Olet täällä

Uuteen alkuun

Valtti tarjoaa vertaistukea liikaa pelaaville. Keskustelualue tuotetaan yhteistyössä pelihaittoja ehkäisevän ja vähentävän Peluurin kanssa. Kirjoittaminen vaatii rekisteröitymisen.

Valvoja: Päihdelinkin toimitus

Re: Uuteen alkuun

ViestiKirjoittaja coolgrape79 » 20.10.2020 23:37:16

Naturalselector79 taidetaan olla samanikäisiä ja samat ongelmat.

Juu 79 syntynyt olen, aikuinen mies ollaan ja raha-asiat ei vaan pysy hanskassa :oops:

Viimeisintä retkahdusta edesauttoi hyvin paljon se, että perintätoimistolta tuli kirje 2 päivää vaille 5 vuotta( jolloin
lasku olisi vanhentunut ) olin siinä uskossa ettei mitään ole enää maksettava, kun sain kevään/kesän aikan ulosoton nolliin.

No sieltä napsahti yli 1060€ lasku, jostakin pikavipistä, pääoma 600€ joten korkoa ja kuluja isketty reippaat 43% tähän !

Tein akordi ehdotuksen, ja pyysin puolittamaan korot ja kulut, ja maksaisin osissa vuoden ajan. Katsotaan mitä vastaavat.

Muistakaa kaikki muuten ehdottaa noita akordeja perintäfirmoille ! sain itse niiden avulla sulamaan jonkun verran velkoja pois.

Seuraavat 3 viikkoa on 15€ per päivä rahaa käytettävissä. Muutenhan tuo raha riittäisi hyvinkin, mutta 60 km työmatkalla bensa maistuu.. mutta mä taistelen !!
Gambling is big fucking lie :!:
coolgrape79
Vahvasti panostava jäsen

Ollut pelaamatta

ViestiKirjoittaja naturalselector79 » 21.10.2020 00:00:27

Goolgrape79 minä luovutin nettipankkitunnukset puolisolle ja tunnustin, että minun pitää olla holhouksessa taloudellisesti. Vertaistuki olisi parasta jos voisi soittaa luotettavalle ihmiselle joka ei lyttäisi. Ainut ketkä tämän ymmärtää on toiset pelurit, muut ei ymmärrä tätä. Aivosumu ja solmu on melkoinen kun poltot alkaa. Jotenkin tuntuu kun pelaa, että sillon tuntuu kuin olisi elossa ja hakee sitä Sydän tykytystä. Tämä touhu on isästä perkeleestä. Voimia ja usko huomiseen pidetään kuitenkin yllä kaikesta huolimatta.
naturalselector79
Miedosti panostava jäsen

Ollut pelaamatta

ViestiKirjoittaja coolgrape79 » 8.11.2020 00:36:49

Yövuorosta morjens!

Sain tosiaan tuon 1060€ perintälaskusta neuvoteltua akordin, ja sain tiputettua koroista ja kuluista -50%

Lyhentelen nyt vähän päälle 100€ kk tuota pois.

Voimat on ollut vähissä ja masennus/ahdistus jokapäiväinen kaveri :cry:

Vihaan tätä etelän talvea, niin pimeää ja harmaata jatkuvasti ! asuin aikoinaan Lapissa 13 vuotta ennen tänne muuttoa,

voisin olla talvet siellä. Tykkäsin lasketella, ym talviharrastuksia kaikki jääneet pois.

Todella tiukkaa ollut rahallisesti tuon viimeisimmän mokan takia, panttilainaamosta sain sen verran rahaa, että pärjään nyt palkkaan asti.

Voimia kaikille tähän pimeään vuoden aikaan ! yrittäkää olla pois peleistä
coolgrape79
Vahvasti panostava jäsen

Ollut pelaamatta

ViestiKirjoittaja coolgrape79 » 7.12.2020 03:07:11

7 Viikkoa mennyt nyt ilman pelejä. On ruokaa jääkaapissa ja ei tarvitse jännittää riittääkö bensa edes töihin. Koronan takia nyt se vähäinenkin urheilu itsellä ollut nyt jäissä, joten täytyy yrittää keksiä muuta tekemistä.

