edes löytyä sanoja, olet todella rohkea! Hirveästi tsemppiä kriisin keskelle myös täältä! <3
Tsempparitar
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Tptp » 28.5.2019 21:21:36

Tsemppiä ja voimia ... Tässä vaiheessa suunta on vain ja ainoastaan ylös päin... Oot rohkea!
Olen rikastuttanut mukavasti Maltalaisia yrityksiä.
Tptp
Vahvasti panostava jäsen

Ollut pelaamatta

ViestiKirjoittaja EläkkeelleVelattomana81 » 4.6.2019 21:09:44

surusiipi, kuinka voit?
Mikä tilanne kotipuolessa?
I will survive. Someday, somehow.
EläkkeelleVelattomana81
Miedosti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja surusiipi » 5.6.2019 07:07:06

päivä kerrallaan mennään ja ei päivääkään ilman kyyneleitä, on niin vaikea antaa itselleen anteeksi! Mieheni on alku järkytyken jälkeen yrittänyt jollakin tasolla hyväksyä tapahtuneen, helppoa se ei ole. Olen kuitenkin kiittollinen siitä että olemme jo pystyneet puhumaan asioista, hän haluaa antaa minulle mahdollisuuden, sanoi että minussa on paljon hyvää kaikesta huolimatta! Raha asioita ja velkoja parhaillaan selvitellään, niinkuin tiedätte ne summat ja lainat ahdistaa todella paljon! Mielialat heiluu masennuksen ja normaali olon välillä! Olen saanut paikan pelipoikki ohjelmasta, eli olen jonossa! Pelannut en ole! Olen saanut teiltä kaikilta paljon tukea ja ymmärrystä ja olen myös kiitollinen siitä! Toivon sinulle myös jaksamista omien velkojesi kanssa ja oikein hyvää kesää!
surusiipi
Miedosti panostava jäsen

Ollut pelaamatta

ViestiKirjoittaja Msdreamer » 5.6.2019 16:23:27

Näin se on monessa tapauksessa mennyt, että asia tulee puolisolle shokkina ja ensimmäinen pakoreitti tilanteesta on ero. Noin viikon jälkeen tunteet ja järki yleensä palaa ja ymmärretään että puoliso tarvitsee apua ja rakkaus voittaa. Tämän takia en heti heittänyt toivoa kaivoon sunkaan tapauksessa kun kerroit miehellesi. Valitettavasti näin ei silti aina käy ja sitäkin on saatu todistaa tällä palstalla.

Ymmärrän hyvin että itsesyytöksesi on ihan kamalia ja kaikki empatiat sulle, mutta niin meillä muillakin täällä.. : ( Ei olla yksin näiden asioiden kanssa. <3

Mä uskon että tää asia ja sen ilmituonti puolisollesi vapauttaa sun sydämen taakkaa ja vahvistaa teidän parisuhdetta.
Elämä tuo tielle välillä asioita joita me ei just nyt ymmärretä.

Iso hali täältä. Olet kaunis, ihana ihminen.
Still searching for freedom.
Msdreamer
Vahvasti panostava jäsen

Ollut pelaamatta

ViestiKirjoittaja Tptp » 5.6.2019 19:36:23

Kipeä ja sairas, ei hullu ja tyhmä... Sitä se pelisairaus on .. oot varmasti loistotyyppi kun puoliso pysyy rinnalla...
Olen rikastuttanut mukavasti Maltalaisia yrityksiä.
Tptp
Vahvasti panostava jäsen

Ollut pelaamatta

EdellinenSeuraava

Paluu Valtti