Ei tarvitse miettiä maksusopimuksia velkojien kanssa, ei pelota postilaatikon kolahtamisen ääni. Pelaamisen aktiivi aikoina niitä kirjeitä tuli tulvimalla, eikä jaksanut edes avata.

Väsynyt kyllä olen, ja sairaslomaa miettinyt jos psyykkinen olo ei helpota.

Kohti Joulua ja valoisaa kevättä, päivä kerrallaan ilman pelaamista.
coolgrape79
Vahvasti panostava jäsen

Ollut pelaamatta

ViestiKirjoittaja Iihanna » 7.12.2020 09:56:16

Hienoa! Jatka samaan malliin🤗

Toivon, että väsymykseen tulee apua. Omalla kohdalla pelien lopetus toi vähän lisää voimia, toki se on monen asian summa.

Jaksamista taisteluun ja lämmintä joulunodotusta!
Joka päivä on uusi mahdollisuus
Iihanna
Vahvasti panostava jäsen

Ollut pelaamatta

ViestiKirjoittaja coolgrape79 » 2.1.2021 12:16:51

Mennyt 2020 vuosi meni pelien osalta vaihtelevasti, sain 100pv ja muutamia 50 - 75 pv pelattomia putkia vuoden äärelle. Viimeisin töppäys tapahtui ikävästi juuri uudenvuodenaattona, ja siihen suli 75pv pelaattomuus.

No uutta matoa koukkuun ja nöyränä eteenpäin.

Hyvää uuttavuotta kaikille ja pelaamattomia päiviä.
coolgrape79
Vahvasti panostava jäsen

Ollut pelaamatta

ViestiKirjoittaja Chicha » 2.1.2021 16:38:35

Moi coolgrape!

Luin koko ketjusi läpi. Kovia asioita olet kokenut, eikä ihmekään, että mielenterveys on ollut välillä koetuksella. Ikävä kuulla tuosta viimeisimmästä repsahduksesta, mutta muista, että olet pystynyt olemaan välillä pelaamatta pitkiäkin aikoja ja ulosotostakin selvisit. Repsahdukset on ikäviä, mutta ne ei pyyhi pois aikaisempia saavutuksiasi :!:

Mitä nyt ketjuasi luin niin silmään paistoi se, että taidat olla masentunut ja yksinäinen, mikä sitten tietyin väliajoin saa sinut lopulta ratkeamaan. Voisikohan tähän löytää jotain apua, jolloin pelaamattomuuskin helpottaisi. Itse voisin suositella sinulle sinne Ga:han menoa. Itse olen nyt syksystä asti käynyt ja olen kokenut sen kyllä hyödylliseksi. Sinne menoa ei todellakaan tarvitse jännittää, koska samanlaisia raha-asiansa ja ihmissuhteensa peleihin hassanneita sähläreitä siellä on meistä jokainen :D Voisi auttaa tuohon masennukseenkin, kun pääsisi puhumaan ihmisten kanssa, joilla on samoja kokemuksia.

Tsemppiä kovasti, aloitahan taas uutta pelaamatonta putkea!
Chicha
Vahvasti panostava jäsen

Ollut pelaamatta

ViestiKirjoittaja coolgrape79 » 4.1.2021 01:27:12

Jep yksinäisyys ja masennus on ollut liian kauan päällä, ja pelit ollut valitettavan
helppo pakokeino hetkellisesti ongelmia paeta, kunnes ne tulevat
taas suurempana morkkiksena takaisin.

Eihän tässä mitään järkeä ole, painat helvetisti töitä ja tunget rahat slotteihin.

GA ryhmään kyllä kovasti haluaisin mennä, mutta en ole sinne vielä itseäni saanut.
coolgrape79
Vahvasti panostava jäsen

Ollut pelaamatta

ViestiKirjoittaja coolgrape79 » 5.2.2021 06:39:55

https://www.iltalehti.fi/iltv-paivarint ... 1644188d66

Veikkauksella kassavirran vajetta(ko) tarvitaan lisää pelaajia, kaikki sinne rikastumaan 😑
coolgrape79
Vahvasti panostava jäsen

Ollut pelaamatta

ViestiKirjoittaja coolgrape79 » 19.2.2021 16:37:19

Oispa kiva kirjoittaa että hyvin menee, mutta jälleen kerran laskuri nollattiin maanantaina, ja se oli kallis rysähdys, 2500€ :| :oops: olin koko Joulun ja uudenvuodet ym pyhät töissä, niin palkka oli hyvä mutta Maltalle meni tunnissa.

Olen nyt siinä tilanteessa että vuokrasta jäi jo osa maksamatta + muita laskuja. Kujanjuoksu alkaa olla lopussa, olen hyvin lähellä ulosoton toista kierrosta ellei asiat nyt muutu.

Kävin ensimmäistä kertaa ikina ga-ryhmässä, asensin gamban puhelimeen ja tablettiin, aloitin peluurin 7 viikon tehostartti kuurin, lainasin kirjastosta peliriippuvuuteen aiheina olevia kirjoja, kävin psykiatrilla ja sain (PTSD) (vaimoni tapaus) lausunnon terapian aloittamiseen.

Näillä mennään nyt eteenpäin :arrow: :?:
coolgrape79
Vahvasti panostava jäsen

Ollut pelaamatta

ViestiKirjoittaja Mävaan » 19.2.2021 17:55:21

Eikä :( Sulla ihan pitkiäkin pelaamattomia aikoja, osaatko yhtään ajatella mikä noihin repsahduksiin ajaa? Onko jotain tiettyjä tilanteita jolloin ne tulee mieleen tms .

Mä suosittelen myös käteiseen siirtymistä ja automaattisia e-laskuja jotka menevät heti tilipäivänä. Kun tili on tyhjä, ei niin äkkiä tapahdu retkahdukset.

Nyt vaan äkkiä vuokranantajaan yhteys ja sovit vuokranmaksun!
Mävaan
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja coolgrape79 » 1.5.2021 01:35:14

Hei.

Päivitellääs tänne taas elämästä. Huonosti on mennyt :oops: :( :cry:

29.12.2020 2500€
17.1.2021 1000€
16.2.2021 2500€
21.3.2021 700€
24.3.2021 1074 €
16.4.2021 1000€

8774 € on pelattu !!! Karmea summa taas on Maltalle lahjoitettu, käytännössä
teen ilmaiseksi töitä, kun pelaan 15 päivä olevasta palkasta pelaan aina karmean määrän.

Ahdistus, masennus, unettomuus, ptsd, kaikki painaa psyykkeen päälle.
Enemmän tai vähemmän tätä elämää pakenee nappien paineluun, joka
ei johda mihinkään hyvään.

Kelan psykoterapiaan on hakemus jätetty ja toivon mukaan saan sen.
Syksyllä voisi sitten alkaa ammattilaisen kanssa tätä nuppia hoitamaan.
Peluurin tehostartti ryhmän kävin, mutta en pystynyt keskittymään tehtäviin.
Ga ryhmissä käynyt vain sen 1 ainoan kerran.
Töissä olen jotenkin jaksanut käydä,vapaapäivät menee vain kotona sängyssä maaten. Todennäköisesti ennen kesälomaa on otettava sairasloma, psykiatrin kautta tulen sen kyllä saamaan, on sitä jo suositellut aikaisemmin. Gambankin oli asennettuna puhelimeen ja tablettiin, niin pelasin sitten työkoneella :cry:
Seuraava palkka taas parin viikon päästä tulossa, kesäksi on pakko saada rahaa säästettyä että pystyy kesälomasta jotenkin edes nauttimaan. Todella synkälle ja masentavalle elämä maistuu, en koe/näe mitään hyvää enää.

Ainut kenen takia tässä on jotenkin pidettävä itsensä kasassa on tyttäreni.

Hyvää pelaamatonta vappua kaikille :!:
coolgrape79
Vahvasti panostava jäsen

Ollut pelaamatta

ViestiKirjoittaja Voimakas mieli » 4.5.2021 20:47:37

Luin tätä ketjuasi ja ajattelin jättää sulle iloisen hymynaaman antamaan sulle toivoa ja voimia :)
- I believe that the ability to get succeed starts with making a decision to do so -
Voimakas mieli
Miedosti panostava jäsen

Ollut pelaamatta

Edellinen

Paluu Valtti